Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 147970" data-attributes="member: 34"><p>Okei no ei sittenkään mitään koska:</p><p></p><p>"Suckable lips Definitely… beautiful pussy"</p><p>"Absolutely delicious 🤤"</p><p>"Great lips and clit would love to taste your sweet juices"</p><p></p><p>Hahahhhhahahhahaa</p><p></p><p>Siis ei toki mun pillusta noi kommentit mutta jonkun pillusta kuitenkin niin kai ne sit on ihan ok. Mutta riippuu ihmisestä. Jotkut tykkää jotkut ei??????? :D:</p><p></p><p></p><p>Se on totta että se näyttää "haavalta" tai siis sellaselta totta kai mutta mitä sitten? Ei ne oo rumia! 😑 tai no siis katoin itekin noita kuvia silleen juuh ei tee yhtään mieli xDDDD MUTTA kyllä mä ny kykenen silti kattoo et en mä nyt silleen disgusted oo. Ja muutenkin. En ajattele ketään naista nyt niin miksi olisin niistä edes silleen uuh. Tosin oli siellä yksi peniskuvakin ja ei kiihottanut sitten yhtään meikäläistä sekään, mutta niinhän se on mulla ainakin että ei ne pelkät kuvat vaan se ihminen 😐😐😐 lmaoooo jos näkisin eunkwangin jutskan tolleen pystyssä niinku siin kuvas oli niin suurella todennäköisyydellä olisin erittäin kiimanen. Mut se mulla vaan vaatii sen näköjään jotenki että oon hirvittävän rakastunut tai jotain, ei ne genitaalit oikein muuten mitään halua mulle aiheuta. Mutta en mä niitä haukukaan koska ne on luonnollisia!! Tsiisus. Mikä ihmisiä vaivaa? Pelkää omia ja muiden alastomia kehoja. En tiedä ehkä se on sitä kun nykyihminen yleensä kulkee vaatteet päällä nii ei olla totuttu näkemään luonnollista näkyä? Kun sillon joskus muinoin ihmiset kuitenkin oli ihan alasti vaan. Lols. Nykyään kai luonnollisesta (eli alastomuudesta) on tullut epäluonnollista? Ja jotenkin ällöttävää? Ööh.. </p><p></p><p>Voi nykyaikaa 😂 ehkä kaikkien pitäis hillua enemmän alasti niin totuttais siihen mitä luoja on luonut XDDDDDD (siis olettaen että luoja edes on siitä vastuussa tai mikä nyt onkaan)</p><p></p><p>Eihän nyt vittu ihminen voi pelätä omaa kehoaan??????????? Ajattele nyt kun muutkin eläimet olis silleen YÄKKKKKKKK mun keho on niin ällö. Niiku??????</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 147970, member: 34"] Okei no ei sittenkään mitään koska: "Suckable lips Definitely… beautiful pussy" "Absolutely delicious 🤤" "Great lips and clit would love to taste your sweet juices" Hahahhhhahahhahaa Siis ei toki mun pillusta noi kommentit mutta jonkun pillusta kuitenkin niin kai ne sit on ihan ok. Mutta riippuu ihmisestä. Jotkut tykkää jotkut ei??????? :D: Se on totta että se näyttää "haavalta" tai siis sellaselta totta kai mutta mitä sitten? Ei ne oo rumia! 😑 tai no siis katoin itekin noita kuvia silleen juuh ei tee yhtään mieli xDDDD MUTTA kyllä mä ny kykenen silti kattoo et en mä nyt silleen disgusted oo. Ja muutenkin. En ajattele ketään naista nyt niin miksi olisin niistä edes silleen uuh. Tosin oli siellä yksi peniskuvakin ja ei kiihottanut sitten yhtään meikäläistä sekään, mutta niinhän se on mulla ainakin että ei ne pelkät kuvat vaan se ihminen 😐😐😐 lmaoooo jos näkisin eunkwangin jutskan tolleen pystyssä niinku siin kuvas oli niin suurella todennäköisyydellä olisin erittäin kiimanen. Mut se mulla vaan vaatii sen näköjään jotenki että oon hirvittävän rakastunut tai jotain, ei ne genitaalit oikein muuten mitään halua mulle aiheuta. Mutta en mä niitä haukukaan koska ne on luonnollisia!! Tsiisus. Mikä ihmisiä vaivaa? Pelkää omia ja muiden alastomia kehoja. En tiedä ehkä se on sitä kun nykyihminen yleensä kulkee vaatteet päällä nii ei olla totuttu näkemään luonnollista näkyä? Kun sillon joskus muinoin ihmiset kuitenkin oli ihan alasti vaan. Lols. Nykyään kai luonnollisesta (eli alastomuudesta) on tullut epäluonnollista? Ja jotenkin ällöttävää? Ööh.. Voi nykyaikaa 😂 ehkä kaikkien pitäis hillua enemmän alasti niin totuttais siihen mitä luoja on luonut XDDDDDD (siis olettaen että luoja edes on siitä vastuussa tai mikä nyt onkaan) Eihän nyt vittu ihminen voi pelätä omaa kehoaan??????????? Ajattele nyt kun muutkin eläimet olis silleen YÄKKKKKKKK mun keho on niin ällö. Niiku?????? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja