Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 148309" data-attributes="member: 34"><p>Mitä vittua se oli niin söpö???????????? </p><p></p><p>Eiiiiiii</p><p></p><p>Ja livet on viel sellasia että se tuntuu niin erilaiselt kattoo livee ku normi videoita.</p><p></p><p>Aa D: idk</p><p></p><p>Oikeest en tiiä miks mut i feel so sad now suddenly mut emmä tiiä onkse ees ton takii vai jotai muuta</p><p></p><p>On vaa sellanen outo hint of sadness. Melancholy. Emptiness?? Very weird.</p><p></p><p>I 😩 i don't know</p><p></p><p>I feel so weird</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Why always eunkwang</p><p></p><p>I dont know what i'm doing mut ainakin se on varmaa että en VIELÄKÄÄN oo yli siitä. Milloinkohan mä oikeesti pystyn sanoo että oon? Edes vähän aikaa. Ei se mitään vaikka se olis yks päivä mutta jos oisin edes yhden päivän ajan silleen "must tuntuu et oon yli siitä" niin se olis jo todella ihme sekin. Siis edes yhden päivän jos pystyisin tuntee niin että en välitä siitä. Jopa se on mahdotonta puhumattakaan että voisin tuntee niin kauemmin.</p><p></p><p>Ei oo mikään huono heitto jos sanon että kyllä se ylipääsy nyt vähintään luultavasti ens vuoteen menee jos silloinkaan. Vaikee kuvitella että se kovin nopeeta olis. Siis tää on niinku definition of stuck 😂 oon TODELLA stuck. Ikinä ollu näin toden teolla jumissa ei voi liikkua milliäkään.</p><p></p><p>Mut oon kiitollinen edes siitä että en ajattele sitä ihan joka sekunti i mean olin ulkona aika kauan ja siis okei ajattelin sitä varmaan mutta en koko ajan.</p><p></p><p>Ja testin mukaan en oo limerent joten 👍😃</p><p></p><p>Aghhhh</p><p></p><p>He's so pretty 😭😭😭 i love him 🥺</p><p></p><p>Ok mmddkdkdkwkdjk</p><p></p><p>Save me 😭😭😭😭😭😭😭😭😭</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 148309, member: 34"] Mitä vittua se oli niin söpö???????????? Eiiiiiii Ja livet on viel sellasia että se tuntuu niin erilaiselt kattoo livee ku normi videoita. Aa D: idk Oikeest en tiiä miks mut i feel so sad now suddenly mut emmä tiiä onkse ees ton takii vai jotai muuta On vaa sellanen outo hint of sadness. Melancholy. Emptiness?? Very weird. I 😩 i don't know I feel so weird Why always eunkwang I dont know what i'm doing mut ainakin se on varmaa että en VIELÄKÄÄN oo yli siitä. Milloinkohan mä oikeesti pystyn sanoo että oon? Edes vähän aikaa. Ei se mitään vaikka se olis yks päivä mutta jos oisin edes yhden päivän ajan silleen "must tuntuu et oon yli siitä" niin se olis jo todella ihme sekin. Siis edes yhden päivän jos pystyisin tuntee niin että en välitä siitä. Jopa se on mahdotonta puhumattakaan että voisin tuntee niin kauemmin. Ei oo mikään huono heitto jos sanon että kyllä se ylipääsy nyt vähintään luultavasti ens vuoteen menee jos silloinkaan. Vaikee kuvitella että se kovin nopeeta olis. Siis tää on niinku definition of stuck 😂 oon TODELLA stuck. Ikinä ollu näin toden teolla jumissa ei voi liikkua milliäkään. Mut oon kiitollinen edes siitä että en ajattele sitä ihan joka sekunti i mean olin ulkona aika kauan ja siis okei ajattelin sitä varmaan mutta en koko ajan. Ja testin mukaan en oo limerent joten 👍😃 Aghhhh He's so pretty 😭😭😭 i love him 🥺 Ok mmddkdkdkwkdjk Save me 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja