Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 148144" data-attributes="member: 34"><p>Niiku ne turhat ocd ajatukset on sellasia mistä basically ajattelen vaa jotain "huoh" ja siirryn eteenpäin 😂 suurinpiirtein näin. Ei niil oo mitää merkitystä vaikka vähän häiritseviä joskus onkin.</p><p></p><p>Siinä missä joku vakavan pedofilia ocd:n kourissa oleva henkilö on aivan paniikissa ja kuolee syyllisyyteen ja pelkää tosissaan ja koko ajan haluu tietää et "ENHÄN VARMASTI ole pedofiili" ne on niiku todella syvästi siinä sisällä. Mä taas huomaan jonkun ärsyttävän ajatuksen päässäni ja oon sillee "huoh taas, ocd vain 😂" ja jatkan eteenpäin kuin ei mitään. Niin se ei todellakaan oo mikään paha ahdistus mitenkään. Melkein kuin ei olisi sitä koko sairautta ollenkaan. Kun taas joku vakavasti oireileva voi käyttää tunteja asian miettimiseen ja obsessoimiseen.</p><p></p><p>Ja huom, pedofilia ocd ei tietenkään ole sama asia kuin itse pedofilia. Lienee sanomattakin selvää.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Se taas mistä todellakin huomaa että sairaus on, on meikäläisellä tämä elämän syvälliset asiat teema 😂 ja se ei hellitä vaikka kaikkea on kokeiltu :Dd</p><p></p><p></p><p></p><p>Myös tarkistamiset on rutiinia kuten myös esim sanojen toistaminen mielessä, mutta ne on vähemmän ahdistavia. En ikinä itke niiden takia. Mut se kuin paljon itken tämän asian takia on aika järjetön määrä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 148144, member: 34"] Niiku ne turhat ocd ajatukset on sellasia mistä basically ajattelen vaa jotain "huoh" ja siirryn eteenpäin 😂 suurinpiirtein näin. Ei niil oo mitää merkitystä vaikka vähän häiritseviä joskus onkin. Siinä missä joku vakavan pedofilia ocd:n kourissa oleva henkilö on aivan paniikissa ja kuolee syyllisyyteen ja pelkää tosissaan ja koko ajan haluu tietää et "ENHÄN VARMASTI ole pedofiili" ne on niiku todella syvästi siinä sisällä. Mä taas huomaan jonkun ärsyttävän ajatuksen päässäni ja oon sillee "huoh taas, ocd vain 😂" ja jatkan eteenpäin kuin ei mitään. Niin se ei todellakaan oo mikään paha ahdistus mitenkään. Melkein kuin ei olisi sitä koko sairautta ollenkaan. Kun taas joku vakavasti oireileva voi käyttää tunteja asian miettimiseen ja obsessoimiseen. Ja huom, pedofilia ocd ei tietenkään ole sama asia kuin itse pedofilia. Lienee sanomattakin selvää. Se taas mistä todellakin huomaa että sairaus on, on meikäläisellä tämä elämän syvälliset asiat teema 😂 ja se ei hellitä vaikka kaikkea on kokeiltu :Dd Myös tarkistamiset on rutiinia kuten myös esim sanojen toistaminen mielessä, mutta ne on vähemmän ahdistavia. En ikinä itke niiden takia. Mut se kuin paljon itken tämän asian takia on aika järjetön määrä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja