Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 149522" data-attributes="member: 34"><p>On ihan naurettavaa että tästä tulee mieleen taeil:</p><p>[MEDIA=youtube]bYDyaNUJmz8[/MEDIA]</p><p></p><p>Sano yksikin hyvä syy miksi tulis?? </p><p></p><p>Ehkä se on sitten jotain että kun yritän niin kovasti olla rakastamatta sitä mutta se ei onnistu. En mä kyllä mitään "meitä" tästä löydä etsimälläkään mutta?? 🤷🤷🤷 paitsi jos haluaa ihan kuvitella sillein jotain täysin omiansa </p><p></p><p>Niin kuin tyylillä että "jonain päivänä se on me eikä minä" mutta 😂😂😂😂😂</p><p></p><p>Kaikkihan on mahdollista mutta pakko nauraa 😂😂😂</p><p></p><p>Jos toi olis "mun täytyy keksiä säännöt rakkaudelle" niin olis ehkä parempi kappale.. olis nyt tehnyt edes vähän erilaisen sanoituksen siihen.. just vaikka sellaisen että yksi ihminen koittaa lakata rakastamasta ja näin "keksiä säännöt rakkaudelle" ja toisella ei ole aavistustakaan sen olemassaolosta. Ja sitten eikä mitään onnellisia loppuja????? Kun ei niitä ole elämässäkään. Tai voihan siihen onnellisen lopunkin keksiä niin voi sitten omissa deluusioissaan toivoa että noin kävisi lopulta. Tai sitten sellanen realistinen loppu. Elikkä sellainen että se tyyppi hyväksyy että ikinä ei päästä yli mutta mikäs siinä? En tiedä :D</p><p></p><p>Nonni, ja sit tuli mieleen taas eunkwang. Mutta sopisi se siihenkin. Tuollaisen kappaleen lisäisin varmaan muutamallekin soittolistalle.</p><p></p><p></p><p>No joo ehkä sitten taas toisaalta tuossa on toi "entä jos sittenkin rakastumme" niin eihän siitä tulevaisuudesta tiedä niin voinhan mä ruokkia omia deluusioitani sillä mutta???? Hyvä juttu i guess????? XD</p><p></p><p></p><p>Noh, kuitenkin. Jotenkin silti tykkään tuosta biisistä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 149522, member: 34"] On ihan naurettavaa että tästä tulee mieleen taeil: [MEDIA=youtube]bYDyaNUJmz8[/MEDIA] Sano yksikin hyvä syy miksi tulis?? Ehkä se on sitten jotain että kun yritän niin kovasti olla rakastamatta sitä mutta se ei onnistu. En mä kyllä mitään "meitä" tästä löydä etsimälläkään mutta?? 🤷🤷🤷 paitsi jos haluaa ihan kuvitella sillein jotain täysin omiansa Niin kuin tyylillä että "jonain päivänä se on me eikä minä" mutta 😂😂😂😂😂 Kaikkihan on mahdollista mutta pakko nauraa 😂😂😂 Jos toi olis "mun täytyy keksiä säännöt rakkaudelle" niin olis ehkä parempi kappale.. olis nyt tehnyt edes vähän erilaisen sanoituksen siihen.. just vaikka sellaisen että yksi ihminen koittaa lakata rakastamasta ja näin "keksiä säännöt rakkaudelle" ja toisella ei ole aavistustakaan sen olemassaolosta. Ja sitten eikä mitään onnellisia loppuja????? Kun ei niitä ole elämässäkään. Tai voihan siihen onnellisen lopunkin keksiä niin voi sitten omissa deluusioissaan toivoa että noin kävisi lopulta. Tai sitten sellanen realistinen loppu. Elikkä sellainen että se tyyppi hyväksyy että ikinä ei päästä yli mutta mikäs siinä? En tiedä :D Nonni, ja sit tuli mieleen taas eunkwang. Mutta sopisi se siihenkin. Tuollaisen kappaleen lisäisin varmaan muutamallekin soittolistalle. No joo ehkä sitten taas toisaalta tuossa on toi "entä jos sittenkin rakastumme" niin eihän siitä tulevaisuudesta tiedä niin voinhan mä ruokkia omia deluusioitani sillä mutta???? Hyvä juttu i guess????? XD Noh, kuitenkin. Jotenkin silti tykkään tuosta biisistä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja