Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 149457" data-attributes="member: 34"><p>OHHOH.</p><p></p><p>nyt ei mee hyvin muutamankaan asian kanssa 🤔</p><p></p><p>Yksi on ihastusasia (ja vielä TÄYSIN uusi tyyppi, nyt ei todellakaan mene vahvasti).</p><p></p><p>Toinen on sitten ihan vain tämä iänikuinen sama elämäntuska.</p><p></p><p>Mutta joo. Tuosta ihastusasiasta. Ja mä kun juuri kirosin sitä että aina nämä saatanan samat tyypit pitää kierrättää :'D että en varmaan enää uusiin ihastukaan koskaan kun aina vaan nämä samat ja samat vuodesta toiseen. Nooo. Nyt tuli sitten ihan uusikin. Ihan upouusi. Ja KYLLÄ HARMITTAA. XDDDD mutta ei harmita onneks.</p><p></p><p>No pitihän se arvata kun se on samantyylinen ulkonäöltään kuin villu 😨 niin totta kai! Totta kai tommosia lisää. :")</p><p></p><p>Se on jännä että i have a type, just tollanen, mut sit mul on ihan eri tyyppiset myös joten en tiiä mun type on näköjään aika laaja.</p><p></p><p></p><p>Sitte toi saatana näyttää vielä yhdeltä toiseltakin mun entiseltä ihastukselta niin voi jeesus nyt. Voi voi.</p><p></p><p></p><p></p><p>Tommoset villut ja akit nyt vittu. XD mut ku molemmista tulee sellanen turvallinen olo :( se on toi nallekarhu-ulkonäkö :/ en kyllä jaksa. Mutta ei voi mitään. Turvallinen olo tulee. Sen takia kai silloin ihastuin siihen irl tyyppiinkin ja olin siitä silleen ööh en tiennyt et this is my type???????????? Mut joo tosiaan. Hahahahahahahaaaaa muistan vieläki ne tietyt hetket ja oli kyllä sellanen ärsyttävän turvallisia tunteita herättävä tyyppi. Varsinkin kun se koski mua 🌜 ei saaaaaaatana.</p><p></p><p>Sillo literally ku se koski mua ni yritin olla normaali mut olin varmaa se melting emoji 🤷</p><p></p><p>Ku en ees tiiä mutta kyllähän se jumalauta pistää jo miettimään XDDDD</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>ETTÄ PITI TÄMÄKIN PÄIVÄ VIELÄ NÄHDÄ</p><p></p><p></p><p>HAH, HAH. 🤡</p><p></p><p></p><p>helvetin villut ja akit.</p><p></p><p>Toinen on -67 toinen -63. Minä -98.</p><p></p><p>🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡 no nää on taas näitä mun klassisia</p><p></p><p>Lol aina samoja tilanteita </p><p></p><p>HUOH</p><p></p><p>I'm all over the place, AGAIN</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 149457, member: 34"] OHHOH. nyt ei mee hyvin muutamankaan asian kanssa 🤔 Yksi on ihastusasia (ja vielä TÄYSIN uusi tyyppi, nyt ei todellakaan mene vahvasti). Toinen on sitten ihan vain tämä iänikuinen sama elämäntuska. Mutta joo. Tuosta ihastusasiasta. Ja mä kun juuri kirosin sitä että aina nämä saatanan samat tyypit pitää kierrättää :'D että en varmaan enää uusiin ihastukaan koskaan kun aina vaan nämä samat ja samat vuodesta toiseen. Nooo. Nyt tuli sitten ihan uusikin. Ihan upouusi. Ja KYLLÄ HARMITTAA. XDDDD mutta ei harmita onneks. No pitihän se arvata kun se on samantyylinen ulkonäöltään kuin villu 😨 niin totta kai! Totta kai tommosia lisää. :") Se on jännä että i have a type, just tollanen, mut sit mul on ihan eri tyyppiset myös joten en tiiä mun type on näköjään aika laaja. Sitte toi saatana näyttää vielä yhdeltä toiseltakin mun entiseltä ihastukselta niin voi jeesus nyt. Voi voi. Tommoset villut ja akit nyt vittu. XD mut ku molemmista tulee sellanen turvallinen olo :( se on toi nallekarhu-ulkonäkö :/ en kyllä jaksa. Mutta ei voi mitään. Turvallinen olo tulee. Sen takia kai silloin ihastuin siihen irl tyyppiinkin ja olin siitä silleen ööh en tiennyt et this is my type???????????? Mut joo tosiaan. Hahahahahahahaaaaa muistan vieläki ne tietyt hetket ja oli kyllä sellanen ärsyttävän turvallisia tunteita herättävä tyyppi. Varsinkin kun se koski mua 🌜 ei saaaaaaatana. Sillo literally ku se koski mua ni yritin olla normaali mut olin varmaa se melting emoji 🤷 Ku en ees tiiä mutta kyllähän se jumalauta pistää jo miettimään XDDDD ETTÄ PITI TÄMÄKIN PÄIVÄ VIELÄ NÄHDÄ HAH, HAH. 🤡 helvetin villut ja akit. Toinen on -67 toinen -63. Minä -98. 🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡 no nää on taas näitä mun klassisia Lol aina samoja tilanteita HUOH I'm all over the place, AGAIN [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja