Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 149023" data-attributes="member: 34"><p>Rakastan mun kultaani 😭</p><p></p><p></p><p>Kiva ku unet tällee expose you XDFDDD</p><p></p><p>Toi uni exposed My feelings for taeil.</p><p></p><p>Sit se aikasempi uni exposed My feelings for hyunsik.</p><p></p><p>Ja kai eräät unet on myös exposannu mun tunteet huita ja yutoo kohtaan, et kuinka vahvoi ne sit onkaan, mut en muista millon viimeks oon niitä unia nähny. Mu kuiteski. Se ykskin uni huista, mikä oli EHKÄ keväällä, niin se kyl kerto kuinka paljon rakastan sitä yhä. Tai niiku et kuinka järkyttävän vahvat tunteet on.</p><p></p><p></p><p></p><p>Eli järkyttävän vahvat tunteet on siis ainakin:</p><p>- taeiliin</p><p>- huihin</p><p>- yutoon kosk turha väittää et niiden unien jälkeen ei vieläkin olis sitä samaa jäljellä, vittu</p><p>- hyunsikiin koska se uni ja muutenki se oli yllättävän vahvaa ja olin vaa sillee mitä vittua tapahtuu</p><p>- eunkwangiin koska oon mä siitäkin unia nähny edelleen ja jopa sellasia unia missä tunnen sitä kohtaan tosi vahvasti tai silleen.</p><p></p><p></p><p>Oikeestaa jopa toi taeil uni ku eunkwang oli siin. Ni tunsin eunkwangii kohtaa mun mielestä myös omalla tavallaan tosi vahvasti mut sit se vaa oli nii ristiriitasta.</p><p></p><p></p><p></p><p>Eli mitä vittua? Eunkwang hyunsik yuto hui taeil? Ehkä siinä ne tämän hetkiset nyt kuitenkin. Nehän voi vaihtua niin nopeasti ettei ehdi edes kissaa sanoa mutta kuitenkin.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Siinä omat kriisinsä ja vähän liikaakin on, mutta arvaas mikä on toinen kriisi? 🙂 edelleen se leffa 😆 en vieläkään tiedä MIKSI se kriisi. Mä ymmärrän sen jos rakastaa jotakin leffaa, sehän on ihan perus. Mut mistä se KRIISI tulee??????? 😂😂😂😂😂😂 anna mun kaikki kestää.</p><p></p><p></p><p>Lmaooooo</p><p></p><p>Saattaa olla muitakin kriisejä mutta en pysty ajattelemaan kun noissa on jo tarpeeksi.</p><p></p><p>Vittu.</p><p></p><p>Eräs vitun taeilhan tässä nyt eniten vituttaa. Se on vaa nii rakas. RAKAS 😭💕</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 149023, member: 34"] Rakastan mun kultaani 😭 Kiva ku unet tällee expose you XDFDDD Toi uni exposed My feelings for taeil. Sit se aikasempi uni exposed My feelings for hyunsik. Ja kai eräät unet on myös exposannu mun tunteet huita ja yutoo kohtaan, et kuinka vahvoi ne sit onkaan, mut en muista millon viimeks oon niitä unia nähny. Mu kuiteski. Se ykskin uni huista, mikä oli EHKÄ keväällä, niin se kyl kerto kuinka paljon rakastan sitä yhä. Tai niiku et kuinka järkyttävän vahvat tunteet on. Eli järkyttävän vahvat tunteet on siis ainakin: - taeiliin - huihin - yutoon kosk turha väittää et niiden unien jälkeen ei vieläkin olis sitä samaa jäljellä, vittu - hyunsikiin koska se uni ja muutenki se oli yllättävän vahvaa ja olin vaa sillee mitä vittua tapahtuu - eunkwangiin koska oon mä siitäkin unia nähny edelleen ja jopa sellasia unia missä tunnen sitä kohtaan tosi vahvasti tai silleen. Oikeestaa jopa toi taeil uni ku eunkwang oli siin. Ni tunsin eunkwangii kohtaa mun mielestä myös omalla tavallaan tosi vahvasti mut sit se vaa oli nii ristiriitasta. Eli mitä vittua? Eunkwang hyunsik yuto hui taeil? Ehkä siinä ne tämän hetkiset nyt kuitenkin. Nehän voi vaihtua niin nopeasti ettei ehdi edes kissaa sanoa mutta kuitenkin. Siinä omat kriisinsä ja vähän liikaakin on, mutta arvaas mikä on toinen kriisi? 🙂 edelleen se leffa 😆 en vieläkään tiedä MIKSI se kriisi. Mä ymmärrän sen jos rakastaa jotakin leffaa, sehän on ihan perus. Mut mistä se KRIISI tulee??????? 😂😂😂😂😂😂 anna mun kaikki kestää. Lmaooooo Saattaa olla muitakin kriisejä mutta en pysty ajattelemaan kun noissa on jo tarpeeksi. Vittu. Eräs vitun taeilhan tässä nyt eniten vituttaa. Se on vaa nii rakas. RAKAS 😭💕 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja