Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 146728" data-attributes="member: 34"><p>Joo vittu nykyään joka kerta kun katon itteeni peilistä niin mä mietin vaan sitä kuinka en saa elää vaan mun pitää aina kontrolloida mun painoo. Tuntuu että yleinen mielipide on se että jokaisen pitää kontrolloida niiden painoo. Et sen ei saa vaan antaa mennä mihin se haluu.</p><p></p><p>Mä ainakin haluun vaan antaa sen mennä mihin se haluu. En muista mitä tällä hetkellä painan mutta tais olla 66. Niin minkä takia en saa elää normaalisti? Siis en todellakaan jaksa, koko ajan törmää johonkin "working out is the best thing you can do to yourself" öö, mitä sä tuut selittää muille tollast :D tee ite mitä haluut mut ei kaikkien tarvi "work out" silti. Assholes.</p><p></p><p>Kaksi asiaa joita vihaan kovasti:</p><p>1) juuri tuo</p><p>2) se että yritetään kontrolloida muiden ulkonäköä (tai siis onhan tuokin ulkonäön kontrollointia niin kun että ei saa olla läski mutta siis myös pukeutumisen yms kontrollointi)</p><p></p><p>Ah siinä muutama asia joita vihaan intohimoisesti.</p><p></p><p>Taitaa olla taas vähän niin että mun infp luonne is showing koska eikös me olla vähän sellasia että pitää saada olla vapaus olla aidosti oma itsensä and we don't fit in ja niinku mulle ei KUKAAN tule kertomaan mitä mun pitäis ulkonäölleni missään tilanteessa tehdä. Sosiaalisesti sopeutuminen ei todellakaan ole mun juttu muutenkaan. Alkaa tuntua siltä että viihdyn pelkästään itsekseni melkein kun ei muut ihmiset oikein... Anna mun olla rauhassa. Teen asiat ihan omalla tavalla niin ei siinä sitten vissiin edes pysty paljoo minkäänlaisia ihmiskontakteja olemaankaan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 146728, member: 34"] Joo vittu nykyään joka kerta kun katon itteeni peilistä niin mä mietin vaan sitä kuinka en saa elää vaan mun pitää aina kontrolloida mun painoo. Tuntuu että yleinen mielipide on se että jokaisen pitää kontrolloida niiden painoo. Et sen ei saa vaan antaa mennä mihin se haluu. Mä ainakin haluun vaan antaa sen mennä mihin se haluu. En muista mitä tällä hetkellä painan mutta tais olla 66. Niin minkä takia en saa elää normaalisti? Siis en todellakaan jaksa, koko ajan törmää johonkin "working out is the best thing you can do to yourself" öö, mitä sä tuut selittää muille tollast :D tee ite mitä haluut mut ei kaikkien tarvi "work out" silti. Assholes. Kaksi asiaa joita vihaan kovasti: 1) juuri tuo 2) se että yritetään kontrolloida muiden ulkonäköä (tai siis onhan tuokin ulkonäön kontrollointia niin kun että ei saa olla läski mutta siis myös pukeutumisen yms kontrollointi) Ah siinä muutama asia joita vihaan intohimoisesti. Taitaa olla taas vähän niin että mun infp luonne is showing koska eikös me olla vähän sellasia että pitää saada olla vapaus olla aidosti oma itsensä and we don't fit in ja niinku mulle ei KUKAAN tule kertomaan mitä mun pitäis ulkonäölleni missään tilanteessa tehdä. Sosiaalisesti sopeutuminen ei todellakaan ole mun juttu muutenkaan. Alkaa tuntua siltä että viihdyn pelkästään itsekseni melkein kun ei muut ihmiset oikein... Anna mun olla rauhassa. Teen asiat ihan omalla tavalla niin ei siinä sitten vissiin edes pysty paljoo minkäänlaisia ihmiskontakteja olemaankaan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja