Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 147938" data-attributes="member: 34"><p>Lol erittäin monet (myös hetero)miehet: "pillut on niin ällöjä! Ne näyttää karseelle, niistä tulee limaa, ne haisee karseelle ja maistuu karseelle! Myös tuntuu sormilla koskettaessa ällöltä!! Myös menkat on tosi ällöjä! Mut oon hetero todellakin!!" Öö okei mitä te sit haluutte? Haluutteko et kaikki naiset vaihtaa niiden pillujen tilalle peniksen vai mikä herroja miellyttäisi? </p><p></p><p></p><p></p><p>Ja ton takia mulla on myös nyt kauhee kehoviha itseeni. Muutenki joka kerta ku nään tai tunnen valkovuotoa niin oon sillee "hyi ällöö" tai ajattelen miltä mun pilluni näyttää nii oon sillee hyi ällöö.</p><p></p><p></p><p>Sillee joo okei ymmärrän sen että en mäkään haluu nähä kenenkään peniksiä tai pilluja tai yhtään mitään.. mitä nyt esim uimahallissa joskus on ollu pakko, ei se nyt niin pahasti maailmaa kaada mutta enhän mä todellakaan nauti esim netissä pillujen tai penisten näkemisestä, ällöttää tietenkin jos ei oo mitään vahvoja tunteita ihmistä kohtaan, nii tietenkin oot sillee hyyi mä en halunnut nähä tota. Ymmärrettävä reaktio. Mut se jos sä oot rakastunu sun tyttöystävään ja sä silti oot sillee hyiiiiiiiiiiii sun pillu yäk tai jostain siteistä oot sillee hyi taikka et haluu nähä sun tyttöystävää alasti jne niin guess what et sä sit oo kovin attracted siihen. Tai niinku luulis.</p><p></p><p></p><p></p><p>Et en mä tiedä. Tai sitten oot. Mut jostain syystä silti haluut ilmasta sille kuinka se ällöttää sua.............. Kuinka sen (jopa pelkästään uudet) siteet ällöttää sua vessan jossai kaapissa.</p><p></p><p>No en mä tiedä, kai joitain sitten vaan ällöttää naiset niin kovasti. Älkää sitten olko sellaisen kanssa? Helppo homma? Jätä se sitten?????? :D jos on noin vaikeeta.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Kai mä nyt ainakin haluun miehen joka actually tykkää naisista eikä vingu siitä kuinka kaikki sussa on ällöttävää. Niiku ehkäpä mä haluun miehen joka oikeesti on rakastunu muhun eikä löydä musta mitään ällöä.. mutta ehkä sellaista miestä ei ole olemassakaan. Ja jos on, niin sitten varmaan mä en tuntisi sitä kohtaan mitään vaikka se pitäisikin mua täydellisenä.</p><p></p><p>Enpä tiedä. En vain ymmärrä sitä että vouhkataan siitä kuinka naiset on niin seksikkäitä ja kalu on kovana ja silleen mutta heti jos sanoo sanan menkat taikka valkovuoto niin ollaan silleen hyiiiiiiiiiiii älä puhu mulle mistään tommosesta. Aha. Eli et voi sit kuitenkaan sietää naisia. It's okay. Sano vain olevasi homoseksuaali ja lähde.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 147938, member: 34"] Lol erittäin monet (myös hetero)miehet: "pillut on niin ällöjä! Ne näyttää karseelle, niistä tulee limaa, ne haisee karseelle ja maistuu karseelle! Myös tuntuu sormilla koskettaessa ällöltä!! Myös menkat on tosi ällöjä! Mut oon hetero todellakin!!" Öö okei mitä te sit haluutte? Haluutteko et kaikki naiset vaihtaa niiden pillujen tilalle peniksen vai mikä herroja miellyttäisi? Ja ton takia mulla on myös nyt kauhee kehoviha itseeni. Muutenki joka kerta ku nään tai tunnen valkovuotoa niin oon sillee "hyi ällöö" tai ajattelen miltä mun pilluni näyttää nii oon sillee hyi ällöö. Sillee joo okei ymmärrän sen että en mäkään haluu nähä kenenkään peniksiä tai pilluja tai yhtään mitään.. mitä nyt esim uimahallissa joskus on ollu pakko, ei se nyt niin pahasti maailmaa kaada mutta enhän mä todellakaan nauti esim netissä pillujen tai penisten näkemisestä, ällöttää tietenkin jos ei oo mitään vahvoja tunteita ihmistä kohtaan, nii tietenkin oot sillee hyyi mä en halunnut nähä tota. Ymmärrettävä reaktio. Mut se jos sä oot rakastunu sun tyttöystävään ja sä silti oot sillee hyiiiiiiiiiiii sun pillu yäk tai jostain siteistä oot sillee hyi taikka et haluu nähä sun tyttöystävää alasti jne niin guess what et sä sit oo kovin attracted siihen. Tai niinku luulis. Et en mä tiedä. Tai sitten oot. Mut jostain syystä silti haluut ilmasta sille kuinka se ällöttää sua.............. Kuinka sen (jopa pelkästään uudet) siteet ällöttää sua vessan jossai kaapissa. No en mä tiedä, kai joitain sitten vaan ällöttää naiset niin kovasti. Älkää sitten olko sellaisen kanssa? Helppo homma? Jätä se sitten?????? :D jos on noin vaikeeta. Kai mä nyt ainakin haluun miehen joka actually tykkää naisista eikä vingu siitä kuinka kaikki sussa on ällöttävää. Niiku ehkäpä mä haluun miehen joka oikeesti on rakastunu muhun eikä löydä musta mitään ällöä.. mutta ehkä sellaista miestä ei ole olemassakaan. Ja jos on, niin sitten varmaan mä en tuntisi sitä kohtaan mitään vaikka se pitäisikin mua täydellisenä. Enpä tiedä. En vain ymmärrä sitä että vouhkataan siitä kuinka naiset on niin seksikkäitä ja kalu on kovana ja silleen mutta heti jos sanoo sanan menkat taikka valkovuoto niin ollaan silleen hyiiiiiiiiiiii älä puhu mulle mistään tommosesta. Aha. Eli et voi sit kuitenkaan sietää naisia. It's okay. Sano vain olevasi homoseksuaali ja lähde. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja