Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 149252" data-attributes="member: 34"><p>Miksei ihmiset voi ymmärtää sitä että mä elän normaalisti elämääni niin hyvin kuin pystyn, ja tilanne on tämä?</p><p></p><p>Ja kyllä, oon ollu bmi:ssä ylipainon kohdalla i think ainakin...... Tai no en osaa sanoa kun bmi:hän on vain yli 18-vuotiaille. No, sieltä 18-vuotiaasta sitten ainakin. :D en tiedä tai muista mitä ne mittarit ennen sitä on sanonut mutta siitä VAROTELTIIN oikein jo vitosluokalla ihan viimeistään.</p><p></p><p></p><p>IIK. paha ylipaino vaanii! :Dddddddd anna mun nauraa.</p><p></p><p></p><p></p><p>And yes im definitely DEFINITELY lazy. Sitten? Mitäs negatiivista laiskuudessa on? I am DEFINITELY lazy, mutta sepä ei haittaakaan.</p><p></p><p>And yes i definitely like food, mutta sepä ei haittaakaan.</p><p></p><p>Kyllä siitä menee muiden kommenteilta aika tehokkaasti kaikki pohja kun ei kiinnosta yhtään :'D niiden ihmisten merkitys on muutenki mulle täysi nolla, lähinnä ällötys on ainut tunne mitä sellasista, esim jätkistä, mulle tulee. Tietenkin myös naiset harrastaa samaa. Nekin ällöttää mua :D oli se ajatus sitten "hyvä" eli toisen terveys, tai ulkonäkö tai mikä vaan, niin ei sellaset ihmiset herätä mussa oikein mitään muita tunteita kuin ällötys. Joten.. just don't interact with me :----D i'm not interested lmao.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 149252, member: 34"] Miksei ihmiset voi ymmärtää sitä että mä elän normaalisti elämääni niin hyvin kuin pystyn, ja tilanne on tämä? Ja kyllä, oon ollu bmi:ssä ylipainon kohdalla i think ainakin...... Tai no en osaa sanoa kun bmi:hän on vain yli 18-vuotiaille. No, sieltä 18-vuotiaasta sitten ainakin. :D en tiedä tai muista mitä ne mittarit ennen sitä on sanonut mutta siitä VAROTELTIIN oikein jo vitosluokalla ihan viimeistään. IIK. paha ylipaino vaanii! :Dddddddd anna mun nauraa. And yes im definitely DEFINITELY lazy. Sitten? Mitäs negatiivista laiskuudessa on? I am DEFINITELY lazy, mutta sepä ei haittaakaan. And yes i definitely like food, mutta sepä ei haittaakaan. Kyllä siitä menee muiden kommenteilta aika tehokkaasti kaikki pohja kun ei kiinnosta yhtään :'D niiden ihmisten merkitys on muutenki mulle täysi nolla, lähinnä ällötys on ainut tunne mitä sellasista, esim jätkistä, mulle tulee. Tietenkin myös naiset harrastaa samaa. Nekin ällöttää mua :D oli se ajatus sitten "hyvä" eli toisen terveys, tai ulkonäkö tai mikä vaan, niin ei sellaset ihmiset herätä mussa oikein mitään muita tunteita kuin ällötys. Joten.. just don't interact with me :----D i'm not interested lmao. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja