Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 148639" data-attributes="member: 34"><p>Mut oikeesti naurattaa myöntää et harvemmin jään NOIN tiiviisti jotain leffaa kattoo. Must tuntuu et se imas mut jotenkin täysin mukaansa ja sit olin sillee lol en pysty käydä edes vessassa KU HALUUN NÄHÄ MITÄ TÄS TAPAHTUU 😭😂 lmao en tiiä the drama was real istg</p><p></p><p>Jännin leffa ikinä lmao</p><p></p><p>Sit tosiaan kun se loppu niin olin sillee whaaaaaat mul ei oo koskaan ollu näin outo olo 😃 en ymmärrä miksi. Se nostalgia! Se tunnemäärä! Se miten se imaisi mukaansa. Kaikki asiat. Ja sit oot vaa sillee "???????"</p><p></p><p>Siis joku asia mua vaan jäi häiritsemään kun ajattelin kai jotain jossain kohtaa tai tunsin jotakin mut en vieläkään tiedä mitä se niinku oli. Tai sit se on varmaankin vaan se tunnelma yleisesti ottaen. Tunnelma ja tunteet oli kyl..... Joo-o, liikaa, voidaan sanoa näin. Kun ennen sitä leffaa vaan selailin puhelimella normaalisti ja sit ku se leffa alko ni olin heti sillee WHAT :D tai se tunne oli niin outo. Tai se mood.</p><p></p><p></p><p></p><p>HMMMMMMMMMM</p><p></p><p>noniin mut nyt kun se biisi on lisätty tolle listallekin niin abua auta 😩😩😩😩😩😩 will i survive</p><p></p><p></p><p>I will listen to it for one hundred years</p><p></p><p>Abua</p><p></p><p>SENDDDD HELPPPPPPPP</p><p></p><p></p><p>okei okei tää tuskin edes johtuu pelkästään leffasta tai musiikista että mun pää on ihan sekasin mutta älä kysy miks en tiiä mitään! 😩 maybe i will just listen to ALL THE LEAVES ARE BROWN ja sekoilen yksinäni</p><p></p><p>Ois kiva kyl saada nukuttuakin, nukuin jonkun aikaa mutta enää en saanut unta ja oon vähän flunssassakin ja hirvee yskä ja kurja olo ja-</p><p></p><p></p><p>Voi voi voi</p><p></p><p>Syysflunssa 😀</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 148639, member: 34"] Mut oikeesti naurattaa myöntää et harvemmin jään NOIN tiiviisti jotain leffaa kattoo. Must tuntuu et se imas mut jotenkin täysin mukaansa ja sit olin sillee lol en pysty käydä edes vessassa KU HALUUN NÄHÄ MITÄ TÄS TAPAHTUU 😭😂 lmao en tiiä the drama was real istg Jännin leffa ikinä lmao Sit tosiaan kun se loppu niin olin sillee whaaaaaat mul ei oo koskaan ollu näin outo olo 😃 en ymmärrä miksi. Se nostalgia! Se tunnemäärä! Se miten se imaisi mukaansa. Kaikki asiat. Ja sit oot vaa sillee "???????" Siis joku asia mua vaan jäi häiritsemään kun ajattelin kai jotain jossain kohtaa tai tunsin jotakin mut en vieläkään tiedä mitä se niinku oli. Tai sit se on varmaankin vaan se tunnelma yleisesti ottaen. Tunnelma ja tunteet oli kyl..... Joo-o, liikaa, voidaan sanoa näin. Kun ennen sitä leffaa vaan selailin puhelimella normaalisti ja sit ku se leffa alko ni olin heti sillee WHAT :D tai se tunne oli niin outo. Tai se mood. HMMMMMMMMMM noniin mut nyt kun se biisi on lisätty tolle listallekin niin abua auta 😩😩😩😩😩😩 will i survive I will listen to it for one hundred years Abua SENDDDD HELPPPPPPPP okei okei tää tuskin edes johtuu pelkästään leffasta tai musiikista että mun pää on ihan sekasin mutta älä kysy miks en tiiä mitään! 😩 maybe i will just listen to ALL THE LEAVES ARE BROWN ja sekoilen yksinäni Ois kiva kyl saada nukuttuakin, nukuin jonkun aikaa mutta enää en saanut unta ja oon vähän flunssassakin ja hirvee yskä ja kurja olo ja- Voi voi voi Syysflunssa 😀 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja