Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 147974" data-attributes="member: 34"><p>No siis, valkovuoto kestää kyllä koko kuukauden, menkat ei :D tai siis valkovuoto on se mitä tulee joka ikinen päivä. Mulla ainakin. Ja kyllä menkkojenkin aikana voi harrastaa seksiä - jos haluaa. Itse en kyllä haluaisi sotkea (lmaoo perus minä) joten jos harrastaisin niin harrastaisin sitten jossain suihkussa korkeintaan :D mutta jooooo. </p><p></p><p>Ja toki se on yksilöllistä eihän kaikki vanhemmat naiset ole mitenkään vapautuneita mutta jotkut on. Sama varmaankin nuoremmissa. Mutta joo oon kyl kuullut kuitenkin siitä että yleistä on että nuorella tytöllä on just kaikkia jumeja ja itsetunto hukassa ja silleen. Muistan kuulleeni jollakin kurssilla (siis ei mikään seksiin liittyvä edes) siitä että yleisesti ottaenkin iän myötä itsetunnon ja itsevarmuuden pitäisi parantua jii än ee. Tiedä sitten. Mutta ainakin he kovasti vakuuttelivat, olivat siis itse vanhempia ihmisiä, että nuoruudesta on helpottunut paljonkin se itsetuntotilanne. Niin on se varmaa yleistä.</p><p></p><p>Joitain se pillulima kyllä ällöttää mutta tosiaan, silloin kyseisen henkilön ei varmaankaan kannata harrastaa seksiä jos se limaisuus kerta ällöttää. Jätetään sellaiset touhut sitten niille joille kelpaa. :D yksikin kommentti oli muuten tytöstä joka kuulemma koki toiset naiset erittäin seksikkäinä mutta "vihasi harrastaa seksiä niiden kanssa", ilmeisesti pillun takia nimenomaan. No, jos sä vihasit sitä niin mitä varten sä sitten teit niin? 🤔 voi hyvänen aika,,,,,, 😂 älä nyt ihmeessä ainakaan sitten sitä touhua jatka jos ei se seksin harrastaminen toisen naisen kanssa sytytä.... Jestas.... 😂 mutta että naiset oli kuulemma muuten "incredibly sexy" :D mutta vihasi harrastaa seksiä niiden kanssa. No kukin tavallaan. En tuomitse.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 147974, member: 34"] No siis, valkovuoto kestää kyllä koko kuukauden, menkat ei :D tai siis valkovuoto on se mitä tulee joka ikinen päivä. Mulla ainakin. Ja kyllä menkkojenkin aikana voi harrastaa seksiä - jos haluaa. Itse en kyllä haluaisi sotkea (lmaoo perus minä) joten jos harrastaisin niin harrastaisin sitten jossain suihkussa korkeintaan :D mutta jooooo. Ja toki se on yksilöllistä eihän kaikki vanhemmat naiset ole mitenkään vapautuneita mutta jotkut on. Sama varmaankin nuoremmissa. Mutta joo oon kyl kuullut kuitenkin siitä että yleistä on että nuorella tytöllä on just kaikkia jumeja ja itsetunto hukassa ja silleen. Muistan kuulleeni jollakin kurssilla (siis ei mikään seksiin liittyvä edes) siitä että yleisesti ottaenkin iän myötä itsetunnon ja itsevarmuuden pitäisi parantua jii än ee. Tiedä sitten. Mutta ainakin he kovasti vakuuttelivat, olivat siis itse vanhempia ihmisiä, että nuoruudesta on helpottunut paljonkin se itsetuntotilanne. Niin on se varmaa yleistä. Joitain se pillulima kyllä ällöttää mutta tosiaan, silloin kyseisen henkilön ei varmaankaan kannata harrastaa seksiä jos se limaisuus kerta ällöttää. Jätetään sellaiset touhut sitten niille joille kelpaa. :D yksikin kommentti oli muuten tytöstä joka kuulemma koki toiset naiset erittäin seksikkäinä mutta "vihasi harrastaa seksiä niiden kanssa", ilmeisesti pillun takia nimenomaan. No, jos sä vihasit sitä niin mitä varten sä sitten teit niin? 🤔 voi hyvänen aika,,,,,, 😂 älä nyt ihmeessä ainakaan sitten sitä touhua jatka jos ei se seksin harrastaminen toisen naisen kanssa sytytä.... Jestas.... 😂 mutta että naiset oli kuulemma muuten "incredibly sexy" :D mutta vihasi harrastaa seksiä niiden kanssa. No kukin tavallaan. En tuomitse. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja