Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 146692" data-attributes="member: 34"><p>Ainut asia mitä ihastusten suhteen enää tässä vaiheessa toivoisin ois vaan se että muut ihmiset jättäis mut rauhaan eikä ajattelis mun olevan outo. Ja myös se että itse en ajattelisi olevani nolo yms. Se on oikeesti enää mun ainut toive tässä vaiheessa :D muuta en enää viitsi toivoa. Mutta sen haluisin edes että saisin olla oma itseni (eli tämmönen??)</p><p></p><p>Tai siis se että se ei olis mikään nolo asia kun aina kuitenkin jos puhuu (vaikka tuntemattomien kanssa netis) rakkaudesta jne niin mä ainakin aina joudun miettimään että viitsinkö mainita yhtään mitään liittyen mun rakkauselämääni koska tiedän sen että KUKAAN ei ota meitä tän kaltasia ihmisiä millään tasolla tosissaan. Niin ei oikein kehtaa puhuakaan mitään. Oon jo joutunu miettii ku puhuin villust (en nimellä enkä edes sanonu että julkkis) et miten tän nyt sanois. Ku oot vaa sillee "i loved him" ja sit kaikki olettais että todellakaan kyse ei olis mistään julkkiksesta xd mut eipä niiden tarvitse tietääkään, ihastus kuin ihastus.</p><p></p><p></p><p></p><p>Olisin kyllä frayromanttinen mutta elämäni aikana siihen on kyllä ollu muutama poikkeus sellasia joiden kanssa oon ihan oikeesti ollu tekemisissä: e ja t ainakin. M no sitä ei lasketa ku en oikeesti ollu sen kaa tekemisis nii se on sitä frayromantic leveliä vielä. Joten en oo sit ihan frayromanttinenkaan. Olisinpa niin olis sekin selvää mutta sen sijaan en ole mutta muuten olisin. Pari poikkeusta siihen joten en sitten ole.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 146692, member: 34"] Ainut asia mitä ihastusten suhteen enää tässä vaiheessa toivoisin ois vaan se että muut ihmiset jättäis mut rauhaan eikä ajattelis mun olevan outo. Ja myös se että itse en ajattelisi olevani nolo yms. Se on oikeesti enää mun ainut toive tässä vaiheessa :D muuta en enää viitsi toivoa. Mutta sen haluisin edes että saisin olla oma itseni (eli tämmönen??) Tai siis se että se ei olis mikään nolo asia kun aina kuitenkin jos puhuu (vaikka tuntemattomien kanssa netis) rakkaudesta jne niin mä ainakin aina joudun miettimään että viitsinkö mainita yhtään mitään liittyen mun rakkauselämääni koska tiedän sen että KUKAAN ei ota meitä tän kaltasia ihmisiä millään tasolla tosissaan. Niin ei oikein kehtaa puhuakaan mitään. Oon jo joutunu miettii ku puhuin villust (en nimellä enkä edes sanonu että julkkis) et miten tän nyt sanois. Ku oot vaa sillee "i loved him" ja sit kaikki olettais että todellakaan kyse ei olis mistään julkkiksesta xd mut eipä niiden tarvitse tietääkään, ihastus kuin ihastus. Olisin kyllä frayromanttinen mutta elämäni aikana siihen on kyllä ollu muutama poikkeus sellasia joiden kanssa oon ihan oikeesti ollu tekemisissä: e ja t ainakin. M no sitä ei lasketa ku en oikeesti ollu sen kaa tekemisis nii se on sitä frayromantic leveliä vielä. Joten en oo sit ihan frayromanttinenkaan. Olisinpa niin olis sekin selvää mutta sen sijaan en ole mutta muuten olisin. Pari poikkeusta siihen joten en sitten ole. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja