Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 149495" data-attributes="member: 34"><p>Hmm.</p><p></p><p>Missä ihmiset tapaa niiden puolisot?</p><p></p><p>Töissä?</p><p></p><p>Mut jos mä olisin töissä, mua ei kiinnostais kukaan joka siel tulis vastaan.</p><p></p><p></p><p>Jos miettii mennyttä aikaa, niin sitä juttuahan voi periaatteessa sanoa melkein että olin töissä, missä a ja l tuli vastaan. Okei, ihastuin molempiin silloin aikoinaan, mutta sehän on selvää että ei kehittynyt mitään. Ja miksei kehittynyt mitään? No, en tiiä. Ei vaan kehittynyt. Tuskin se edes oli kenenkään muun kuin mun puolelta mitään. Sitten siellä oli se toinen tyyppi, joka halus mut, mä en halunnut sitä.</p><p></p><p>Missä muualla voi tavata? Harrastuksen kautta. Ja sielläkin oli sit L, siis toinen l, mut en tiedä. Tääkin oli kauan sitten. En koskaan uskaltanut kysyä sen numeroa tai mitään vastaavaa. Mun frendi kyllä sano että se vaikutti tykkäävän must takas mut idk. Joka tapauksessa siit ei koskaan tullu mitää. Ja ikävöin sitä muute vielki. Vitun l.</p><p></p><p>No joo.</p><p></p><p>Mut sitte nii. En tiiä. Ite en oikee voi tavata missään ketään, ku kukaan ei koskaan kiinnosta mua.</p><p></p><p>Tai niiku et nyt ei kyllä kiinnosta yrittääkään.</p><p></p><p>Enkä muutenkaan haluu enää yhtään uutta. Et jos se on joku uus, ni ei kyllä kiinnosta. Se ei vittu käy. Et jos mun tuleva puoliso on joku jota en tiedä edes vielä, niin se ei kyllä käy. En halua enää ketään uusia. Sen on oltava joku jonka tiedän jo. En vaan kestä enää uusia</p><p></p><p>Tai ku jotenki mä en vaa halua</p><p></p><p></p><p></p><p>Tai et</p><p></p><p></p><p>En mä oikeastaan haluu yrittää. Ni se on nii. Et mä en haluu yrittää enkä mä haluu puolisoa. Paitsi eunkwangin tai karin mä kyllä haluun :D tai taen tai huin tietenkin. Tai ehkä jopa L, mut sitä en enää näe joten.</p><p></p><p>On kyl oikeesti ikävä L tietenkin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 149495, member: 34"] Hmm. Missä ihmiset tapaa niiden puolisot? Töissä? Mut jos mä olisin töissä, mua ei kiinnostais kukaan joka siel tulis vastaan. Jos miettii mennyttä aikaa, niin sitä juttuahan voi periaatteessa sanoa melkein että olin töissä, missä a ja l tuli vastaan. Okei, ihastuin molempiin silloin aikoinaan, mutta sehän on selvää että ei kehittynyt mitään. Ja miksei kehittynyt mitään? No, en tiiä. Ei vaan kehittynyt. Tuskin se edes oli kenenkään muun kuin mun puolelta mitään. Sitten siellä oli se toinen tyyppi, joka halus mut, mä en halunnut sitä. Missä muualla voi tavata? Harrastuksen kautta. Ja sielläkin oli sit L, siis toinen l, mut en tiedä. Tääkin oli kauan sitten. En koskaan uskaltanut kysyä sen numeroa tai mitään vastaavaa. Mun frendi kyllä sano että se vaikutti tykkäävän must takas mut idk. Joka tapauksessa siit ei koskaan tullu mitää. Ja ikävöin sitä muute vielki. Vitun l. No joo. Mut sitte nii. En tiiä. Ite en oikee voi tavata missään ketään, ku kukaan ei koskaan kiinnosta mua. Tai niiku et nyt ei kyllä kiinnosta yrittääkään. Enkä muutenkaan haluu enää yhtään uutta. Et jos se on joku uus, ni ei kyllä kiinnosta. Se ei vittu käy. Et jos mun tuleva puoliso on joku jota en tiedä edes vielä, niin se ei kyllä käy. En halua enää ketään uusia. Sen on oltava joku jonka tiedän jo. En vaan kestä enää uusia Tai ku jotenki mä en vaa halua Tai et En mä oikeastaan haluu yrittää. Ni se on nii. Et mä en haluu yrittää enkä mä haluu puolisoa. Paitsi eunkwangin tai karin mä kyllä haluun :D tai taen tai huin tietenkin. Tai ehkä jopa L, mut sitä en enää näe joten. On kyl oikeesti ikävä L tietenkin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja