Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 147968" data-attributes="member: 34"><p>Niinku otetaa taas hypoteettinen tilanne (koska hypoteettisia tilanteita on aina niin KIVA miettiä XD) että seurustelisin eunkwangin kaa okei. En TODELLAKAAN kehtaisi seistä alasti ees sen edessä. Nooooooooooo no no no not at all. Ajattelisin että näytän ihan kauheelta. Jos tilanne etenis siitä vielä enemmän jos se koskisi muhun (😍 ajatuksena muuten tietysti täydellinen 🥴) niin eeei eiei mun pää täyttyy heti ajatuksista kuten "se lima on ällöttävää" tai "ne huulet roikkuu ulkona joten eww" ja siis ihan kaikkee mitä kuvitella saattaa. En ikinä kehtais antaa sen koskea muhun hahahahah 😭😭😭😭😭😭 tällä hetkellä en pysty edes fantasioida sellaisesta, vaikka aiemmin oon kuitenkin fantasioinut paljonkin kaikkee kuten että ah koskispa se mua sinne tai nuolis 😶😶😶😶😶😶😶👀 mutta tällä hetkellä eieieiieieiii. Oon aiemmin kuvitellut tilanteita kuten että se ois vaan hot jos sitä limaa on paljon (koska sehän tarkoittaa vain että on kiihottunut) mutta nyt oon silleen eeei ei ei se ois paljon parempi jos se ois täysin kuiva niin kukaan ei ainakaan voi ajatella siitä limasta että se on ällöttävää 😂</p><p></p><p></p><p>Kattokaa ny kuinka noi mess with my head.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Ja ajatella jos eunkwang itsekin ajattelis silleen että se on ällöttävää vaikka no en kyllä tiedä ja ihan sama jos en kummiskaan koskaan saa sitä mut noh, hypoteettinen tilanne taas. Mutta että niinku öh ei. Miten silloin ees pystyy harrastaa seksiä jos sun kumppani aattelee et sä oot ällöttävä? Eihän sillon ees voi olla mitään haluja koska itsetunto????? Jos mä ny ajattelisin kumppanini peniksestä ja vielä ilmaisisin että se on mun mielestä vähänkin ällö, niin voi olla varma siitä että ei sillä kumppanilla olisi varmaankaan mitään haluja enää siksi että oon periaatteessa haavoittanut sen itsetuntoa pahasti.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Ja nää tyypit jotka antaa suuseksiä vain kumppanin takia mutta itse ajattelee siitä että "hyiiiiiii". Niin en mä ainakaan haluaisi silloin ottaa vastaankaan suuseksiä jos tiedän että se toinen puree vaan hammasta ja tekee sen sun takia pelkästään mutta että oikeesti sitä ällöttää. En VARMAAN suostuis sellaseen ikinä. Se häpeä mikä siitä seurais ois jotain niin järjettömän voimakasta :D bye itsetunto??????????? :D</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Aaaa en halua harrastaa seksiä ikinä Kenenkään kaa enkä kehtaa edes elää muutenkaan 🙂 näin se on.</p><p></p><p></p><p>Tosin fantasioin kyllä sinänsä mutta kun se tuntuu tosi väärältä. Silleen ah olispa kiihkee hetki eunkwangin kaa, mut sit samantien ajattelen et ewwwwwww eiiiiiiii saa ajatella tollast ja nii et se on vaa ällöttävää. Tuntuu et seksin harrastaminen ois kiellettyä. Tai että edes siitä haaveilukin olisi kiellettyä. Koska kuka nyt seksiä haluaa kun se on kerta niin ällöttävää. Ja kuinka kehtaan edes haluta varsinkin siks että mulla on pillu 😂</p><p></p><p></p><p></p><p>Voi saatana ihmisiä. Eikö ne oikeesti ymmärrä mitä tollaset kommentit aiheuttaa. En mää pysty enää omia genitaaleja ajattelemaan minään muuna kuin ällönä xD että kiitosta vain 🙃</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 147968, member: 34"] Niinku otetaa taas hypoteettinen tilanne (koska hypoteettisia tilanteita on aina niin KIVA miettiä XD) että seurustelisin eunkwangin kaa okei. En TODELLAKAAN kehtaisi seistä alasti ees sen edessä. Nooooooooooo no no no not at all. Ajattelisin että näytän ihan kauheelta. Jos tilanne etenis siitä vielä enemmän jos se koskisi muhun (😍 ajatuksena muuten tietysti täydellinen 🥴) niin eeei eiei mun pää täyttyy heti ajatuksista kuten "se lima on ällöttävää" tai "ne huulet roikkuu ulkona joten eww" ja siis ihan kaikkee mitä kuvitella saattaa. En ikinä kehtais antaa sen koskea muhun hahahahah 😭😭😭😭😭😭 tällä hetkellä en pysty edes fantasioida sellaisesta, vaikka aiemmin oon kuitenkin fantasioinut paljonkin kaikkee kuten että ah koskispa se mua sinne tai nuolis 😶😶😶😶😶😶😶👀 mutta tällä hetkellä eieieiieieiii. Oon aiemmin kuvitellut tilanteita kuten että se ois vaan hot jos sitä limaa on paljon (koska sehän tarkoittaa vain että on kiihottunut) mutta nyt oon silleen eeei ei ei se ois paljon parempi jos se ois täysin kuiva niin kukaan ei ainakaan voi ajatella siitä limasta että se on ällöttävää 😂 Kattokaa ny kuinka noi mess with my head. Ja ajatella jos eunkwang itsekin ajattelis silleen että se on ällöttävää vaikka no en kyllä tiedä ja ihan sama jos en kummiskaan koskaan saa sitä mut noh, hypoteettinen tilanne taas. Mutta että niinku öh ei. Miten silloin ees pystyy harrastaa seksiä jos sun kumppani aattelee et sä oot ällöttävä? Eihän sillon ees voi olla mitään haluja koska itsetunto????? Jos mä ny ajattelisin kumppanini peniksestä ja vielä ilmaisisin että se on mun mielestä vähänkin ällö, niin voi olla varma siitä että ei sillä kumppanilla olisi varmaankaan mitään haluja enää siksi että oon periaatteessa haavoittanut sen itsetuntoa pahasti. Ja nää tyypit jotka antaa suuseksiä vain kumppanin takia mutta itse ajattelee siitä että "hyiiiiiii". Niin en mä ainakaan haluaisi silloin ottaa vastaankaan suuseksiä jos tiedän että se toinen puree vaan hammasta ja tekee sen sun takia pelkästään mutta että oikeesti sitä ällöttää. En VARMAAN suostuis sellaseen ikinä. Se häpeä mikä siitä seurais ois jotain niin järjettömän voimakasta :D bye itsetunto??????????? :D Aaaa en halua harrastaa seksiä ikinä Kenenkään kaa enkä kehtaa edes elää muutenkaan 🙂 näin se on. Tosin fantasioin kyllä sinänsä mutta kun se tuntuu tosi väärältä. Silleen ah olispa kiihkee hetki eunkwangin kaa, mut sit samantien ajattelen et ewwwwwww eiiiiiiii saa ajatella tollast ja nii et se on vaa ällöttävää. Tuntuu et seksin harrastaminen ois kiellettyä. Tai että edes siitä haaveilukin olisi kiellettyä. Koska kuka nyt seksiä haluaa kun se on kerta niin ällöttävää. Ja kuinka kehtaan edes haluta varsinkin siks että mulla on pillu 😂 Voi saatana ihmisiä. Eikö ne oikeesti ymmärrä mitä tollaset kommentit aiheuttaa. En mää pysty enää omia genitaaleja ajattelemaan minään muuna kuin ällönä xD että kiitosta vain 🙃 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja