Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 147036" data-attributes="member: 34"><p>Ja turha alkaa mulle selittää jotain että ah sun ois pitäny tossa kohtaa tehdä noin, you basically screwed your whole life up and its your fault.</p><p></p><p></p><p>Ai? Ei kiinnosta muuten pätkääkään. Turha selittää että jokin asia mikä tapahtui oli väärin koska sillä asialla on oikeasti merkitystä ja kaiken pitää tapahtua just niin kun tapahtuu. Eihän muuta vaihtoehtoa ole kun sitä ei kerran tapahdu. On vain yksi versio mikä tapahtuu ja ei mulla ainakaan ole aikaa miettiä oikeita päätöksiä mitä "pitäs tehdä". Kiinnostaa taas niin vitusti. Teen mitä haluun eikä kiinnosta vittu mikään.</p><p></p><p>Literally mul on oikeus tehdä mitä vain mitä ite haluun.</p><p></p><p>Tai niinhän sen voisi ajatella. Mutta mistä tiedän varmaksi onko se niin? :)</p><p></p><p>Mistään ei ole mitään hyötyä.</p><p></p><p>Vittu en halua nähdä ketään, kaikki voi painua helvettiin vihaan kaikkia enkä edes tiedä mitä tehdä :) ei kiinnosta yhtään kuka on mun "soulmate" ja jos sä yrität tota paskaa mulle tuputtaa ni voit pitää pääs kiinni. Ei kiinnosta mitkään vitun soulmatet tai mikään muukaan. </p><p></p><p>Vittu mä oon vapaa tekemään mitä haluun ja kellään ei oo siihen mitään sanomista. Painukoot vittuun.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 147036, member: 34"] Ja turha alkaa mulle selittää jotain että ah sun ois pitäny tossa kohtaa tehdä noin, you basically screwed your whole life up and its your fault. Ai? Ei kiinnosta muuten pätkääkään. Turha selittää että jokin asia mikä tapahtui oli väärin koska sillä asialla on oikeasti merkitystä ja kaiken pitää tapahtua just niin kun tapahtuu. Eihän muuta vaihtoehtoa ole kun sitä ei kerran tapahdu. On vain yksi versio mikä tapahtuu ja ei mulla ainakaan ole aikaa miettiä oikeita päätöksiä mitä "pitäs tehdä". Kiinnostaa taas niin vitusti. Teen mitä haluun eikä kiinnosta vittu mikään. Literally mul on oikeus tehdä mitä vain mitä ite haluun. Tai niinhän sen voisi ajatella. Mutta mistä tiedän varmaksi onko se niin? :) Mistään ei ole mitään hyötyä. Vittu en halua nähdä ketään, kaikki voi painua helvettiin vihaan kaikkia enkä edes tiedä mitä tehdä :) ei kiinnosta yhtään kuka on mun "soulmate" ja jos sä yrität tota paskaa mulle tuputtaa ni voit pitää pääs kiinni. Ei kiinnosta mitkään vitun soulmatet tai mikään muukaan. Vittu mä oon vapaa tekemään mitä haluun ja kellään ei oo siihen mitään sanomista. Painukoot vittuun. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja