Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 149225" data-attributes="member: 34"><p>Wtf????</p><p></p><p>"This happened to me with Bohemian Rhapsody, it started my love for Queen. I watched that movie like 4 times in 3 days I could not stop thinking about it!! And now I’m stuck on Titanic. I’m 25 and just watched it for the first time, I watched it 2 days in a row despite how sad it makes me. I can’t get it out of my head now I hate it"</p><p></p><p>I'm sooooooo happy this happens to other people 😂😂😂😂😂😂 i'm not the only one whos completely stuck on a movie Lmaooooooooooo</p><p></p><p>Seems more normal now???? Idk????</p><p></p><p>But anyways i'm kinda proud cause i don't only get stuck on people but also movies etc so i have life outside of eunkwang plus other crushes 😩😩😩😩 yall i have a LIFE outside of my crushes too YAY</p><p></p><p></p><p>idk i'm happy???????</p><p></p><p>I mean the exact same thing happened with friends.. way back. Paitsi no siis, tai ainakin similar. I was freaking obsessed with friends. I'm telling ya. Ofc i still love the show lmao. Now i'm obsessed with vvp lmao. Mitäs muita sellasia elokuvia tai sarjoja joihin oon ollu actually OBSESSED? salkkarit ehkä jollain tasolla vois sanoo myös? Ööm what else? It crowd mut en oo varma olinko obsessed mut ainakin katoin sitä paljon jossakin vaiheessa. I mean at least i liked it?? Sit Twilight i think tai ainakin muistelisin että taisin kummiski kattoo sen monta kertaa. Siis varmaan sen ekan osan jos muistan oikein. Et joo kyl mul on aina ollu sellast et saatan kattoo jonku leffan monta kertaa mut en mä tiedä. En muista että olisin ollu Twilightis samal taval stuck kuin vadelmavenepakolaises vaikka katsoin sen monta kertaa mut en koe olleeni silleen "stuck". No frendeist olin kyl obsessed :D ain koulus raapustelin papereihin kaikkee tyyliin i love friends etc 😂😂😂 and i was reaaally obsessed for a long time 🌚</p><p></p><p></p><p></p><p>Lmao i'm SO happy niiku ensinnäkin mä en oo ainut ja toiseks se että oon jumissa muissakin asioissa kuin vain ihastuksissa 😭 ku ain välillä miettii eiks mul oo muuta elämää ku tietyt tyypit niin nyt ainakin on todisteita siitä että ON muutakin elämää ja paljonkin 🌚🤦🏻♀️</p><p></p><p>DUH</p><p></p><p>lmao i'm really proud</p><p></p><p>So i'm not even weird????????</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 149225, member: 34"] Wtf???? "This happened to me with Bohemian Rhapsody, it started my love for Queen. I watched that movie like 4 times in 3 days I could not stop thinking about it!! And now I’m stuck on Titanic. I’m 25 and just watched it for the first time, I watched it 2 days in a row despite how sad it makes me. I can’t get it out of my head now I hate it" I'm sooooooo happy this happens to other people 😂😂😂😂😂😂 i'm not the only one whos completely stuck on a movie Lmaooooooooooo Seems more normal now???? Idk???? But anyways i'm kinda proud cause i don't only get stuck on people but also movies etc so i have life outside of eunkwang plus other crushes 😩😩😩😩 yall i have a LIFE outside of my crushes too YAY idk i'm happy??????? I mean the exact same thing happened with friends.. way back. Paitsi no siis, tai ainakin similar. I was freaking obsessed with friends. I'm telling ya. Ofc i still love the show lmao. Now i'm obsessed with vvp lmao. Mitäs muita sellasia elokuvia tai sarjoja joihin oon ollu actually OBSESSED? salkkarit ehkä jollain tasolla vois sanoo myös? Ööm what else? It crowd mut en oo varma olinko obsessed mut ainakin katoin sitä paljon jossakin vaiheessa. I mean at least i liked it?? Sit Twilight i think tai ainakin muistelisin että taisin kummiski kattoo sen monta kertaa. Siis varmaan sen ekan osan jos muistan oikein. Et joo kyl mul on aina ollu sellast et saatan kattoo jonku leffan monta kertaa mut en mä tiedä. En muista että olisin ollu Twilightis samal taval stuck kuin vadelmavenepakolaises vaikka katsoin sen monta kertaa mut en koe olleeni silleen "stuck". No frendeist olin kyl obsessed :D ain koulus raapustelin papereihin kaikkee tyyliin i love friends etc 😂😂😂 and i was reaaally obsessed for a long time 🌚 Lmao i'm SO happy niiku ensinnäkin mä en oo ainut ja toiseks se että oon jumissa muissakin asioissa kuin vain ihastuksissa 😭 ku ain välillä miettii eiks mul oo muuta elämää ku tietyt tyypit niin nyt ainakin on todisteita siitä että ON muutakin elämää ja paljonkin 🌚🤦🏻♀️ DUH lmao i'm really proud So i'm not even weird???????? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja