Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 149369" data-attributes="member: 34"><p>Nauran ikuisesti sille villuun rakastumiselle..... 2019 jo kesällä katoin että söpö, tai jotain sellasta, mut meinasin että älä ny ihastu mihinkään tollasee. Tai jotaki nii. Tai muistan ku luin sen jutun että sillä on syöpä (en siis nykyään tiiä sitä tilannetta ei kai sil enää sitä oo? I hope?) Nii olin vaa sillee älä pliis rakastu kehenkään joka on tyylii kuolemas. Ko en tienny sillon siit mitää muuta. Ni säikähin heti ja olin tyylii sillee "ei".</p><p></p><p></p><p>Noh, mutta se ei ollu sillon vielä kun vaan tommonen ihan pieni juttu, et katoin vaa sitä vähän silleen et juuh mut sit tuli vittu 2020 alkuvuosi ja se siitä xD sitte jostai syystä satuin kattoo sen viro-dokkarin and there was villu ja sit mä vaa heti rakastuin siihe ku näin sen siin :D olin heti sillee EI VITTU, IHANA D: ja se oli sillä selvä. :) se oli vaan niin huvittava seki rakastuminen.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Että viiiittu taas xD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 149369, member: 34"] Nauran ikuisesti sille villuun rakastumiselle..... 2019 jo kesällä katoin että söpö, tai jotain sellasta, mut meinasin että älä ny ihastu mihinkään tollasee. Tai jotaki nii. Tai muistan ku luin sen jutun että sillä on syöpä (en siis nykyään tiiä sitä tilannetta ei kai sil enää sitä oo? I hope?) Nii olin vaa sillee älä pliis rakastu kehenkään joka on tyylii kuolemas. Ko en tienny sillon siit mitää muuta. Ni säikähin heti ja olin tyylii sillee "ei". Noh, mutta se ei ollu sillon vielä kun vaan tommonen ihan pieni juttu, et katoin vaa sitä vähän silleen et juuh mut sit tuli vittu 2020 alkuvuosi ja se siitä xD sitte jostai syystä satuin kattoo sen viro-dokkarin and there was villu ja sit mä vaa heti rakastuin siihe ku näin sen siin :D olin heti sillee EI VITTU, IHANA D: ja se oli sillä selvä. :) se oli vaan niin huvittava seki rakastuminen. Että viiiittu taas xD [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja