Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 149120" data-attributes="member: 34"><p>Hahs täst biisist tulee mieleen kesäkuu kun yuto keissi paheni ja syveni, ja tietenkin se original pahin hui-uni. SIIS SE jossa oltiin jossain kääntöpaikalla ja halattiin. Ja huilla oli se joku huppu pääs ja se näytti söpöltä :))) ja sit vaa halasin sitä ja tunsin kaiken :) oi kiitos MAAILMA.</p><p></p><p>se oli se vitun original uni. Mut sit huista oli kans se missä nojasin siihen ja pidettiin kädest kii yms. Sit oli kans se mis öö en tiedä, oltiinko jossai maassa makaamas ja pussattii tai jotaki en tiiä. Sitte se mis oltii jossai koulus tai jotaki and then we just kissed there somewhere :)) onhan noita hui-unia ollu ihan vitusti :))))) alotanko yuto-unista? :))))))) vieläkään voi käsittää kuinka täydelliseltä tuntu olla sen lähellä niissä :)) se on niin outoo kuinka unet ei oo totta silleen mutta ne vaikuttaa niin paljon suhun.</p><p></p><p></p><p>Ja se taeil-uni varsinkin. Se kuinka tunsin sen niin täysin kuinka se koski ja suuteli? Mua. Ja kaikki se vaan. Vieläkin vaan tuntuu silt et rakastan sitä niin paljon.</p><p></p><p>Mut EI SITTE. :D</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>oho. Loveletting. Eli tulee samantien mieleen... Eunkwang 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😃 vittu et oon: 🤡</p><p></p><p>HAHAHAHAHAHAHAHA TAPAHTUKSE AIKA OIKEESTI HAHAHAH mitä sillon tapahtu 😂😂😂😂😂😂😂😂 anteeks?!?!? Hahahaha joo</p><p></p><p></p><p>Mutta</p><p></p><p>Yksi hetki jossa haluisin olla uudestaan on se 2.9. Ku katoin vvp koska mun oli niin ns. Helppo olla siin lmaoooooooooooooooooooo everything was perfect for like 2 hours hahahhahahahahahahahaha</p><p></p><p></p><p>Idk it was great before that movie lmao kosk it was also easy and great but hahs pls that movie</p><p></p><p>PLS HSHDS</p><p></p><p></p><p>HAHAHAHAHAHAHAHAHA i cant</p><p></p><p>My fave movie 🤧 dont touch me 🤧💕</p><p></p><p>My fave person 🤧💕:</p><p></p><p>[MEDIA=instagram]BMy6_3ujgeq[/MEDIA]</p><p></p><p>Dont touch me 😭</p><p></p><p>HAH <em>HAH</em></p><p></p><p>:)</p><p></p><p>Ei tässä mitään hätää mut jos tietyt asiat ei lähde mun päästä pois niin VITTU</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 149120, member: 34"] Hahs täst biisist tulee mieleen kesäkuu kun yuto keissi paheni ja syveni, ja tietenkin se original pahin hui-uni. SIIS SE jossa oltiin jossain kääntöpaikalla ja halattiin. Ja huilla oli se joku huppu pääs ja se näytti söpöltä :))) ja sit vaa halasin sitä ja tunsin kaiken :) oi kiitos MAAILMA. se oli se vitun original uni. Mut sit huista oli kans se missä nojasin siihen ja pidettiin kädest kii yms. Sit oli kans se mis öö en tiedä, oltiinko jossai maassa makaamas ja pussattii tai jotaki en tiiä. Sitte se mis oltii jossai koulus tai jotaki and then we just kissed there somewhere :)) onhan noita hui-unia ollu ihan vitusti :))))) alotanko yuto-unista? :))))))) vieläkään voi käsittää kuinka täydelliseltä tuntu olla sen lähellä niissä :)) se on niin outoo kuinka unet ei oo totta silleen mutta ne vaikuttaa niin paljon suhun. Ja se taeil-uni varsinkin. Se kuinka tunsin sen niin täysin kuinka se koski ja suuteli? Mua. Ja kaikki se vaan. Vieläkin vaan tuntuu silt et rakastan sitä niin paljon. Mut EI SITTE. :D oho. Loveletting. Eli tulee samantien mieleen... Eunkwang 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😃 vittu et oon: 🤡 HAHAHAHAHAHAHAHA TAPAHTUKSE AIKA OIKEESTI HAHAHAH mitä sillon tapahtu 😂😂😂😂😂😂😂😂 anteeks?!?!? Hahahaha joo Mutta Yksi hetki jossa haluisin olla uudestaan on se 2.9. Ku katoin vvp koska mun oli niin ns. Helppo olla siin lmaoooooooooooooooooooo everything was perfect for like 2 hours hahahhahahahahahahahaha Idk it was great before that movie lmao kosk it was also easy and great but hahs pls that movie PLS HSHDS HAHAHAHAHAHAHAHAHA i cant My fave movie 🤧 dont touch me 🤧💕 My fave person 🤧💕: [MEDIA=instagram]BMy6_3ujgeq[/MEDIA] Dont touch me 😭 HAH [I]HAH[/I] :) Ei tässä mitään hätää mut jos tietyt asiat ei lähde mun päästä pois niin VITTU [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja