Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 147979" data-attributes="member: 34"><p>Mut yks jutska: ai kauhee siis kokeilin sitä että seison peilin edessä vähän aikaa alasti ja se autto mun body image issues näköjään 😂 ainakin siinä hetkessä ajattelin et mähän näytän hyvältä. Ei vittuuu se ei siis ihan puppua ole että alasti oleminen helpottaa suhtautumista omaan kehoon.</p><p></p><p>Toinen hieman enemmän embarrassing asia (mutta mitä sitä kainostelemaan kun oon tässä kesussa puhunut samantyylistä jo kauan sitten muutenkin 😭😂): runkkasin ja nyt pelottaa taas vieläkin että jos siitä kuului jotakin mutta ei kai ny sentään. Ja myös se että en haluu rikkoa mun sängyn jousia muutenkaan 🙃 mutta toisaalta ei voi mitään kylläkään jos tekee mieli. Se on sellaista. Ei auta kuin runkata silloin xD ai kauheeeeeeeeeee. Toivottavasti mitään ei kuulunut siitä, lmao pelkään enkä uskalla poistua ovestani ulos 🙂 sjdjdkdkdkdbdnflfnglf hehe. Asiaan liittyen: miksi toka orgasmi tuntuu yleensä jotenkin paremmalta kuin eka 💀 yleensä ensimmäinen ei vielä auta niin paljon mutta toka on jo tyydyttävämpi LMAO 😭 mutta siinä pitää aina pitää tietty väli koska jos jatkaa suoraan siitä niin se sattuu. Ei helvettii miks puhun näitä julkisesti oh noooooo xd</p><p></p><p>Oon vain niin CONFUSED koska eunkwang is making me confused and those feelings make me confused and i just-</p><p></p><p>I'm in love with him.. huoh sitä paitsi oon halunnu sitä niin kauan (tarkotan nyt siis nimenomaan seksuaalisesti) että en kestä enääääääääää ja jos se mitenkään olisi mahdollista niin kyllä helpottaisi varmaan seksuaalisuuden kannalta jos saisi kerrankin olla sen kanssa ja päästää irti ja vihdoinkin ilmaista seksuaalisuuttaan . Jokin siinä tukahduttaa sitten ja ahdistaa kun ei voi ilmaista sitä vaan täytyy tyytyä omiin fantasioihin. Mutta sama taas ei toimi jonkun toisen kanssa, ei vaan toimi. Se on joko eunkwang tai ei ketään 😐😐 pls kwangie i'm begging you why are you even doing this to me 😭😭😭😭 okei mun ei TODELLAKAAN pitäisi sanoa näitä asioita julkisesti 😂 onneksi nyt sentään jotakin anonymiteettiä on täällä mutta SILTI...... eih... :D</p><p></p><p></p><p></p><p>AAAAAAA mun pää on ihan solmussa ja mitä se tekee mulle ja miten joku voi olla niin kuuma mä haluunnnnnnnnn 😐 sairasta unelmoida sellaisesta 😌</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Ei vittu nyt tää limerenssi oikeesti....... Joo siis.. eihän tää edisty minnekään 😂 vieläkin ihan samaa settiä kirjottelen tänne ku joskus, millon nyt olikaan, lokakuussa ainakin :----D ei luoja muistan vieläkin kuinka kiimasin sitä ja ei helvetti mut se sairain osuus on se et kuten näkyy meno edelleen sama. Siis kyllä alkaa naurattaa. Joskus sillon syksyllä se oli hahahahahahhhahhahahahahahahahahah ku katoin vieläpä sen .. oisko se ollu gentleman coverin.. ja olin vaa sillee aaa eunkwangggggggggg ja sit taisin runkata sen jälkeen 💀😭 tai ne kerrat kun heräsin joskus suht aikasin kai ja makoilin vielä sängyllä pimeessä ja mun mieli meni niin syvälle seksuaalisiin fantasioihin siitä, fyysisesti en tehnyt mitään mutta mielessäni ajattelin ihan kaikkea mahdollista 😂😂 hmmmmmm. Himot on kovat.. lmao skenaariot eunkwangista ja musta ja ihan jostain takaapäin panemisesta lähtien 😶 mikä HULLUUS oikeesti iski silloin aikoinaan??? KYSYMYSMERKKI ❓❓❓❓❓❓❓ JESTAS. Mutta tosiaan oi niitä aikoja olihan ne omalla tavallaan hyviä aikoja.... Ja nyt taas puhun ihan niin kun ois jotenkin kovastikin muuttunut siitä.</p><p></p><p></p><p>Taidan kattoo EHKÄ uudestaan sen gentleman coverin nyt mutta tällä kertaa EN runkkaa 🙂</p><p></p><p></p><p>Siis en ymmärrä mitä varten toi mies alun alkaenkaan piti saapua mun elämääni😃</p><p></p><p>Siitä oon kyllä samaa mieltä, jos en mistään muusta, että limerenssi on HULLUUTTA. siis jos tää nyt on limerenssi. Antakaa mun eläääääääää 😭😂 ei voi olla tämmöstä</p><p></p><p></p><p></p><p>Nyt häpeen tätä viestiä sit seuraavat viis vuotta mut niin varmaan niitä aikasempiakin niin mikäänhän ei sinänsä muutu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 147979, member: 34"] Mut yks jutska: ai kauhee siis kokeilin sitä että seison peilin edessä vähän aikaa alasti ja se autto mun body image issues näköjään 😂 ainakin siinä hetkessä ajattelin et mähän näytän hyvältä. Ei vittuuu se ei siis ihan puppua ole että alasti oleminen helpottaa suhtautumista omaan kehoon. Toinen hieman enemmän embarrassing asia (mutta mitä sitä kainostelemaan kun oon tässä kesussa puhunut samantyylistä jo kauan sitten muutenkin 😭😂): runkkasin ja nyt pelottaa taas vieläkin että jos siitä kuului jotakin mutta ei kai ny sentään. Ja myös se että en haluu rikkoa mun sängyn jousia muutenkaan 🙃 mutta toisaalta ei voi mitään kylläkään jos tekee mieli. Se on sellaista. Ei auta kuin runkata silloin xD ai kauheeeeeeeeeee. Toivottavasti mitään ei kuulunut siitä, lmao pelkään enkä uskalla poistua ovestani ulos 🙂 sjdjdkdkdkdbdnflfnglf hehe. Asiaan liittyen: miksi toka orgasmi tuntuu yleensä jotenkin paremmalta kuin eka 💀 yleensä ensimmäinen ei vielä auta niin paljon mutta toka on jo tyydyttävämpi LMAO 😭 mutta siinä pitää aina pitää tietty väli koska jos jatkaa suoraan siitä niin se sattuu. Ei helvettii miks puhun näitä julkisesti oh noooooo xd Oon vain niin CONFUSED koska eunkwang is making me confused and those feelings make me confused and i just- I'm in love with him.. huoh sitä paitsi oon halunnu sitä niin kauan (tarkotan nyt siis nimenomaan seksuaalisesti) että en kestä enääääääääää ja jos se mitenkään olisi mahdollista niin kyllä helpottaisi varmaan seksuaalisuuden kannalta jos saisi kerrankin olla sen kanssa ja päästää irti ja vihdoinkin ilmaista seksuaalisuuttaan . Jokin siinä tukahduttaa sitten ja ahdistaa kun ei voi ilmaista sitä vaan täytyy tyytyä omiin fantasioihin. Mutta sama taas ei toimi jonkun toisen kanssa, ei vaan toimi. Se on joko eunkwang tai ei ketään 😐😐 pls kwangie i'm begging you why are you even doing this to me 😭😭😭😭 okei mun ei TODELLAKAAN pitäisi sanoa näitä asioita julkisesti 😂 onneksi nyt sentään jotakin anonymiteettiä on täällä mutta SILTI...... eih... :D AAAAAAA mun pää on ihan solmussa ja mitä se tekee mulle ja miten joku voi olla niin kuuma mä haluunnnnnnnnn 😐 sairasta unelmoida sellaisesta 😌 Ei vittu nyt tää limerenssi oikeesti....... Joo siis.. eihän tää edisty minnekään 😂 vieläkin ihan samaa settiä kirjottelen tänne ku joskus, millon nyt olikaan, lokakuussa ainakin :----D ei luoja muistan vieläkin kuinka kiimasin sitä ja ei helvetti mut se sairain osuus on se et kuten näkyy meno edelleen sama. Siis kyllä alkaa naurattaa. Joskus sillon syksyllä se oli hahahahahahhhahhahahahahahahahahah ku katoin vieläpä sen .. oisko se ollu gentleman coverin.. ja olin vaa sillee aaa eunkwangggggggggg ja sit taisin runkata sen jälkeen 💀😭 tai ne kerrat kun heräsin joskus suht aikasin kai ja makoilin vielä sängyllä pimeessä ja mun mieli meni niin syvälle seksuaalisiin fantasioihin siitä, fyysisesti en tehnyt mitään mutta mielessäni ajattelin ihan kaikkea mahdollista 😂😂 hmmmmmm. Himot on kovat.. lmao skenaariot eunkwangista ja musta ja ihan jostain takaapäin panemisesta lähtien 😶 mikä HULLUUS oikeesti iski silloin aikoinaan??? KYSYMYSMERKKI ❓❓❓❓❓❓❓ JESTAS. Mutta tosiaan oi niitä aikoja olihan ne omalla tavallaan hyviä aikoja.... Ja nyt taas puhun ihan niin kun ois jotenkin kovastikin muuttunut siitä. Taidan kattoo EHKÄ uudestaan sen gentleman coverin nyt mutta tällä kertaa EN runkkaa 🙂 Siis en ymmärrä mitä varten toi mies alun alkaenkaan piti saapua mun elämääni😃 Siitä oon kyllä samaa mieltä, jos en mistään muusta, että limerenssi on HULLUUTTA. siis jos tää nyt on limerenssi. Antakaa mun eläääääääää 😭😂 ei voi olla tämmöstä Nyt häpeen tätä viestiä sit seuraavat viis vuotta mut niin varmaan niitä aikasempiakin niin mikäänhän ei sinänsä muutu [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja