Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 149175" data-attributes="member: 34"><p>...... SE SIITÄ XD</p><p></p><p>hei tyyppi sä pahennat itse omaa tilannettasi koko ajan xD</p><p></p><p>No ei ees, ei se pahemmaksi voinut mennä edes siitä enää. 2.9. Oli jo kaaoksen huipentuma niin ei tässä nyt enää mitään ole pelastettavissa XDDDDD</p><p></p><p>mut joo tätä vaan tarkotan ku katoin tän niin:</p><p>[MEDIA=youtube]GkL_mJe0W6g[/MEDIA]</p><p></p><p></p><p>:DdDddddd i feel my feelings coming back for Miika XDDDDDDD tuntuu niin kuin oisin avannu jonku muistojen arkun ei jeesus. Olin sillee ai vittu jep tältäpä se tuntuikin :]]]]]]]]]]]]]</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Onhan Miika kuitenkin aina Miika 💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀</p><p></p><p></p><p></p><p>??????????????????</p><p></p><p>Vanhat hyvät ajat</p><p></p><p></p><p>Mutta silti on totta että Jonas on aivan vitun söpö joten DON'T TOUCH ME I'M SOFT 😭</p><p></p><p></p><p>hei en mä tämmöstä halunnut XD</p><p></p><p>It's my fave movie mutta ei jonaksen söpöydellä ollut mitään tekemistä sen kanssa??????????</p><p></p><p>ANNA MUN KAIKKI KESTÄÄ</p><p></p><p></p><p></p><p>MIIKA. kaikki on sun syytäs :Dd</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 149175, member: 34"] ...... SE SIITÄ XD hei tyyppi sä pahennat itse omaa tilannettasi koko ajan xD No ei ees, ei se pahemmaksi voinut mennä edes siitä enää. 2.9. Oli jo kaaoksen huipentuma niin ei tässä nyt enää mitään ole pelastettavissa XDDDDD mut joo tätä vaan tarkotan ku katoin tän niin: [MEDIA=youtube]GkL_mJe0W6g[/MEDIA] :DdDddddd i feel my feelings coming back for Miika XDDDDDDD tuntuu niin kuin oisin avannu jonku muistojen arkun ei jeesus. Olin sillee ai vittu jep tältäpä se tuntuikin :]]]]]]]]]]]]] Onhan Miika kuitenkin aina Miika 💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀 ?????????????????? Vanhat hyvät ajat Mutta silti on totta että Jonas on aivan vitun söpö joten DON'T TOUCH ME I'M SOFT 😭 hei en mä tämmöstä halunnut XD It's my fave movie mutta ei jonaksen söpöydellä ollut mitään tekemistä sen kanssa?????????? ANNA MUN KAIKKI KESTÄÄ MIIKA. kaikki on sun syytäs :Dd [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja