Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 149251" data-attributes="member: 34"><p>Vieläkin naurattaa se että mun pitäs muka kattoo mitä syön :D mitä helvettiä, mun vanhemmathan täällä suurimmaks osaks päättää mitä jääkaapissa on. Mä syön sitten sitä. Ja ei nekään sitä kaikkee päätä, vaan suurin osa meidän ruuista tulee ihan äitin työpaikalta sellasta mitä jää yli. Että kannattaa valittaa sitten siitä että siellä on epäterveellistä ruokaa jos mun syömiset kerran epäterveellisiä on lmaooooooo</p><p></p><p></p><p>Oikeasti se mitä itse valitsen syömisikseni on... Ne HARVAT kerrat kun itse valitsen jotain, ja ne on lähinnä sillon jos haen hesburgerista jotakin (harvoin) tai sillon kun haen herkkuja tai jotakin. Yleensä normi ruuista EN päätä itse. Se on joko työpaikalta tai sitten jotain sellasta mitä vanhemmat hakee kaupasta. Ja muutenkin, ruoka on ruokaa, ketään ei kiinnosta millasta se ruoka on. Kuhan nälkä lähtee, sehän se pääasia on. Ei vois vähempää kiinnostaa muuten :D</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Tosin samaa ruokaa syödään ja isä on alipainonen, äiti ylipainonen ja minä ylipainonen. Mutta isä syö usein about kerran päivässä mitään. Joten se on periaatteessa jo anorektikko meiningeissä. Varmaan syömishäiriön kriteerit täyttyis. Mä taas syön about ehkä 3-5 kertaa päivässä, noin suurinpiirtein. Lenkkeilen SUURINPIIRTEIN noin joku 2-5 kertaa viikossa. Muuta mä en oikeestaan liiku. Mut et näillä seteillä siis ollaan ylipainosia. Enkä välitä yhtään. Elän enkä laihduta. :)</p><p></p><p></p><p>Ainut ongelma on se että muut valittaa mulle (ja muille). Ja se kehotyytymättömyys, mutta se olis kyllä normaalissakin painossa, mark my words, jos joskus oon normaalissa painossa niin kuule katotaan vaa kuinka se kehotyytymättömyys on vieläkin jäljellä :D</p><p></p><p>Oikeesti mark my words. :D</p><p></p><p></p><p></p><p>Lol ja kaikki toi tuli mieleen siitä kun lenkin jälkeen otin kaapista jotakin mansikkakiisseliä juomiseksi ja mietin onkse terveellistä vai epäterveellistä ja sitten tajusin että enhän mä sitäkään ole päättänyt että se on siellä jääkaapissa, vaan joku mutsihan sen on sinne ostanut, duh :D</p><p></p><p>Sitten rupesin vain miettimään tätä kaikkea.</p><p></p><p>Mut joo, se siitä.</p><p></p><p></p><p></p><p>Kyllähän tässä kohta joku syömishäiriö puhkeaa, mark my words</p><p></p><p></p><p>Tuskin anoreksia mutta ehkäpä ennemmin joku ortoreksia tai jotain. Kun kaikki pitää aina olla terveellistä kuulemma.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 149251, member: 34"] Vieläkin naurattaa se että mun pitäs muka kattoo mitä syön :D mitä helvettiä, mun vanhemmathan täällä suurimmaks osaks päättää mitä jääkaapissa on. Mä syön sitten sitä. Ja ei nekään sitä kaikkee päätä, vaan suurin osa meidän ruuista tulee ihan äitin työpaikalta sellasta mitä jää yli. Että kannattaa valittaa sitten siitä että siellä on epäterveellistä ruokaa jos mun syömiset kerran epäterveellisiä on lmaooooooo Oikeasti se mitä itse valitsen syömisikseni on... Ne HARVAT kerrat kun itse valitsen jotain, ja ne on lähinnä sillon jos haen hesburgerista jotakin (harvoin) tai sillon kun haen herkkuja tai jotakin. Yleensä normi ruuista EN päätä itse. Se on joko työpaikalta tai sitten jotain sellasta mitä vanhemmat hakee kaupasta. Ja muutenkin, ruoka on ruokaa, ketään ei kiinnosta millasta se ruoka on. Kuhan nälkä lähtee, sehän se pääasia on. Ei vois vähempää kiinnostaa muuten :D Tosin samaa ruokaa syödään ja isä on alipainonen, äiti ylipainonen ja minä ylipainonen. Mutta isä syö usein about kerran päivässä mitään. Joten se on periaatteessa jo anorektikko meiningeissä. Varmaan syömishäiriön kriteerit täyttyis. Mä taas syön about ehkä 3-5 kertaa päivässä, noin suurinpiirtein. Lenkkeilen SUURINPIIRTEIN noin joku 2-5 kertaa viikossa. Muuta mä en oikeestaan liiku. Mut et näillä seteillä siis ollaan ylipainosia. Enkä välitä yhtään. Elän enkä laihduta. :) Ainut ongelma on se että muut valittaa mulle (ja muille). Ja se kehotyytymättömyys, mutta se olis kyllä normaalissakin painossa, mark my words, jos joskus oon normaalissa painossa niin kuule katotaan vaa kuinka se kehotyytymättömyys on vieläkin jäljellä :D Oikeesti mark my words. :D Lol ja kaikki toi tuli mieleen siitä kun lenkin jälkeen otin kaapista jotakin mansikkakiisseliä juomiseksi ja mietin onkse terveellistä vai epäterveellistä ja sitten tajusin että enhän mä sitäkään ole päättänyt että se on siellä jääkaapissa, vaan joku mutsihan sen on sinne ostanut, duh :D Sitten rupesin vain miettimään tätä kaikkea. Mut joo, se siitä. Kyllähän tässä kohta joku syömishäiriö puhkeaa, mark my words Tuskin anoreksia mutta ehkäpä ennemmin joku ortoreksia tai jotain. Kun kaikki pitää aina olla terveellistä kuulemma. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja