Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 149013" data-attributes="member: 34"><p>Nyt on ihan todella paha kriisi.</p><p></p><p>Näin unta taeilista.</p><p></p><p>Ja jos en aiemmin ollut tajunnut, niin viimeistään sen unen aikana tajusin kuinka paljon rakastan sitä. Olin vaan silleen mun kulta mun rakas, ku katoin sitä mä vaa hajosin kaipauksesta ja siitä kuinka tarvitsin sitä niin paljon. Oli niin ihanaa ja täydellistä olla sen lähellä. Kun heräsin niin olin vaan niin syväl siin tunteessa. Se tuli ihan shokkina että rakastan sitä noin paljon. Siis että se on niin vahvaa. Itkin sen takii jo tossa äsken ei vittu nyt ei tunnu hyvältä.</p><p></p><p>Se oli täydellinen uni mut sit se riipas tosi pahasti siinäkin koska katoin vaan kun se meni siitä ohi ja halusin sitä niin paljon. Mut sit jossakin kohtaa siinä unessa kyllä mun mielestä oltiin ihan lähekkäinkin, mutta siin kohassa kun se vaa meni siit ja kaipasin sitä niin paljon ja se tunne oli ihan uskomattoman vahva. Ja se oli niin komee. Mun rakas. Yhyy mun komee mies, vaikka oikeasti se ei olekaan mun mies. Eikä varmaan koskaan tuu oleekaan. En voi ees sanoin selittää milt se tuntu, tarvita sitä siinä unessa niin paljon. Ja kun tajusin että rakastan sitä NOIN paljon niin olin vaa tosi järkyttyny.</p><p></p><p>Muutenki koko se tunne oli... No en mä tiedä, ehkä se oli vähän samantyyppinen kriisi kun se hui-uni silloin. Periaatteessa ihan eri asia mutta ehkä tavallaan samanlainen.</p><p></p><p>Mutta no, nyt en ainakaan voi enää yrittää selittää mitään että "oon yli taesta". Joopa niinpä niin.......</p><p></p><p>Tuli vain sellanen olo niin kuin SE olisi mun elämäni suurin rakkaus. En tiedä, oli tai ei. Mut nyt tällä hetkellä ajattelen vaa sitä lähinnä. Tai no eunkwang oli siin unessa myös ja muistan sen ristiriitaisen tunteen, mut kuitenkin olin silleen et taeil on mun mies. D::::::: siis sillein että rakastan sitä tyyliin enemmän ku ketään??????? Mitä hittoa?????? Ja siis varmaan tosiaan jossain vaiheessa siin unes ainakin oltiinkin joku pari tai jotain. Tai vaikutti silt ainakin ku oltii sillee lähekkäin ja nii. Mut sit sillon ku se vaa meni siit ohi nii kaipasin sitä. Ehkä ei sit viel siin kohtaa oltu yhdessä tai jotain. En tiedä. Muistan vaa sen kuinka tarvitsin sitä ja kaipasin sitä ja ajattelin et rakastan sitä niin, et se on mun rakas ja mun kulta ja MUN mies ja et se oli vaa nii komee ja en tiennyt että voi kaivata jotain niin paljon vaikka se on siinä lähellä mutta kuitenkin vaan kävelee siit ohi tai silleen. Tuntu etten voi elää ilman sitä. Tuntuu vielki etten voi elää ilman sitä.</p><p></p><p>Mut ilmeisesti mun on pakko?</p><p></p><p>Rakastan sitä niin.</p><p></p><p>Mut tää hämmens ku en mä tiennyt että se noin syvää on..</p><p></p><p></p><p>Että mä rakastan sitä miestä.</p><p></p><p>Tää todella yllätti mut toisaalta ei koska onhan se kuitenkin ollut maaliskuusta 2022 asti.</p><p></p><p>En mä tiedä.</p><p></p><p>Että vieläkin sitä sitten näin paljon rakastetaan. Enpä tiedä kuinka edes voi rakastaa näin paljon.</p><p></p><p>En varmaan koskaan saa sitä ja se murtaa mut edelleen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 149013, member: 34"] Nyt on ihan todella paha kriisi. Näin unta taeilista. Ja jos en aiemmin ollut tajunnut, niin viimeistään sen unen aikana tajusin kuinka paljon rakastan sitä. Olin vaan silleen mun kulta mun rakas, ku katoin sitä mä vaa hajosin kaipauksesta ja siitä kuinka tarvitsin sitä niin paljon. Oli niin ihanaa ja täydellistä olla sen lähellä. Kun heräsin niin olin vaan niin syväl siin tunteessa. Se tuli ihan shokkina että rakastan sitä noin paljon. Siis että se on niin vahvaa. Itkin sen takii jo tossa äsken ei vittu nyt ei tunnu hyvältä. Se oli täydellinen uni mut sit se riipas tosi pahasti siinäkin koska katoin vaan kun se meni siitä ohi ja halusin sitä niin paljon. Mut sit jossakin kohtaa siinä unessa kyllä mun mielestä oltiin ihan lähekkäinkin, mutta siin kohassa kun se vaa meni siit ja kaipasin sitä niin paljon ja se tunne oli ihan uskomattoman vahva. Ja se oli niin komee. Mun rakas. Yhyy mun komee mies, vaikka oikeasti se ei olekaan mun mies. Eikä varmaan koskaan tuu oleekaan. En voi ees sanoin selittää milt se tuntu, tarvita sitä siinä unessa niin paljon. Ja kun tajusin että rakastan sitä NOIN paljon niin olin vaa tosi järkyttyny. Muutenki koko se tunne oli... No en mä tiedä, ehkä se oli vähän samantyyppinen kriisi kun se hui-uni silloin. Periaatteessa ihan eri asia mutta ehkä tavallaan samanlainen. Mutta no, nyt en ainakaan voi enää yrittää selittää mitään että "oon yli taesta". Joopa niinpä niin....... Tuli vain sellanen olo niin kuin SE olisi mun elämäni suurin rakkaus. En tiedä, oli tai ei. Mut nyt tällä hetkellä ajattelen vaa sitä lähinnä. Tai no eunkwang oli siin unessa myös ja muistan sen ristiriitaisen tunteen, mut kuitenkin olin silleen et taeil on mun mies. D::::::: siis sillein että rakastan sitä tyyliin enemmän ku ketään??????? Mitä hittoa?????? Ja siis varmaan tosiaan jossain vaiheessa siin unes ainakin oltiinkin joku pari tai jotain. Tai vaikutti silt ainakin ku oltii sillee lähekkäin ja nii. Mut sit sillon ku se vaa meni siit ohi nii kaipasin sitä. Ehkä ei sit viel siin kohtaa oltu yhdessä tai jotain. En tiedä. Muistan vaa sen kuinka tarvitsin sitä ja kaipasin sitä ja ajattelin et rakastan sitä niin, et se on mun rakas ja mun kulta ja MUN mies ja et se oli vaa nii komee ja en tiennyt että voi kaivata jotain niin paljon vaikka se on siinä lähellä mutta kuitenkin vaan kävelee siit ohi tai silleen. Tuntu etten voi elää ilman sitä. Tuntuu vielki etten voi elää ilman sitä. Mut ilmeisesti mun on pakko? Rakastan sitä niin. Mut tää hämmens ku en mä tiennyt että se noin syvää on.. Että mä rakastan sitä miestä. Tää todella yllätti mut toisaalta ei koska onhan se kuitenkin ollut maaliskuusta 2022 asti. En mä tiedä. Että vieläkin sitä sitten näin paljon rakastetaan. Enpä tiedä kuinka edes voi rakastaa näin paljon. En varmaan koskaan saa sitä ja se murtaa mut edelleen. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja