Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 147440" data-attributes="member: 34"><p>Katon tota dear my dear ja mietin et ehkä se sit tarkotti vaan tätä, mitä nyt on tapahtunut, ei mitään sen kummempaa. Pelkästään tätä? Sattumaa se ei ollut, tiesin sen silloin ja olin vaan niin vuorenvarma, mutta jos se oli sitten tää keissi vaan eikä niin että siit tulee mun mies kuitenkaan.</p><p></p><p>Mut yks asia on varmaa: sattumaa se ei ollut :D se oli niin selvä asia. Ja tiesin sen niin selvästi että btob asia tulee tapahtuu. Se ei ollu mikää veikkaus sillon vaa tieto. Olin varmaa 99 prossaa varma siit sillon. Tai tällee. Samoin eunkwangist tai niiku ainakin se et jotain outoo siin on tai tällee. Ja niinhän se sitten lopulta oliki.</p><p></p><p></p><p>Ja niinhän se OLI. mutta yhdessä ei olla. Kuitenkaan. HARMI. </p><p></p><p>harmittaa mutta ei harmita onneks.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 147440, member: 34"] Katon tota dear my dear ja mietin et ehkä se sit tarkotti vaan tätä, mitä nyt on tapahtunut, ei mitään sen kummempaa. Pelkästään tätä? Sattumaa se ei ollut, tiesin sen silloin ja olin vaan niin vuorenvarma, mutta jos se oli sitten tää keissi vaan eikä niin että siit tulee mun mies kuitenkaan. Mut yks asia on varmaa: sattumaa se ei ollut :D se oli niin selvä asia. Ja tiesin sen niin selvästi että btob asia tulee tapahtuu. Se ei ollu mikää veikkaus sillon vaa tieto. Olin varmaa 99 prossaa varma siit sillon. Tai tällee. Samoin eunkwangist tai niiku ainakin se et jotain outoo siin on tai tällee. Ja niinhän se sitten lopulta oliki. Ja niinhän se OLI. mutta yhdessä ei olla. Kuitenkaan. HARMI. harmittaa mutta ei harmita onneks. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja