Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 149348" data-attributes="member: 34"><p>Näin muuten unta myös costista? Joten olin silleen "????? *Blinking guy meme*"</p><p></p><p></p><p>Siitä en nää mitenkään vähän väliä unta mutta nyt kyllä näin yhtäkkiä. Varmaan pitkästä aikaa????? Kai?</p><p></p><p>Mut semmosta.</p><p></p><p>Se oli kans tosi romantic uni costista et joo mitähän vittua tämäkin tarkoittaa :'D on se kumma ettei näköjään siitäkään ihan päästä eteenpäin.</p><p></p><p>En oo varma oonko nähnyt hyunsikista nyt ihan hirveesti, voi olla että Silloin sen original unen jälkeen oon nähny ehkä yhden jos sitäkään, tuskin sen enempää kauheesti. Eli en mun mielestä hyunsikist oo mitenkään joka yö ainakaan nähnyt. Tai ei näköjään ainakaan mitään sellasta mikä ois jääny mieleen. Muistan hyunsikist vaan se yhen unen mikä aiheutti tän kaiken alunperinkin. Ja se oli ihana uni D:</p><p></p><p>Mut taest muistan sen mistä vaahtosin sillon, älä ny sano et siit on viikko???? On kai? No, viikko sitten.... Ja nyt toi uni taeilista .. et ainaki ne molemmat on sellasii mitkä on jääny mieleen ja ollu tosi sellasii.. ihanii 😭😍</p><p></p><p></p><p>Mut sit muistan taest senki unen missä silloin oli kai changbin ja han myös? Nii eiks siin ollu myös taeil? Ja muistelisin et se oli kans super voimakas kokemus..</p><p></p><p>Et alkaa tostaki pällist olla jo unia kertyny samaan tapaan ku jostai helkkarin huista yutosta ja eunkwangista... Ja sit ku ne oikeesti MUISTAA.. niiku unohankohan noit unii ikinä :--D muistan viel jotai niit villu ja hessu ja timppa uniiki, ainaski jotenkuten. Eli.. jooh D:</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>En tiedä. Mul on vähän sellainen olo että kenestäkään ei todellisuudessa pääse koskaan yli, mut ei varmaan oo tarkotuskaan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 149348, member: 34"] Näin muuten unta myös costista? Joten olin silleen "????? *Blinking guy meme*" Siitä en nää mitenkään vähän väliä unta mutta nyt kyllä näin yhtäkkiä. Varmaan pitkästä aikaa????? Kai? Mut semmosta. Se oli kans tosi romantic uni costista et joo mitähän vittua tämäkin tarkoittaa :'D on se kumma ettei näköjään siitäkään ihan päästä eteenpäin. En oo varma oonko nähnyt hyunsikista nyt ihan hirveesti, voi olla että Silloin sen original unen jälkeen oon nähny ehkä yhden jos sitäkään, tuskin sen enempää kauheesti. Eli en mun mielestä hyunsikist oo mitenkään joka yö ainakaan nähnyt. Tai ei näköjään ainakaan mitään sellasta mikä ois jääny mieleen. Muistan hyunsikist vaan se yhen unen mikä aiheutti tän kaiken alunperinkin. Ja se oli ihana uni D: Mut taest muistan sen mistä vaahtosin sillon, älä ny sano et siit on viikko???? On kai? No, viikko sitten.... Ja nyt toi uni taeilista .. et ainaki ne molemmat on sellasii mitkä on jääny mieleen ja ollu tosi sellasii.. ihanii 😭😍 Mut sit muistan taest senki unen missä silloin oli kai changbin ja han myös? Nii eiks siin ollu myös taeil? Ja muistelisin et se oli kans super voimakas kokemus.. Et alkaa tostaki pällist olla jo unia kertyny samaan tapaan ku jostai helkkarin huista yutosta ja eunkwangista... Ja sit ku ne oikeesti MUISTAA.. niiku unohankohan noit unii ikinä :--D muistan viel jotai niit villu ja hessu ja timppa uniiki, ainaski jotenkuten. Eli.. jooh D: En tiedä. Mul on vähän sellainen olo että kenestäkään ei todellisuudessa pääse koskaan yli, mut ei varmaan oo tarkotuskaan [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja