Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 149477" data-attributes="member: 34"><p>Ihmettelen miksi en ihastunut akiin sitten lapsena joskus kun lauloin ruostetta singstarissa eikös se siinä ollut</p><p></p><p>No, eipä siinä paljon materiaalia ollut jonka pohjalta ihastua :D vain yksi kappale</p><p></p><p>Tää on kyllä jännä tämä mekanismi</p><p></p><p>Koska silloin vain elämään ensimmäisen jakson aikana en todellakaan mitenkään ihastunu siihen vielä</p><p></p><p>Vasta kun näin ton anna puun päivän</p><p></p><p>En vain tiedä missä kohtaa se tapahtui? Haloo? Ihastumisen mekanismit hakusessa taas? Jotenkin vaan siinä aina välillä kun se avasi suunsa niin olin sillee öööööööööö miks tos on jotain söpöä tai jotain turvallista tai jotain, JOTAIN</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>I'M SAYING IT'S PROBABLY BECAUSE OF VILLU XDDDD</p><p></p><p>kun se vaan heti muistutti mua villust ja sit tuli ikävä sitä mutta</p><p></p><p>Mutta</p><p></p><p>En tiedä</p><p></p><p>En TIEDÄ mitä tapahtui :DDDDD</p><p></p><p>KYLLÄ ÄRSYTTÄÄ</p><p></p><p>ja jopa olin kuunnellut siivekästä aiemmin ja kaikkea mitään ihastusta ei tapahtunut ennen tuota jaksoa</p><p></p><p>Ei mitään</p><p></p><p>Ei niin mitään</p><p></p><p>Sitten näin ton jakson ja MITÄ AKTUAALISTA siinä tapahtui</p><p></p><p>Mä vaa?????????</p><p></p><p>Ärsyttää jos pitää olla tollanen :||||||</p><p></p><p>Ei tarvitsisi olla tuon ikäinen ja tuollainen turvallinen niin sitten sitä ei varmaa olisi ikinä tapahtunut</p><p></p><p></p><p>KYLLÄ NAURATTAA</p><p></p><p>no lets face it ei mulla mitään ikäkriteerejä ole</p><p></p><p></p><p>Ihan jostain 21-vuotiaasta ylöspäin nykyisin (huening kai)</p><p></p><p>Joten se siitä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 149477, member: 34"] Ihmettelen miksi en ihastunut akiin sitten lapsena joskus kun lauloin ruostetta singstarissa eikös se siinä ollut No, eipä siinä paljon materiaalia ollut jonka pohjalta ihastua :D vain yksi kappale Tää on kyllä jännä tämä mekanismi Koska silloin vain elämään ensimmäisen jakson aikana en todellakaan mitenkään ihastunu siihen vielä Vasta kun näin ton anna puun päivän En vain tiedä missä kohtaa se tapahtui? Haloo? Ihastumisen mekanismit hakusessa taas? Jotenkin vaan siinä aina välillä kun se avasi suunsa niin olin sillee öööööööööö miks tos on jotain söpöä tai jotain turvallista tai jotain, JOTAIN I'M SAYING IT'S PROBABLY BECAUSE OF VILLU XDDDD kun se vaan heti muistutti mua villust ja sit tuli ikävä sitä mutta Mutta En tiedä En TIEDÄ mitä tapahtui :DDDDD KYLLÄ ÄRSYTTÄÄ ja jopa olin kuunnellut siivekästä aiemmin ja kaikkea mitään ihastusta ei tapahtunut ennen tuota jaksoa Ei mitään Ei niin mitään Sitten näin ton jakson ja MITÄ AKTUAALISTA siinä tapahtui Mä vaa????????? Ärsyttää jos pitää olla tollanen :|||||| Ei tarvitsisi olla tuon ikäinen ja tuollainen turvallinen niin sitten sitä ei varmaa olisi ikinä tapahtunut KYLLÄ NAURATTAA no lets face it ei mulla mitään ikäkriteerejä ole Ihan jostain 21-vuotiaasta ylöspäin nykyisin (huening kai) Joten se siitä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja