Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 146762" data-attributes="member: 34"><p>Mitä vittuu muuten koska</p><p>"Some people have more prominent collarbones that will stick out easily. Others have less noticeable collarbones. Visible collarbones are less common in overweight people and more common in thinner people."</p><p></p><p>I mean mä oon overweight mut mul on visible collarbones, mut mun mielestä ne on tullu näkyvämmiks nytten. Nyt ne erottuu selkeämmin. Proof that i really lost some weight xd outoa.</p><p></p><p>Ja no onhan proof sekin että kun katon mun vatsaa 2019 kuvassa niin se on kyllä selkeästi isompi kuin 2023 kuvassa että joo. Se 2019 kuva on sellanen että tulee heti mieleen sana "fat" mut se 2023 siit tulee mieleen "vähän chubby". Siis näytän ihan erilaiselt siin 2019 oikeesti nyt kun katson sitä ni oon sillee "oon joskus näyttänyt tolta, mitä??????" :Ddddd se kun ei mitenkään laihduta mutta laihtuu kuitenkin niin se shokki kun huomaa laihtuneensa kun sitä ei siinä itse aikaisemmin huomaa. Huomasin itse varmaan ensimmäisen kerran oikeesti vasta 2022 että mun paino oli pudonnut koska kävin vaa'alla ja se oli 60 jotain. Tää oli Ukrainan sodan alkamisen aikoihin. Niin kun se sillon joskus lukioaikoina oli näyttänyt 75 vähintään niin olin silleen mitäh ai mä oon 60jotain tosi kevyt!? :D se oli ensimmäinen kerta kun tajusin sen itse mutta ikinä en huomannut ulkonäöstä vaan se oli vaa ku kävin vaa'alla. Aiemminkin tuttu oli huomauttanut mun laihtuneen ja olin et aijaa mut en itse sitä nähnyt mitenkään joten mietin että olikohan se edes totta :D en melkein uskonut. Sitten tuossa myöhemmin näin että totta se oli xd siis oikeesti se on jotenkin shokeeraavaa kun ei mitenkään laihduta mutta jostain syystä laihtuu ja sitten just kun katot vanhaa kuvaa niin näytät ihan erilaiselta siinä. Ööh joo. Siis oikeesti mun maha oli silloin selkeesti isompi. Mut eihän sitä tietenkään huomaa sen tapahtuessa kun se tapahtuu hitaasti.</p><p></p><p>Öööö ilmeisesti muut lihoi koronan aikaan mutta minä laihduin vai? En tiiä kyl millon tää laihtuminen on tapahtunu. 2020 mul on myös elokuulta kuva ja no kyllä siinäkin näyttää vatsa vielä selvästi isommalta. Että mitä lie sit tapahtunut ja milloin. Kai se siinä 2020-2022 jossakin siinä tapahtui joku ihme laihtuminen. Mutta kun en seurannut oikein painoani niin vaikea sanoa. :D</p><p></p><p></p><p>Äh outoa kaikki.</p><p></p><p>Tääkin viel:</p><p>"The collarbone, medically known as the human clavicle, is a short bone that connects the arms to the trunk. One can easily feel it by placing their hand on the area of the skin, which is right above the first rib. The clavicle can be easily seen in thin people."</p><p></p><p>It can be easily seen and i'm not thin????????? Pls get your facts straight. Mutta ehkä oon thin enough silti mutta kyllä mä oon chubby.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 146762, member: 34"] Mitä vittuu muuten koska "Some people have more prominent collarbones that will stick out easily. Others have less noticeable collarbones. Visible collarbones are less common in overweight people and more common in thinner people." I mean mä oon overweight mut mul on visible collarbones, mut mun mielestä ne on tullu näkyvämmiks nytten. Nyt ne erottuu selkeämmin. Proof that i really lost some weight xd outoa. Ja no onhan proof sekin että kun katon mun vatsaa 2019 kuvassa niin se on kyllä selkeästi isompi kuin 2023 kuvassa että joo. Se 2019 kuva on sellanen että tulee heti mieleen sana "fat" mut se 2023 siit tulee mieleen "vähän chubby". Siis näytän ihan erilaiselt siin 2019 oikeesti nyt kun katson sitä ni oon sillee "oon joskus näyttänyt tolta, mitä??????" :Ddddd se kun ei mitenkään laihduta mutta laihtuu kuitenkin niin se shokki kun huomaa laihtuneensa kun sitä ei siinä itse aikaisemmin huomaa. Huomasin itse varmaan ensimmäisen kerran oikeesti vasta 2022 että mun paino oli pudonnut koska kävin vaa'alla ja se oli 60 jotain. Tää oli Ukrainan sodan alkamisen aikoihin. Niin kun se sillon joskus lukioaikoina oli näyttänyt 75 vähintään niin olin silleen mitäh ai mä oon 60jotain tosi kevyt!? :D se oli ensimmäinen kerta kun tajusin sen itse mutta ikinä en huomannut ulkonäöstä vaan se oli vaa ku kävin vaa'alla. Aiemminkin tuttu oli huomauttanut mun laihtuneen ja olin et aijaa mut en itse sitä nähnyt mitenkään joten mietin että olikohan se edes totta :D en melkein uskonut. Sitten tuossa myöhemmin näin että totta se oli xd siis oikeesti se on jotenkin shokeeraavaa kun ei mitenkään laihduta mutta jostain syystä laihtuu ja sitten just kun katot vanhaa kuvaa niin näytät ihan erilaiselta siinä. Ööh joo. Siis oikeesti mun maha oli silloin selkeesti isompi. Mut eihän sitä tietenkään huomaa sen tapahtuessa kun se tapahtuu hitaasti. Öööö ilmeisesti muut lihoi koronan aikaan mutta minä laihduin vai? En tiiä kyl millon tää laihtuminen on tapahtunu. 2020 mul on myös elokuulta kuva ja no kyllä siinäkin näyttää vatsa vielä selvästi isommalta. Että mitä lie sit tapahtunut ja milloin. Kai se siinä 2020-2022 jossakin siinä tapahtui joku ihme laihtuminen. Mutta kun en seurannut oikein painoani niin vaikea sanoa. :D Äh outoa kaikki. Tääkin viel: "The collarbone, medically known as the human clavicle, is a short bone that connects the arms to the trunk. One can easily feel it by placing their hand on the area of the skin, which is right above the first rib. The clavicle can be easily seen in thin people." It can be easily seen and i'm not thin????????? Pls get your facts straight. Mutta ehkä oon thin enough silti mutta kyllä mä oon chubby. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja