Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 147945" data-attributes="member: 34"><p>Hahaha okay i have to say ei mua haittaa sinänsä jos joku tai jotkut ajattelee jotain pahaa tai niitä ällöttää vaikka naisten genitaalit tai kuukautiset etc niin OKEI siis by all means mut älä sit tuu mua yrittää ainakaa :Dd tai älä tuu myöskää sanoo mulle mite mun pitäs olla tai et mun pitäs olla jotenkin erilainen. Jos sua ällöttää ni se on sun ongelmas ja emmä ainakaan haluu harrastaa seksiä ainakaan sellasen kaa jota ällöttää joku asia mussa 🤔🤔 periaatteessa se on kai ok jos ällöttää mut en mä sillon haluu mitään tekemistä sen kaa. En mä ainakaan pystyis muutenkaan edes panna kenenkään kanssa anyways, mul on niin pahat epävarmuudet että olisin vaan silleen älä tee noin en mä haluu ees seksiä koska mä tiedän että säkää et vois tykätä mun kropasta (kropasta yleensäkin tai genitaaleista). Kyllä jos olisin miehen kanssa niiku varmaa kenen tahansa niin mulla tulis se reaktio että älä ny ainakaa mitää oral sex yritäkään antaa mulle kyl mä tiiän ettet sä voi pitää siitä. Tai jos ees kukaa mies kädel koskis sinne ni ajattelisin vaa et älä koske ku vulvat ei edes oo mitenkään positiivisia tunteita herättäviä kehonosia nii miksä ees haluut koskee sinne. Mun on ainakin mahdoton tajuta että kukaan mies oikeesti niistä tykkäis. Tai niiku kuulostaa aika ristiriitaselta noi asiat tavallaan. Mut ei siinä kyllä oikeesti mitään kiinnostavaa ole. Ällöttäviä ne on and honestly nobody should touch them. In fact, i shouldnt even touch my own. Voisinpa vaa taikoa sen pois.</p><p></p><p></p><p></p><p>Harvemmin mulla näin intensiivistä genitaalivihaa on omiani kohtaan. En muista tunteneeni tämmöstä oikeastaan kun vasta ihan tässä viime vuosina kai vasta. En edes tajunnut nuorempana kunnolla että pilluaan pitäis hävetä jotenkin ja vihata. Nyt kyllä tajuun ettei sellasta sais olla. Tää on toki ocd-oire myös, mutta siis pystyn jäljittää sen ihan suoraan noihin kommentteihin. Ennen niitä oli lievempänä sellast pientä et "eww slime" mut se oli sellasta miedompaa body hate. Nyt se on tosi intense body hate.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 147945, member: 34"] Hahaha okay i have to say ei mua haittaa sinänsä jos joku tai jotkut ajattelee jotain pahaa tai niitä ällöttää vaikka naisten genitaalit tai kuukautiset etc niin OKEI siis by all means mut älä sit tuu mua yrittää ainakaa :Dd tai älä tuu myöskää sanoo mulle mite mun pitäs olla tai et mun pitäs olla jotenkin erilainen. Jos sua ällöttää ni se on sun ongelmas ja emmä ainakaan haluu harrastaa seksiä ainakaan sellasen kaa jota ällöttää joku asia mussa 🤔🤔 periaatteessa se on kai ok jos ällöttää mut en mä sillon haluu mitään tekemistä sen kaa. En mä ainakaan pystyis muutenkaan edes panna kenenkään kanssa anyways, mul on niin pahat epävarmuudet että olisin vaan silleen älä tee noin en mä haluu ees seksiä koska mä tiedän että säkää et vois tykätä mun kropasta (kropasta yleensäkin tai genitaaleista). Kyllä jos olisin miehen kanssa niiku varmaa kenen tahansa niin mulla tulis se reaktio että älä ny ainakaa mitää oral sex yritäkään antaa mulle kyl mä tiiän ettet sä voi pitää siitä. Tai jos ees kukaa mies kädel koskis sinne ni ajattelisin vaa et älä koske ku vulvat ei edes oo mitenkään positiivisia tunteita herättäviä kehonosia nii miksä ees haluut koskee sinne. Mun on ainakin mahdoton tajuta että kukaan mies oikeesti niistä tykkäis. Tai niiku kuulostaa aika ristiriitaselta noi asiat tavallaan. Mut ei siinä kyllä oikeesti mitään kiinnostavaa ole. Ällöttäviä ne on and honestly nobody should touch them. In fact, i shouldnt even touch my own. Voisinpa vaa taikoa sen pois. Harvemmin mulla näin intensiivistä genitaalivihaa on omiani kohtaan. En muista tunteneeni tämmöstä oikeastaan kun vasta ihan tässä viime vuosina kai vasta. En edes tajunnut nuorempana kunnolla että pilluaan pitäis hävetä jotenkin ja vihata. Nyt kyllä tajuun ettei sellasta sais olla. Tää on toki ocd-oire myös, mutta siis pystyn jäljittää sen ihan suoraan noihin kommentteihin. Ennen niitä oli lievempänä sellast pientä et "eww slime" mut se oli sellasta miedompaa body hate. Nyt se on tosi intense body hate. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja