Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 147986" data-attributes="member: 34"><p>And once again.. what ... What have i... Done to deserve this....</p><p></p><p>Nyt oon tosi tosi emotional en tiiä miks runkkaamisen jälkeen tulee joskus niin helposti itku..... Oon ihan hirveen emotional... En ees tiiä? Miks sängyst pitää kuuluu ääntä ja toivottavasti kaikki on hyvin ja mitään ei kuulunu ja......... Äh 😭</p><p></p><p></p><p>Also: luin eunkwang smuttii PITKÄSTÄ AIKAA. en tiiä millon oisin viimeks lukenut i guess. Ja muutenki. Varsinkin toi tietty ficci 😂😭 it was so..... I couldnt fucking deal with my feelings 😭😭😭😭😭😭😭😭</p><p></p><p>Jokohan alkais riittää 3 orgasmia tänään kiitos eunkwang</p><p></p><p>Vaikka ei se niitä kyllä mulle varsinaisesti tuottanut mutta fantasioiden takia juu. Ja siis. Ficcien :D</p><p></p><p>Siis se on nii vitu ihana ficci oikeesti lopeta toi heittää niin VITUSTI bensaa liekkeihin mun limerenssin/rakkauden/yms suhteen. Oon niin heikkona oon niin emotional</p><p></p><p>Kaikki mitä haluun tehdä on sulaa sen käsivarsille ja silleen.</p><p></p><p>Siis mul ei oo sanoja enää... En oo ikinä tuntenu tämmöstä...........</p><p></p><p>Ei saatana my pants are wet my bed sheets are wet i THINK oh my god no 😭😂</p><p></p><p>Siis se kun yrittää olla hiljaa mutta kadottaa tajunnan mistään ni sit unohtaa niiku kaiken. Ei pysty kontrolloida sitä. It's just the bed squeaking ja en mä mielestäni ääneen ikinä voihki mutta aina pelkään et jos jotain sittenkin kuuluu. Ei siinä sinänsä mut on se silti vaan niin noloooooo. Helvetin bed squeaking oikeesti. Ja muutenkin mitä vittua.</p><p></p><p></p><p></p><p>Oikeesti MITÄ VITTUA eunkwang 😭 oon ihan sekasin. Heti about ku olin tullu ni aloin itkee :D tää ei voi olla tämmöstä 😂😂😂😂😂😂😂 en sais ikinä masturboida ja ajatella sitä ku se vaa heittää lisää bensaa liekkeihin ja muutenki oon niin sekasin rakkaudesta et 😭😐 emotions overwhelming me.</p><p></p><p>Tää on ihan hirveetä mut rakastan sitä ja oon ollu kyl liian kiimanen viime aikoina et tota ei hyvä.... . Mut en sille mitään voi.... Nyt must tuntuu nii lämpimält jotenki 😭 it's that warm fuzzy feeling lmao </p><p></p><p></p><p>EI VITTU KATO NY MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU XDDDDDDDDDDDD</p><p></p><p></p><p>siis se on tää yhdistelmä smut ficin ABSOLUTE pervoutta siis jotai nii likasta ei vittu mut samal siihen yhdistyy emotional stuff, hullu ja PEHMEE rakastumisen tunne ja those tears lmao and i just 😂😂😂😂😂 I JUST 😂😂😂😂😂😂</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>WHAT THE FUCK </p><p>MATE</p><p>?</p><p></p><p></p><p>Nokun oikeesti välittömästi runkkaamisen jälkeen mä olin heti niin emotional ja kyyneleet vieri niin helposti. Siis ihan automaattisesti siitä ne vaan rupes tulee. En ees TIIÄ.</p><p></p><p>kaipaus ja ikävä varsinkin jos lukee jtn ficciä kun kuvittelee sen tilanteen ja aivan kaamea ikävä sen lähelle</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>JA NYT OIKEESTI NÄÄ BIISIT MITÄ KUUNTELEN????</p><p></p><p></p><p>ÄLÄ EES VIITTI</p><p></p><p>DON'T FUCKING AT ME 😭 I WILL DIE 😭</p><p></p><p></p><p>TUNTUU ET MUN KOKO YMPÄRISTÖ ON IHAN emt jossain eritteissä koska pillun hinkkaus lakanoihin 😐🙂</p><p></p><p></p><p></p><p>SEO EUNKWANG MITÄ VITTUA oikeasti 😭😭😭😭😭😭😭😭 ÄLÄ EES VIITTI oikeesti i'm so mad at him right now 😂😂😂 end me......</p><p></p><p>Mitä vittua TAPAHTUU 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭</p><p></p><p>eiks tää koskaan lopu, muutenki.</p><p></p><p></p><p>Ei kyl näytä loppuvan.</p><p></p><p></p><p>Eieieieeieieieieiwiwii</p><p></p><p></p><p>Ei ei ei ei ei</p><p></p><p>Ei oikeesti ei</p><p></p><p>Ei</p><p></p><p></p><p></p><p>Hahhah huutistelen muuten koska se ficci: "his boxers could barely contain his huge cock" 🌚😳 WHY i think i'm dying hehe.</p><p></p><p>Hmhmhmhm i'm interested</p><p></p><p>Don't know if he has a huge cock irl but it's not small because "not everything about me is small" 😃 but honestly i don't care i'm sure it's sexy anyway so lets fucking die</p><p></p><p></p><p>I'm not even breathing i'm serious</p><p></p><p></p><p>Ei VITTU :DDDDDDDDDDDDD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 147986, member: 34"] And once again.. what ... What have i... Done to deserve this.... Nyt oon tosi tosi emotional en tiiä miks runkkaamisen jälkeen tulee joskus niin helposti itku..... Oon ihan hirveen emotional... En ees tiiä? Miks sängyst pitää kuuluu ääntä ja toivottavasti kaikki on hyvin ja mitään ei kuulunu ja......... Äh 😭 Also: luin eunkwang smuttii PITKÄSTÄ AIKAA. en tiiä millon oisin viimeks lukenut i guess. Ja muutenki. Varsinkin toi tietty ficci 😂😭 it was so..... I couldnt fucking deal with my feelings 😭😭😭😭😭😭😭😭 Jokohan alkais riittää 3 orgasmia tänään kiitos eunkwang Vaikka ei se niitä kyllä mulle varsinaisesti tuottanut mutta fantasioiden takia juu. Ja siis. Ficcien :D Siis se on nii vitu ihana ficci oikeesti lopeta toi heittää niin VITUSTI bensaa liekkeihin mun limerenssin/rakkauden/yms suhteen. Oon niin heikkona oon niin emotional Kaikki mitä haluun tehdä on sulaa sen käsivarsille ja silleen. Siis mul ei oo sanoja enää... En oo ikinä tuntenu tämmöstä........... Ei saatana my pants are wet my bed sheets are wet i THINK oh my god no 😭😂 Siis se kun yrittää olla hiljaa mutta kadottaa tajunnan mistään ni sit unohtaa niiku kaiken. Ei pysty kontrolloida sitä. It's just the bed squeaking ja en mä mielestäni ääneen ikinä voihki mutta aina pelkään et jos jotain sittenkin kuuluu. Ei siinä sinänsä mut on se silti vaan niin noloooooo. Helvetin bed squeaking oikeesti. Ja muutenkin mitä vittua. Oikeesti MITÄ VITTUA eunkwang 😭 oon ihan sekasin. Heti about ku olin tullu ni aloin itkee :D tää ei voi olla tämmöstä 😂😂😂😂😂😂😂 en sais ikinä masturboida ja ajatella sitä ku se vaa heittää lisää bensaa liekkeihin ja muutenki oon niin sekasin rakkaudesta et 😭😐 emotions overwhelming me. Tää on ihan hirveetä mut rakastan sitä ja oon ollu kyl liian kiimanen viime aikoina et tota ei hyvä.... . Mut en sille mitään voi.... Nyt must tuntuu nii lämpimält jotenki 😭 it's that warm fuzzy feeling lmao EI VITTU KATO NY MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU XDDDDDDDDDDDD siis se on tää yhdistelmä smut ficin ABSOLUTE pervoutta siis jotai nii likasta ei vittu mut samal siihen yhdistyy emotional stuff, hullu ja PEHMEE rakastumisen tunne ja those tears lmao and i just 😂😂😂😂😂 I JUST 😂😂😂😂😂😂 WHAT THE FUCK MATE ? Nokun oikeesti välittömästi runkkaamisen jälkeen mä olin heti niin emotional ja kyyneleet vieri niin helposti. Siis ihan automaattisesti siitä ne vaan rupes tulee. En ees TIIÄ. kaipaus ja ikävä varsinkin jos lukee jtn ficciä kun kuvittelee sen tilanteen ja aivan kaamea ikävä sen lähelle JA NYT OIKEESTI NÄÄ BIISIT MITÄ KUUNTELEN???? ÄLÄ EES VIITTI DON'T FUCKING AT ME 😭 I WILL DIE 😭 TUNTUU ET MUN KOKO YMPÄRISTÖ ON IHAN emt jossain eritteissä koska pillun hinkkaus lakanoihin 😐🙂 SEO EUNKWANG MITÄ VITTUA oikeasti 😭😭😭😭😭😭😭😭 ÄLÄ EES VIITTI oikeesti i'm so mad at him right now 😂😂😂 end me...... Mitä vittua TAPAHTUU 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 eiks tää koskaan lopu, muutenki. Ei kyl näytä loppuvan. Eieieieeieieieieiwiwii Ei ei ei ei ei Ei oikeesti ei Ei Hahhah huutistelen muuten koska se ficci: "his boxers could barely contain his huge cock" 🌚😳 WHY i think i'm dying hehe. Hmhmhmhm i'm interested Don't know if he has a huge cock irl but it's not small because "not everything about me is small" 😃 but honestly i don't care i'm sure it's sexy anyway so lets fucking die I'm not even breathing i'm serious Ei VITTU :DDDDDDDDDDDDD [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja