Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 148845" data-attributes="member: 34"><p>Voi vittu. Mul on ihan hirvee olo. Ei mul oo mitään mahollisuuksia tehä asioille mitään. Ja aina jos edes yritän ajatella niin iskä höpöttää enkä pysty keskittymään. Mutta ei se ajattelu auta koska tälle ei voi tehdä mitään vaikka kuinka keskittyisin ja tekisin kaiken oikein. Tälle ei vaan voi tehdä mitään. Inhoan elämääni vittu vieläkin niin paljon. Kaikki on ihan perseestä joka päivä. Ja jos hetken aikaa on ok koska luulen että teen jotain hetken oikein, niin sit se kohta romahtaa taas maahan. Varsinkin jos joku puhuu mulle eikä anna mun keskittyä. Mutta ei se kyllä edes siitäkään oo koska se muutenki romahtaa. Aina hetken oon silleen jes nyt teen oikein mut en mä koskaan tiiä vittu!! :D</p><p></p><p>Sitä paitsi sillonki ku nukun nii mietin et onks sekään oikein kun mun pitäs selvittää tää asia eikä se onnistu nukkuessa. No ei se kyllä selviä vaikka tekisin ihan mitä tahansa. Aina hetken luulen et se on selvinny mut ei se koskaan selviä. Oon yrittänyt vähintään 17 vuotta. :D</p><p></p><p></p><p>Mutta sitten kun miettii niin tosiaan ei mulla ole ollut aina tätä ongelmaa. Vaikka vähintään jostain 8-vuotiaasta ja varmaan aikasemmastakin onkin ollut, niin ei ole voinut olla aina. En mä alle 1-vuotiaana oo ollu missään kriisissä asian kanssa. Sillon se tarkottaa sitä et koko ongelma on epäongelma koska ei mulla sillonkaan oo ollu pakko selvittää mitään asiaa tai tehdä mitään. Ei ole ollut silloin mitään ongelmaa, miksi olisi nyt? :D se on totta. Se on ihan selvä fakta. Ongelma on ilmestynyt tyhjästä mikä tarkoittaa ettei se ole oikeasti mikään ongelma. Se on epäongelma 🤭 tottahan se on.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 148845, member: 34"] Voi vittu. Mul on ihan hirvee olo. Ei mul oo mitään mahollisuuksia tehä asioille mitään. Ja aina jos edes yritän ajatella niin iskä höpöttää enkä pysty keskittymään. Mutta ei se ajattelu auta koska tälle ei voi tehdä mitään vaikka kuinka keskittyisin ja tekisin kaiken oikein. Tälle ei vaan voi tehdä mitään. Inhoan elämääni vittu vieläkin niin paljon. Kaikki on ihan perseestä joka päivä. Ja jos hetken aikaa on ok koska luulen että teen jotain hetken oikein, niin sit se kohta romahtaa taas maahan. Varsinkin jos joku puhuu mulle eikä anna mun keskittyä. Mutta ei se kyllä edes siitäkään oo koska se muutenki romahtaa. Aina hetken oon silleen jes nyt teen oikein mut en mä koskaan tiiä vittu!! :D Sitä paitsi sillonki ku nukun nii mietin et onks sekään oikein kun mun pitäs selvittää tää asia eikä se onnistu nukkuessa. No ei se kyllä selviä vaikka tekisin ihan mitä tahansa. Aina hetken luulen et se on selvinny mut ei se koskaan selviä. Oon yrittänyt vähintään 17 vuotta. :D Mutta sitten kun miettii niin tosiaan ei mulla ole ollut aina tätä ongelmaa. Vaikka vähintään jostain 8-vuotiaasta ja varmaan aikasemmastakin onkin ollut, niin ei ole voinut olla aina. En mä alle 1-vuotiaana oo ollu missään kriisissä asian kanssa. Sillon se tarkottaa sitä et koko ongelma on epäongelma koska ei mulla sillonkaan oo ollu pakko selvittää mitään asiaa tai tehdä mitään. Ei ole ollut silloin mitään ongelmaa, miksi olisi nyt? :D se on totta. Se on ihan selvä fakta. Ongelma on ilmestynyt tyhjästä mikä tarkoittaa ettei se ole oikeasti mikään ongelma. Se on epäongelma 🤭 tottahan se on. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja