Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 148093" data-attributes="member: 34"><p>No joo en mä kuitenkaan pääse tästä mihinkään.</p><p></p><p>Yksinkertaisesti en tiedä.</p><p></p><p>Mutta jos en tiedä mistään mitään (niin kuin en tiedä) niin mitä väliä millään sitten on? Ei olekaan. Eli voin elää loppuelämäni niin että millään ei ole väliä</p><p></p><p>Paitsi en voi. Koska mun pitää aina mennä sen tietyn hetken mukaan? Eikös kaikki elä niin? Mutta sitten mulla ainakin tulee sellasia että aa okei, nyt tuntuu oikeelta vaikkapa kattoo joku vidi (siis joku tietty, mikä ny sit onkaan) niin sit mul on sillee et okei mun pitää tehdä näin. Mut se "pitää tehdä näin" saattaa vaihtua jo ennen sen kattomista johonkin muuhun. Esimerkki: ihan vähän aikaa sitten kelasin että vois kattoa follow your dreams biisusta jos löytyis joku eunkwang fancam. En muista ees löytykö, mutta joka tapauksessa en sitten enää välittänyt siitä koska löysin jonkun toisen (en muista enää sitäkään mikä se oli) ja sitten taisin katsoa sen sen sijaan. Mutta se ei enää haitannut koska se "oikein olemisen tunne" oli siirtynyt siihen toiseen videoon, joten se alkoi tuntua luontevammalta vaihtoehdolta, vaikka juuri hetki sitten luontevimmalta tuntui katsoa se follow your dreams vidi. Se vaihtui sekunnissa periaatteessa.</p><p></p><p>Toinen esimerkki: tänään suunnittelin että voisin kokeilla tota kasvomaski jutskaa mikä mulla on ollu tossa pitkään ja mun piti jo juhannuksena koittaa sitä lol. No ajattelin että okei nyt kun mulle tuli yhtäkkiä kylmä niin etin jonkun pitkähihasen tähän päälle ensin ja sitten sen jälkeen laitan ton kasvomaskin. No, aloin etsiä pitkähihasta mutta en meinannut löytää, sitten löysin yhtäkkiä yhden ja sit olin sillee OMG mul on tämmönenki paita???? En muistanu??? Sit kokeilin sitä päälle ja se oli ihana mutta tajusin että se on ehkä vähän iso kun se vähän tippui päältä (siis valui silleen kun se paljastaa olkapäät ni sit se vaa valu pois päältä lopulta xD). Niin sit olin sillee aa okei en ny sit viitti käyttää kun se valuu pois päältä liian iso :((( sit vaihdoin t-paidan takasin ja mul ei enää ollu kylmäkään ja taisin käydä vessassa tai jotaki muutaki tein sit siinä vielä, no vähän ajan päästä tajusin et olin unohtanut sen koko maskihomman kokonaan ja olin sillee iha sama :D sit se ei tuntunut enää sellaselta et mun pitäis tehdä niin koska suunnitelmat oli jo muuttunu.</p><p></p><p>Niin tollain niinku nää vähän toimii et koko ajan kaikki muuttuu et mikä tuntuu "oikeelta" tehdä. Sitten meen jotenkin sen mukaan. Et niiku tulee se joku impulssi. Mut aina se muuttuu kesken kaiken joka tapauksessa. Sit taas mennään sen uuden impulssin mukaan. Sit unohan koko ajan ne edelliset asiat. Et niiku mietin tosi paljon sitä MITEN mun aivot toimii </p><p></p><p>Tai et se on tosi tärkeää. Et miks teen niinku teen. Miks oon olemassa. Mitä mun kuuluu tehdä elämässä. Mitä teen minäkin hetkenä. Jne. Kaikki tollaset kysymykset. Et mitä mun pitäs tehä tossa ja tossa hetkessä. Niin SE on mun ongelma elämässä. Se alkuperäinen ongelma luulisin.</p><p></p><p>Mut kai mä sit vaa seuraan niitä impulsseja. En nyt oikein tiedä mitä siinä pitäis tehdä. Toivottavasti teen kaiken oikein.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 148093, member: 34"] No joo en mä kuitenkaan pääse tästä mihinkään. Yksinkertaisesti en tiedä. Mutta jos en tiedä mistään mitään (niin kuin en tiedä) niin mitä väliä millään sitten on? Ei olekaan. Eli voin elää loppuelämäni niin että millään ei ole väliä Paitsi en voi. Koska mun pitää aina mennä sen tietyn hetken mukaan? Eikös kaikki elä niin? Mutta sitten mulla ainakin tulee sellasia että aa okei, nyt tuntuu oikeelta vaikkapa kattoo joku vidi (siis joku tietty, mikä ny sit onkaan) niin sit mul on sillee et okei mun pitää tehdä näin. Mut se "pitää tehdä näin" saattaa vaihtua jo ennen sen kattomista johonkin muuhun. Esimerkki: ihan vähän aikaa sitten kelasin että vois kattoa follow your dreams biisusta jos löytyis joku eunkwang fancam. En muista ees löytykö, mutta joka tapauksessa en sitten enää välittänyt siitä koska löysin jonkun toisen (en muista enää sitäkään mikä se oli) ja sitten taisin katsoa sen sen sijaan. Mutta se ei enää haitannut koska se "oikein olemisen tunne" oli siirtynyt siihen toiseen videoon, joten se alkoi tuntua luontevammalta vaihtoehdolta, vaikka juuri hetki sitten luontevimmalta tuntui katsoa se follow your dreams vidi. Se vaihtui sekunnissa periaatteessa. Toinen esimerkki: tänään suunnittelin että voisin kokeilla tota kasvomaski jutskaa mikä mulla on ollu tossa pitkään ja mun piti jo juhannuksena koittaa sitä lol. No ajattelin että okei nyt kun mulle tuli yhtäkkiä kylmä niin etin jonkun pitkähihasen tähän päälle ensin ja sitten sen jälkeen laitan ton kasvomaskin. No, aloin etsiä pitkähihasta mutta en meinannut löytää, sitten löysin yhtäkkiä yhden ja sit olin sillee OMG mul on tämmönenki paita???? En muistanu??? Sit kokeilin sitä päälle ja se oli ihana mutta tajusin että se on ehkä vähän iso kun se vähän tippui päältä (siis valui silleen kun se paljastaa olkapäät ni sit se vaa valu pois päältä lopulta xD). Niin sit olin sillee aa okei en ny sit viitti käyttää kun se valuu pois päältä liian iso :((( sit vaihdoin t-paidan takasin ja mul ei enää ollu kylmäkään ja taisin käydä vessassa tai jotaki muutaki tein sit siinä vielä, no vähän ajan päästä tajusin et olin unohtanut sen koko maskihomman kokonaan ja olin sillee iha sama :D sit se ei tuntunut enää sellaselta et mun pitäis tehdä niin koska suunnitelmat oli jo muuttunu. Niin tollain niinku nää vähän toimii et koko ajan kaikki muuttuu et mikä tuntuu "oikeelta" tehdä. Sitten meen jotenkin sen mukaan. Et niiku tulee se joku impulssi. Mut aina se muuttuu kesken kaiken joka tapauksessa. Sit taas mennään sen uuden impulssin mukaan. Sit unohan koko ajan ne edelliset asiat. Et niiku mietin tosi paljon sitä MITEN mun aivot toimii Tai et se on tosi tärkeää. Et miks teen niinku teen. Miks oon olemassa. Mitä mun kuuluu tehdä elämässä. Mitä teen minäkin hetkenä. Jne. Kaikki tollaset kysymykset. Et mitä mun pitäs tehä tossa ja tossa hetkessä. Niin SE on mun ongelma elämässä. Se alkuperäinen ongelma luulisin. Mut kai mä sit vaa seuraan niitä impulsseja. En nyt oikein tiedä mitä siinä pitäis tehdä. Toivottavasti teen kaiken oikein. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja