Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 148099" data-attributes="member: 34"><p>Miks ne muuttuu KOKO AJAN.</p><p></p><p>Noh ei se ole vaikeaa tehdä asioita kuten tuntuu oikealta.</p><p></p><p>Yks asia ois super jännää: päästä vaikka muutamaksi tunniksi edes jonkun toisen pään sisään. Siis ihan sellaisen normaalin ihmisen! Jolla ei oo mitään tämmösiä. <strong>tarkotan siis että miltä se tuntuu normaalille ihmiselle.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>kaikki voi nimittäin varmasti agree siitä että mä en ole normaali eikä se edes ole mitään haukkumista vaan tosiasia josta itsekin i AGREE (vittu.............. Sori tosta.. en osaa..). Se ei oo haukkumist vaa fakta et mä en oo normaali mut sikspä must oliskin niin mielenkiintoista päästä pariksi tunniksi vaikka jonkun normaalin pään sisään. Se olis varmasti ihan erilaista kun se mihin oon aina ite tottunu. Mut oonki aika siisti tyyppi sinänsä tai että onhan se aina siistiä olla epätavallinen.</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 148099, member: 34"] Miks ne muuttuu KOKO AJAN. Noh ei se ole vaikeaa tehdä asioita kuten tuntuu oikealta. Yks asia ois super jännää: päästä vaikka muutamaksi tunniksi edes jonkun toisen pään sisään. Siis ihan sellaisen normaalin ihmisen! Jolla ei oo mitään tämmösiä. [B]tarkotan siis että miltä se tuntuu normaalille ihmiselle. kaikki voi nimittäin varmasti agree siitä että mä en ole normaali eikä se edes ole mitään haukkumista vaan tosiasia josta itsekin i AGREE (vittu.............. Sori tosta.. en osaa..). Se ei oo haukkumist vaa fakta et mä en oo normaali mut sikspä must oliskin niin mielenkiintoista päästä pariksi tunniksi vaikka jonkun normaalin pään sisään. Se olis varmasti ihan erilaista kun se mihin oon aina ite tottunu. Mut oonki aika siisti tyyppi sinänsä tai että onhan se aina siistiä olla epätavallinen.[/B] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja