Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 147982" data-attributes="member: 34"><p>Siis en oo ikinä nauranut näin paljon sain sellasen hepulin etten melkeen saanut henkeä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 emmä pysty tähän siis mikään ei oo huvittavampaa ku tämä 😂😂😂😂😂 varsinkin kun katoin tonvidin joka on sivulla 125 missä se höpis sen faijan kaa jtn niin oikeesti kun miettii että mitä jos se oliski niin et se ois tarkotettu mulle ja sit jonain päivänä tapaisin just sen isänki ja kaikkee ni vittu en pystyis ikinä nauraisin liikaa 😂😂😂😂😂 mä en siis koskaan oikeesti pystyis tapaa sen perhettä oisin vaa sillee "😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶" literally sisäisesti vetäisin niin hirveet huutikset että</p><p></p><p>Se on sanomattakin selvää että en kykenis ikinä 😂😂 jos nauran jo nytten kun vaan katon jotai tollasta vidii ja :DDDDDDDDDDDDD oon vaa omassa huoneessani ihan rauhassa 😂 ja vedän sellaset huutikset että</p><p></p><p>Siis nauroin jo siinä kohtaa kun katoin sen insane dance practice koska kaikki tuntui niin epätodelliselta ja sitä ennen olin kuunnellut hit or miss ja sun forever joten 😂😂😂😂 kai se nyt tuntuu epätodelliselta 😂😂😂😂</p><p></p><p>VITTU 😂 miks tää on niin hauskaa. Hepuli 😭</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 147982, member: 34"] Siis en oo ikinä nauranut näin paljon sain sellasen hepulin etten melkeen saanut henkeä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 emmä pysty tähän siis mikään ei oo huvittavampaa ku tämä 😂😂😂😂😂 varsinkin kun katoin tonvidin joka on sivulla 125 missä se höpis sen faijan kaa jtn niin oikeesti kun miettii että mitä jos se oliski niin et se ois tarkotettu mulle ja sit jonain päivänä tapaisin just sen isänki ja kaikkee ni vittu en pystyis ikinä nauraisin liikaa 😂😂😂😂😂 mä en siis koskaan oikeesti pystyis tapaa sen perhettä oisin vaa sillee "😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶" literally sisäisesti vetäisin niin hirveet huutikset että Se on sanomattakin selvää että en kykenis ikinä 😂😂 jos nauran jo nytten kun vaan katon jotai tollasta vidii ja :DDDDDDDDDDDDD oon vaa omassa huoneessani ihan rauhassa 😂 ja vedän sellaset huutikset että Siis nauroin jo siinä kohtaa kun katoin sen insane dance practice koska kaikki tuntui niin epätodelliselta ja sitä ennen olin kuunnellut hit or miss ja sun forever joten 😂😂😂😂 kai se nyt tuntuu epätodelliselta 😂😂😂😂 VITTU 😂 miks tää on niin hauskaa. Hepuli 😭 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja