Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 148308" data-attributes="member: 34"><p>APUA en IKINÄ pääse yli eunkwangista</p><p></p><p>Katoin liven ja se oli kyllä taas niin hyvä idea ottaen huomioon sen että tosiaan en mä ainakaan näin pääse siitä ikinä yli 😂 sydän hakkasi hulluna taas sen liven jälkeen ja aaaaaa</p><p></p><p>Mutta en mä pääse siitä muutenkaan niin se on ihan sama katonko mitään vai en 🥴 mutta toi vaan jollain tapaa ehkä makes me ache even more ?? Mutta sit taas toisaalta sekin on kivuliasta jos on pitkään kattomatta mitään. Tai no ei mulla hirveästi siitä kokemusta ole paitsi silloin se yksi kausi mut se taitaa olla ainut kun olin "pidemmän aikaa" kattomatta mitään ja emmä tiiä oliko se lopulta edes viikkoa.. en oo varma :D mutta kuitenkin silloinhan mun toleranssi oli olematon sille. Mutta joka tapauksessa on mahdotonta olla kovin kauaa kattomatta mitään. En taaskaan tiedä millon viimeks on ollu edes YKSI päivä etten oo ainakaan youtubessa katsonut siitä mitään. Silloinhan selasin sinne huhtikuulle asti ja siellä asti oli yksi päivä ainakin etten ollut katsonut mitään mutta kaikki muut päivät sen jälkeen olin. En usko että nyt sen jälkeenkään on ollut yhtään päivää täysin ilman sitä.. mitä nyt selasin vähän historiaa niin ei.. ei yhtään päivää 😭😂 mua masentaa niin.... 😂😔</p><p></p><p></p><p>Joooooo</p><p></p><p>Eli se on täysin mahdotonta olla ilman sitä. Ainakin pidemmän aikaa. Tai kuka tietää mutta tähän mennessä ei ainakaan oo onnistunut.</p><p></p><p>Lol unohtu taas kaikki muut ku joutu eunkwangii kattoo 😭 i'm just literally so sad like idkkkkkk even (oppa i'm so sad 😂)</p><p></p><p>Tai no en edes ole surullinen tai välillä oon mutta tavallaan oon kuitenkin ihan iloinen.. en tiedä.. väsynyt ainakin olen..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 148308, member: 34"] APUA en IKINÄ pääse yli eunkwangista Katoin liven ja se oli kyllä taas niin hyvä idea ottaen huomioon sen että tosiaan en mä ainakaan näin pääse siitä ikinä yli 😂 sydän hakkasi hulluna taas sen liven jälkeen ja aaaaaa Mutta en mä pääse siitä muutenkaan niin se on ihan sama katonko mitään vai en 🥴 mutta toi vaan jollain tapaa ehkä makes me ache even more ?? Mutta sit taas toisaalta sekin on kivuliasta jos on pitkään kattomatta mitään. Tai no ei mulla hirveästi siitä kokemusta ole paitsi silloin se yksi kausi mut se taitaa olla ainut kun olin "pidemmän aikaa" kattomatta mitään ja emmä tiiä oliko se lopulta edes viikkoa.. en oo varma :D mutta kuitenkin silloinhan mun toleranssi oli olematon sille. Mutta joka tapauksessa on mahdotonta olla kovin kauaa kattomatta mitään. En taaskaan tiedä millon viimeks on ollu edes YKSI päivä etten oo ainakaan youtubessa katsonut siitä mitään. Silloinhan selasin sinne huhtikuulle asti ja siellä asti oli yksi päivä ainakin etten ollut katsonut mitään mutta kaikki muut päivät sen jälkeen olin. En usko että nyt sen jälkeenkään on ollut yhtään päivää täysin ilman sitä.. mitä nyt selasin vähän historiaa niin ei.. ei yhtään päivää 😭😂 mua masentaa niin.... 😂😔 Joooooo Eli se on täysin mahdotonta olla ilman sitä. Ainakin pidemmän aikaa. Tai kuka tietää mutta tähän mennessä ei ainakaan oo onnistunut. Lol unohtu taas kaikki muut ku joutu eunkwangii kattoo 😭 i'm just literally so sad like idkkkkkk even (oppa i'm so sad 😂) Tai no en edes ole surullinen tai välillä oon mutta tavallaan oon kuitenkin ihan iloinen.. en tiedä.. väsynyt ainakin olen.. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja