Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 147932" data-attributes="member: 34"><p>Voi että mun reidet on isot.. ihan kamalat kompleksit taas siitä. Lisäksi kompleksit: pepusta ja rinnoista tietenkin. Eikä pidä unohtaa mahaa! Ja sääret koska en sheivaa niitä! Hah hah. Aika paljon komplekseja.</p><p></p><p>Jos olisin eunkwangin kaa niin se ois ehkä vielä pahempi kompleksi. Tai sitten se helpottais. Tai sitten ois yhtä paha kun nytkin. Joka tapauksessa ei tähän oikein mikään auta XD</p><p></p><p>Noh, ehkä jos olisi eunkwang se voisi auttaa. Jos näkisi että toinen on aidosti rakastunu. Mutta ei se kyllä minuun ikinä rakastuisi , se on selvää. Jos multa kysytään 🌚🤭</p><p></p><p></p><p></p><p>Tosin mulla tuli mieleen äsken se "kaunis nainen" kommentti silt yheltä suht tuntemattomalta tyypiltä mutta joo en tiiä. Mikähän silläkin päässä viiras. 😂 mutta sepä ei varmaan nähnytkään mun persettä koska taisin olla siinä silleen, ja no niin. No muuten se varmaan näki aika hyvin kaikki mun ällöttävyydet. Aknenkin varmaan. Sääriä tuskin luulen että mulla oli pitkät housut. Mutta kai se nyt muuten näki kuinka ruma oon yleisesti ottaen lol ja silti sanoi että kaunis nainen 😳😳 niinpä, ajatella! Imagine other people having different preferences even if you think of yourself as ugly. IMAGINE. Wild concept. On se vaan mukavaa että sellasiakin ihmisiä näköjään löytyy. Ehkä mun olis pitänyt pyytää sitä ulos lol.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 147932, member: 34"] Voi että mun reidet on isot.. ihan kamalat kompleksit taas siitä. Lisäksi kompleksit: pepusta ja rinnoista tietenkin. Eikä pidä unohtaa mahaa! Ja sääret koska en sheivaa niitä! Hah hah. Aika paljon komplekseja. Jos olisin eunkwangin kaa niin se ois ehkä vielä pahempi kompleksi. Tai sitten se helpottais. Tai sitten ois yhtä paha kun nytkin. Joka tapauksessa ei tähän oikein mikään auta XD Noh, ehkä jos olisi eunkwang se voisi auttaa. Jos näkisi että toinen on aidosti rakastunu. Mutta ei se kyllä minuun ikinä rakastuisi , se on selvää. Jos multa kysytään 🌚🤭 Tosin mulla tuli mieleen äsken se "kaunis nainen" kommentti silt yheltä suht tuntemattomalta tyypiltä mutta joo en tiiä. Mikähän silläkin päässä viiras. 😂 mutta sepä ei varmaan nähnytkään mun persettä koska taisin olla siinä silleen, ja no niin. No muuten se varmaan näki aika hyvin kaikki mun ällöttävyydet. Aknenkin varmaan. Sääriä tuskin luulen että mulla oli pitkät housut. Mutta kai se nyt muuten näki kuinka ruma oon yleisesti ottaen lol ja silti sanoi että kaunis nainen 😳😳 niinpä, ajatella! Imagine other people having different preferences even if you think of yourself as ugly. IMAGINE. Wild concept. On se vaan mukavaa että sellasiakin ihmisiä näköjään löytyy. Ehkä mun olis pitänyt pyytää sitä ulos lol. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja