Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 146811" data-attributes="member: 34"><p>That's basically the most convincing proof i have read. Mikä muu selittäis ton? Ei varmasti valehtele toi, vaikuttaa täysin uskottavalta että näin todella tapahtui. Mitään muuta selitystä ei oo. Ja se meedio on helvetin hyvä arvaamaan??? Jos kyse olisi siitä. Kyllä toi aika lailla sataprosenttinen todiste on eikö muka?</p><p></p><p>Johtopäätös: afterlife on oltava olemassa. That's the proof.</p><p></p><p>Tai voihan sitä ajatella että "tuo ihminen valehtelee kuitenkin" mutta??? Onko se sitten muka niin?</p><p></p><p>On se niin että afterlife on olemassa vai kuka muka voi tän luettuaan olla enää uskomatta 🤔</p><p></p><p></p><p>Toisaalta ihan sama, turhaa miettiä sitä muutenkaan nyt, kai mä sen sitten näen itse kun kuolema koittaa.</p><p></p><p>Mutta sitten......... En tiedä, mulle tää on niin obvious. Miksi en uskoisi tuohon tarinaan. Miksi en uskoisi Danielle mckinnoniin. Toisaalta oon lukenut niin monta erilaista kummitusjuttuakin. Jotkut on sellasia demonic stuff, jotkut ihan ok kokemuksia. Joskus ihmiset näkee, joskus kuulee niitä. Jotkut väittää niitä hallusinaatioksi. Silloinkin kun 2 ihmistä näkee täysin saman asian samaan aikaan. Kaikki sanoo niin sitä tätä ja tota. Heitä siihen sekaan vielä nde jutut ja reinkarnaatio niin ollaan jo hyvissä meiningeissä. Turhaa miettiä kun yksi sanoo yhtä toinen toista kolmas ihan muuta ja sitten tulee joku joka haukkuu kaikki hölmöiksi ja alkaa puhua tieteestä.</p><p></p><p>Joillakin on pre birth muistoja.</p><p></p><p>I mean at this point whatever.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 146811, member: 34"] That's basically the most convincing proof i have read. Mikä muu selittäis ton? Ei varmasti valehtele toi, vaikuttaa täysin uskottavalta että näin todella tapahtui. Mitään muuta selitystä ei oo. Ja se meedio on helvetin hyvä arvaamaan??? Jos kyse olisi siitä. Kyllä toi aika lailla sataprosenttinen todiste on eikö muka? Johtopäätös: afterlife on oltava olemassa. That's the proof. Tai voihan sitä ajatella että "tuo ihminen valehtelee kuitenkin" mutta??? Onko se sitten muka niin? On se niin että afterlife on olemassa vai kuka muka voi tän luettuaan olla enää uskomatta 🤔 Toisaalta ihan sama, turhaa miettiä sitä muutenkaan nyt, kai mä sen sitten näen itse kun kuolema koittaa. Mutta sitten......... En tiedä, mulle tää on niin obvious. Miksi en uskoisi tuohon tarinaan. Miksi en uskoisi Danielle mckinnoniin. Toisaalta oon lukenut niin monta erilaista kummitusjuttuakin. Jotkut on sellasia demonic stuff, jotkut ihan ok kokemuksia. Joskus ihmiset näkee, joskus kuulee niitä. Jotkut väittää niitä hallusinaatioksi. Silloinkin kun 2 ihmistä näkee täysin saman asian samaan aikaan. Kaikki sanoo niin sitä tätä ja tota. Heitä siihen sekaan vielä nde jutut ja reinkarnaatio niin ollaan jo hyvissä meiningeissä. Turhaa miettiä kun yksi sanoo yhtä toinen toista kolmas ihan muuta ja sitten tulee joku joka haukkuu kaikki hölmöiksi ja alkaa puhua tieteestä. Joillakin on pre birth muistoja. I mean at this point whatever. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja