Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 147617" data-attributes="member: 34"><p>"For humans, monogamy is not biologically ordained. According to evolutionary psychologist David M. Buss of the University of Texas at Austin, humans are in general innately inclined toward nonmonogamy."</p><p></p><p>Aika jännä </p><p></p><p>🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔</p><p></p><p>I see, mut miks se hirvittävän voimakas mustasukkasuuden tunne sitten? Siis mulla ainakin. Siis oon eunkwangist maailman eniten mustasukkanen XDDDDDDDD iha oikeesti.</p><p></p><p>Varmaa niiku sitä kohtaa eniten omistushaluu mitä on ikinä ollu muita kohtaa</p><p></p><p>Jopa sillee et en vieläkään kestä ajatella sitä sen seurustelua sen exän kaa Xdd Yyyyyhhhhh. Varsinkin jos ne on pannu??? Nii oon sillee JOOOHHHHH omistushalu. Vaikka se onkin menneisyydes. Exähän se on. Mut silti. Hahahhh. Mustasukkasuus.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Voin vain kuvitella kuinka surullinen olisin heti jos oltas yhdessä ja se kattois jotain naista selvästi silleen et se ajattelis et se on kaunis tai niiku et jos se ois sillee "😍" vähän ees ni vittu oisin heti niin allapäin xDDDDDDDD</p><p></p><p>Hahhhhhahhhahah aivan JÄRKYTTÄVÄ mustasukkasuus siiiiiissssssss</p><p></p><p>Nii ni en tiiä missä tässä on se nonmonogamia sitte</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 147617, member: 34"] "For humans, monogamy is not biologically ordained. According to evolutionary psychologist David M. Buss of the University of Texas at Austin, humans are in general innately inclined toward nonmonogamy." Aika jännä 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔 I see, mut miks se hirvittävän voimakas mustasukkasuuden tunne sitten? Siis mulla ainakin. Siis oon eunkwangist maailman eniten mustasukkanen XDDDDDDDD iha oikeesti. Varmaa niiku sitä kohtaa eniten omistushaluu mitä on ikinä ollu muita kohtaa Jopa sillee et en vieläkään kestä ajatella sitä sen seurustelua sen exän kaa Xdd Yyyyyhhhhh. Varsinkin jos ne on pannu??? Nii oon sillee JOOOHHHHH omistushalu. Vaikka se onkin menneisyydes. Exähän se on. Mut silti. Hahahhh. Mustasukkasuus. Voin vain kuvitella kuinka surullinen olisin heti jos oltas yhdessä ja se kattois jotain naista selvästi silleen et se ajattelis et se on kaunis tai niiku et jos se ois sillee "😍" vähän ees ni vittu oisin heti niin allapäin xDDDDDDDD Hahhhhhahhhahah aivan JÄRKYTTÄVÄ mustasukkasuus siiiiiissssssss Nii ni en tiiä missä tässä on se nonmonogamia sitte [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja