Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 147042" data-attributes="member: 34"><p>Jollain tasolla sen vois ajatella niinkin että hyvä nyrkkisääntö on se että kellään ei herää negatiivisia tunteita asiasta. Vaikka heräis negatiivisia tunteita, se ei välttämättä tarkoita että joku olisi tehnyt jotakin väärin, mutta seksiä ei kannata harrastaa jos herää vähänkin negatiivisia tunteita (esim. Ahdistusta, syyllisyyttä, ällötystä, pahaa oloa). Ideaaliahan olisi että se olisi positiivista, sen takiahan sitä yleensäkään edes harrastetaan. No, itsellä siihen liittyy sen verran kaikkea negatiivista että mun ei kannattaisi tehdä mitään siihen viittaavaakaan, mutta sitten taas toisaalta vaikka negatiivisia asioita on niin joskus on vaikeaa olla tekemättä mitään. Siis silloin jos tekee mieli :D siinä on silloin vain se että tekee mieli mutta samalla hyi. Joten ristiriitainen tilanne mulla henkilökohtaisesti.</p><p></p><p>Tai vittu ihan sama.</p><p></p><p>Tekee mitä tekee, ketä kiinnostaa. jos ahdistaa ja itkettää niin sit ahdistaa ja itkettää, ketä kiinnostaa. Mutta sen mä tiedän että vähintään lievä seksuaalinen trauma mulla on nimenomaan ruudulla nähdystä seksuaalisesta materiaalista. Sen huomaa siitä että katsoessani videota (liittymättä aiheeseen siis mitenkään, vaa jostai ihan muusta) niin yhtäkkiä täysin ei-mistään mieleeni pamahtaa jokin äärimmäisen epämiellyttävä seksuaalinen muisto jonka olen valitettavasti sattunut näkemään, ja se aiheuttaa edelleen suurta stressiä ja ahdistusta pitkänkin ajan jälkeen. Aika lailla trauman määritelmä eikö. Sanoisin että ainakin lievä seksuaalinen trauma, selvästi. Ei se ahdistus ihan tyhjästä tule, siispä siitähän sen näkee että tuollaista mun ei sitten pitäisi nähdä kai ollenkaan jos se kerran ahdistaa. Mutta turhaa mun on yrittää vältellä mitään koska se on aika vaikeaa.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Ja yhtä traumatisoitunut olisin varmaan parisuhdeseksistä, mutta siitä ei sitten tiedä että voisiko sitä olla ilmankaan. Riippuu kai tilanteesta. Eunkwangiinhan nyt koen muutenkin tässä _melko_ jatkuvasti desire mutta ketään muita kohtaan? Desire? Jos ei täysin olematonta, niin melkoisen harvinaista kuitenkin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 147042, member: 34"] Jollain tasolla sen vois ajatella niinkin että hyvä nyrkkisääntö on se että kellään ei herää negatiivisia tunteita asiasta. Vaikka heräis negatiivisia tunteita, se ei välttämättä tarkoita että joku olisi tehnyt jotakin väärin, mutta seksiä ei kannata harrastaa jos herää vähänkin negatiivisia tunteita (esim. Ahdistusta, syyllisyyttä, ällötystä, pahaa oloa). Ideaaliahan olisi että se olisi positiivista, sen takiahan sitä yleensäkään edes harrastetaan. No, itsellä siihen liittyy sen verran kaikkea negatiivista että mun ei kannattaisi tehdä mitään siihen viittaavaakaan, mutta sitten taas toisaalta vaikka negatiivisia asioita on niin joskus on vaikeaa olla tekemättä mitään. Siis silloin jos tekee mieli :D siinä on silloin vain se että tekee mieli mutta samalla hyi. Joten ristiriitainen tilanne mulla henkilökohtaisesti. Tai vittu ihan sama. Tekee mitä tekee, ketä kiinnostaa. jos ahdistaa ja itkettää niin sit ahdistaa ja itkettää, ketä kiinnostaa. Mutta sen mä tiedän että vähintään lievä seksuaalinen trauma mulla on nimenomaan ruudulla nähdystä seksuaalisesta materiaalista. Sen huomaa siitä että katsoessani videota (liittymättä aiheeseen siis mitenkään, vaa jostai ihan muusta) niin yhtäkkiä täysin ei-mistään mieleeni pamahtaa jokin äärimmäisen epämiellyttävä seksuaalinen muisto jonka olen valitettavasti sattunut näkemään, ja se aiheuttaa edelleen suurta stressiä ja ahdistusta pitkänkin ajan jälkeen. Aika lailla trauman määritelmä eikö. Sanoisin että ainakin lievä seksuaalinen trauma, selvästi. Ei se ahdistus ihan tyhjästä tule, siispä siitähän sen näkee että tuollaista mun ei sitten pitäisi nähdä kai ollenkaan jos se kerran ahdistaa. Mutta turhaa mun on yrittää vältellä mitään koska se on aika vaikeaa. Ja yhtä traumatisoitunut olisin varmaan parisuhdeseksistä, mutta siitä ei sitten tiedä että voisiko sitä olla ilmankaan. Riippuu kai tilanteesta. Eunkwangiinhan nyt koen muutenkin tässä _melko_ jatkuvasti desire mutta ketään muita kohtaan? Desire? Jos ei täysin olematonta, niin melkoisen harvinaista kuitenkin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja