Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 147939" data-attributes="member: 34"><p>On aika outoa koska oon kuullut monelta myös sitä että "ooohhhh are your panties wet yummy" etc tätä settiä mutta sitten on myös hirveen monia miehiä jotka on silleen yäk sun pillusta tulee jotain limaa that's so disgusting????????????</p><p></p><p>Idk or maybe they just don't want sex or anything. En mä tiedä?</p><p></p><p>Mutta kun tää on niin outoa koska monet joiden juttuja luin oli nimenomaan silleen oon täysin hetero mut pillut ällöttää mua todella paljon. Niinku okei??????? Et kai sä sit seksiä halua vai et haluu seurustellakaan naisen kanssa? Vai? Miten sä sit hetero oot jos pillut noin kovasti ällöttää? Ehkä aseksuaali sitten.</p><p></p><p>Kyllä muakin ns. ällöttää yleisesti ottaen genitaalit en mä nyt normaalisti halua ketään miestä/naista/muuta sänkyyni muutenkaan mutta sitten jos on esim joku eunkwang jota kohtaan mulla nyt on todella intensiivisiä tunteita niin mä koen sen jotenkin aika oudoksi ajatukseksi että olisin sen peniksestä silleen "yäkkkk mua ällöttää sen kulli niin paljon" 🤔 mua ällöttää kyllä muiden miesten penikset tai noin niin kuin penikset yleisesti, en tykkää nähdä niitä kuvissa ja sitä rataa, ja sitten kun mulla on muutenkin se seksirepulsio, mutta kyllä mä nyt eunkwangin genitaaleja ainakin silloin tällöin kiimaan aika paljonkin. Että jos nää kyseiset hemmot ei sitten ollenkaan kiimaa niiden mahd. tyttöystävien pilluja ja sitä rataa niin ooks iha varma et sä oot seksuaalisesti kiinnostunut hänestä alun alkaenkaan? Tai jotain?</p><p></p><p>Kyllähän ne genitaalit varmaan ällöttää jos ei ole henkilöstä seksuaalisesti kiinnostunut mutta jos on niin kyllä ne silloin varmaan kiinnostaa tai niin kuin itseäni ainakin. Että en sitten tiedä oikein mikä näitä vaivaa kun väitetään että kyllä minä seksiä haluan mutta kun yäk yäk kun pillut ovat silti vain niin ällöttäviä. Niin mitä sä nyt yrität niinkun sanoa? If you don't like the smell... Or taste... Then don't interact with one, okay? Be without sex then?? It's really simple honestly. You don't have to bash vaginas on the internet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 147939, member: 34"] On aika outoa koska oon kuullut monelta myös sitä että "ooohhhh are your panties wet yummy" etc tätä settiä mutta sitten on myös hirveen monia miehiä jotka on silleen yäk sun pillusta tulee jotain limaa that's so disgusting???????????? Idk or maybe they just don't want sex or anything. En mä tiedä? Mutta kun tää on niin outoa koska monet joiden juttuja luin oli nimenomaan silleen oon täysin hetero mut pillut ällöttää mua todella paljon. Niinku okei??????? Et kai sä sit seksiä halua vai et haluu seurustellakaan naisen kanssa? Vai? Miten sä sit hetero oot jos pillut noin kovasti ällöttää? Ehkä aseksuaali sitten. Kyllä muakin ns. ällöttää yleisesti ottaen genitaalit en mä nyt normaalisti halua ketään miestä/naista/muuta sänkyyni muutenkaan mutta sitten jos on esim joku eunkwang jota kohtaan mulla nyt on todella intensiivisiä tunteita niin mä koen sen jotenkin aika oudoksi ajatukseksi että olisin sen peniksestä silleen "yäkkkk mua ällöttää sen kulli niin paljon" 🤔 mua ällöttää kyllä muiden miesten penikset tai noin niin kuin penikset yleisesti, en tykkää nähdä niitä kuvissa ja sitä rataa, ja sitten kun mulla on muutenkin se seksirepulsio, mutta kyllä mä nyt eunkwangin genitaaleja ainakin silloin tällöin kiimaan aika paljonkin. Että jos nää kyseiset hemmot ei sitten ollenkaan kiimaa niiden mahd. tyttöystävien pilluja ja sitä rataa niin ooks iha varma et sä oot seksuaalisesti kiinnostunut hänestä alun alkaenkaan? Tai jotain? Kyllähän ne genitaalit varmaan ällöttää jos ei ole henkilöstä seksuaalisesti kiinnostunut mutta jos on niin kyllä ne silloin varmaan kiinnostaa tai niin kuin itseäni ainakin. Että en sitten tiedä oikein mikä näitä vaivaa kun väitetään että kyllä minä seksiä haluan mutta kun yäk yäk kun pillut ovat silti vain niin ällöttäviä. Niin mitä sä nyt yrität niinkun sanoa? If you don't like the smell... Or taste... Then don't interact with one, okay? Be without sex then?? It's really simple honestly. You don't have to bash vaginas on the internet. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja