Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 148856" data-attributes="member: 34"><p>Kuuntelin "pitkästä aikaa" allergy, olin jo unohtanut sen biisin 😅 niin sitä unohtuu kun alkaa kuunnella tiettyjä muita kappaleita</p><p></p><p></p><p></p><p>Ah perjantai oli kans niin.. meinasin sanoa että ihana päivä mutta en nyt sinällään tiedä :D no olihan se omalla tavallaan ihana. Mutta... Eihän toisaalta mikään ikinä oo mukavaa mulla :D </p><p></p><p>Eikä se musiikkikaan auta vaikka en mää tiiä kyllä</p><p></p><p>Kuuntelin tosiaan allergy JA her over flowers. Tyhmästi kuvittelin että jokin asia edes voisi auttaa mutta ei voi.</p><p></p><p>Huoh vittu miksi ei ikinä.</p><p></p><p>Aina vaan pelkkää paskaa.</p><p></p><p>Eikä niillä hyvilläkään hetkillä ole merkitystä koska tää asia on pilannu mun elämän jo 100 vuotta sitten. Ni mitä väliä enää millään koskaan. Ei jaksa enää yrittää.</p><p></p><p></p><p>Varsinkin kun en ikinä ees saa keskittyä mihinkään kun joku koko ajan puhuu jotain tossa. Mutta vaikka voisinkin keskittyä, niin ei tähän ole ratkaisua. Ei vain ole ratkaisua. Miksi en vain kuolisi.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 148856, member: 34"] Kuuntelin "pitkästä aikaa" allergy, olin jo unohtanut sen biisin 😅 niin sitä unohtuu kun alkaa kuunnella tiettyjä muita kappaleita Ah perjantai oli kans niin.. meinasin sanoa että ihana päivä mutta en nyt sinällään tiedä :D no olihan se omalla tavallaan ihana. Mutta... Eihän toisaalta mikään ikinä oo mukavaa mulla :D Eikä se musiikkikaan auta vaikka en mää tiiä kyllä Kuuntelin tosiaan allergy JA her over flowers. Tyhmästi kuvittelin että jokin asia edes voisi auttaa mutta ei voi. Huoh vittu miksi ei ikinä. Aina vaan pelkkää paskaa. Eikä niillä hyvilläkään hetkillä ole merkitystä koska tää asia on pilannu mun elämän jo 100 vuotta sitten. Ni mitä väliä enää millään koskaan. Ei jaksa enää yrittää. Varsinkin kun en ikinä ees saa keskittyä mihinkään kun joku koko ajan puhuu jotain tossa. Mutta vaikka voisinkin keskittyä, niin ei tähän ole ratkaisua. Ei vain ole ratkaisua. Miksi en vain kuolisi. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja