Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 147432" data-attributes="member: 34"><p>Kuvittele ny millasta se on alunperin ollu se huivin käyttö muslimimaissa. Tai että mistä syystä se on lähtenyt alunperin. Miehet on ajatellut "naisen pitää peittää hiukset ja kaikki muu paitsi naama, nainen ei saa näyttää kehoaan" MIKSI ei saa? Miksi ei saa? MIKSI EI? ei edes HIUKSIA???????????? toi on aivan SAIRAS ajattelutapa ja todella kaikkea muuta kuin feminismiä. Jokaisella ON oltava oikeus pukeutua kuten haluaa. Henkilökohtaisesti mulla ei ole mitään ongelmaa niiden lakien kanssa jotka kieltää alasti olemisen ja tämmösen, mutta jos on jotain vaatetta päällä niin mun mielestä jokainen saa pukeutua kuten haluaa. Kyllä vain. Jokainen. Ja siis no mun mielestä pitäisi olla okei myös käyttää esim läpinäkyvää paitaa ilman rintsikoita tai rintsikoiden kanssa. Joten nännien näkyminen ei mun mielestä myöskään sais olla mikään ongelma jos henkilö itse niin haluaa pukeutua. Ei pitäs olla MIKÄÄN ongelma.</p><p></p><p></p><p>En vaan voi SIETÄÄ ilmaisunvapauden rajoittamista näin. Hiukset ja pukeutuminen on jotain niiiiiin henkilökohtaista että on must maailman törkeintä puuttua siihen. Siks tää aihe saa mun karvat aina pystyyn.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Tuntuu että suurin osa ihmisistä EI ole mun kans samaa mieltä tästä ja en sitä mitenkään voi ymmärtää mitä ne oikein ajattelee</p><p></p><p></p><p></p><p>Mutta tää on taas tää infpn individualistisuus kai.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 147432, member: 34"] Kuvittele ny millasta se on alunperin ollu se huivin käyttö muslimimaissa. Tai että mistä syystä se on lähtenyt alunperin. Miehet on ajatellut "naisen pitää peittää hiukset ja kaikki muu paitsi naama, nainen ei saa näyttää kehoaan" MIKSI ei saa? Miksi ei saa? MIKSI EI? ei edes HIUKSIA???????????? toi on aivan SAIRAS ajattelutapa ja todella kaikkea muuta kuin feminismiä. Jokaisella ON oltava oikeus pukeutua kuten haluaa. Henkilökohtaisesti mulla ei ole mitään ongelmaa niiden lakien kanssa jotka kieltää alasti olemisen ja tämmösen, mutta jos on jotain vaatetta päällä niin mun mielestä jokainen saa pukeutua kuten haluaa. Kyllä vain. Jokainen. Ja siis no mun mielestä pitäisi olla okei myös käyttää esim läpinäkyvää paitaa ilman rintsikoita tai rintsikoiden kanssa. Joten nännien näkyminen ei mun mielestä myöskään sais olla mikään ongelma jos henkilö itse niin haluaa pukeutua. Ei pitäs olla MIKÄÄN ongelma. En vaan voi SIETÄÄ ilmaisunvapauden rajoittamista näin. Hiukset ja pukeutuminen on jotain niiiiiin henkilökohtaista että on must maailman törkeintä puuttua siihen. Siks tää aihe saa mun karvat aina pystyyn. Tuntuu että suurin osa ihmisistä EI ole mun kans samaa mieltä tästä ja en sitä mitenkään voi ymmärtää mitä ne oikein ajattelee Mutta tää on taas tää infpn individualistisuus kai. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja