Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 147835" data-attributes="member: 34"><p>Jaahas ei tullut nukkumisesta vieläkään mitään. Kiitos eunkwang. En vaan saanut unta???????</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>"I can imagine mochis sister getting screwed and falling for leadernim for the 100th time hahaha" - joku youtubessa :D</p><p></p><p></p><p></p><p>AI???????? ENTÄ MINÄ :D i'm falling for leadernim for the THOUSANDTH TIME except i never got over so technically it was just one fucking time???????? And it will never end?????????????? HELLO??????</p><p></p><p>niin jollei sitä lasketa jonkinlaiseksi rakastumiseksi sitä 2020 koska in that case sitä vois kuvitella että se ois ollu sellainen hyvin pieni että tunteita oli ehkä millin verran periaatteessa (pelkästään sen asian takia?) Joten siinä tapauksessa i guess i fell for him two times actually. Jos sitä voi laskea. Joo ajattelin että oon löytänyt sen oikean mutta olinko oikeasti milliäkään ihastunut silloin? Ehkä korkeintaan ihan vähän mutta en edes tiedä. Joka tapauksessa kuuntelin y llegaste tu ja ajattelin että tuo on se oikea. Ehkä sitä voi ihan ihan ihan ihan hyvin hyvin hyvin hyvin pieneksi ihastumiseksi sanoa. Vai sittenkin vain pelkäksi ajatukseksi siitä että se on tarkoitettu mulle mutta en ole milliäkään tällä hetkellä ihastunut siihen? Vaikea sanoa kumpi se ob.</p><p></p><p></p><p></p><p>No. Joka tapauksessa. Oon joko sen 1 tai 2 kertaa siihen seonnut (HEHheh taas, SEOnnut 🙂) jos sitä 2020 edes voi sanoa sekoomiseksi.</p><p></p><p></p><p></p><p>No mutta joka tapauksessa, mochin siskoko tässä nyt on se joka on vitun screwed minähän se olen joka on maailman eniten jumissa siinä, älkää nyt naurattako 😂 älkää VIITSIKÖ 😂😂😂 ja vielä kaikista naurettavin keissi on minulla että mochin sisko nyt vielä varmaan on jollain tavalla järjissään ihan eri tavalla kun minä, näitä meikäläisen sekoiluja ei kyllä voi edes pistää varmaan samaan kategoriaan sen kanssa............... En MILLÄÄN usko että se on näin saatanan typerä kuin minä 😂 ja DELUSIONAL. nimittäin minä olen delusional mutta sillä nyt on parempi tsänssi kun se edes asuu lähempänä ja silleen tunteekin sen. Että onnea vaan ja i guess i will just cry for the rest of my damn life 🤔😌</p><p></p><p></p><p>I swear to god on psykoosit niin tulilla vieläkin. Varmaan vedän vähintään kymmenen vuotta näillä seteillä ja sit havahdun joskus siihen et menipäs aikaa ton yhen kanssa ja ikinä en ees tavannut sitä LMAO</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 147835, member: 34"] Jaahas ei tullut nukkumisesta vieläkään mitään. Kiitos eunkwang. En vaan saanut unta??????? "I can imagine mochis sister getting screwed and falling for leadernim for the 100th time hahaha" - joku youtubessa :D AI???????? ENTÄ MINÄ :D i'm falling for leadernim for the THOUSANDTH TIME except i never got over so technically it was just one fucking time???????? And it will never end?????????????? HELLO?????? niin jollei sitä lasketa jonkinlaiseksi rakastumiseksi sitä 2020 koska in that case sitä vois kuvitella että se ois ollu sellainen hyvin pieni että tunteita oli ehkä millin verran periaatteessa (pelkästään sen asian takia?) Joten siinä tapauksessa i guess i fell for him two times actually. Jos sitä voi laskea. Joo ajattelin että oon löytänyt sen oikean mutta olinko oikeasti milliäkään ihastunut silloin? Ehkä korkeintaan ihan vähän mutta en edes tiedä. Joka tapauksessa kuuntelin y llegaste tu ja ajattelin että tuo on se oikea. Ehkä sitä voi ihan ihan ihan ihan hyvin hyvin hyvin hyvin pieneksi ihastumiseksi sanoa. Vai sittenkin vain pelkäksi ajatukseksi siitä että se on tarkoitettu mulle mutta en ole milliäkään tällä hetkellä ihastunut siihen? Vaikea sanoa kumpi se ob. No. Joka tapauksessa. Oon joko sen 1 tai 2 kertaa siihen seonnut (HEHheh taas, SEOnnut 🙂) jos sitä 2020 edes voi sanoa sekoomiseksi. No mutta joka tapauksessa, mochin siskoko tässä nyt on se joka on vitun screwed minähän se olen joka on maailman eniten jumissa siinä, älkää nyt naurattako 😂 älkää VIITSIKÖ 😂😂😂 ja vielä kaikista naurettavin keissi on minulla että mochin sisko nyt vielä varmaan on jollain tavalla järjissään ihan eri tavalla kun minä, näitä meikäläisen sekoiluja ei kyllä voi edes pistää varmaan samaan kategoriaan sen kanssa............... En MILLÄÄN usko että se on näin saatanan typerä kuin minä 😂 ja DELUSIONAL. nimittäin minä olen delusional mutta sillä nyt on parempi tsänssi kun se edes asuu lähempänä ja silleen tunteekin sen. Että onnea vaan ja i guess i will just cry for the rest of my damn life 🤔😌 I swear to god on psykoosit niin tulilla vieläkin. Varmaan vedän vähintään kymmenen vuotta näillä seteillä ja sit havahdun joskus siihen et menipäs aikaa ton yhen kanssa ja ikinä en ees tavannut sitä LMAO [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja