Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 149523" data-attributes="member: 34"><p>Haluaisin kyllä jannalta tämmösen vaihtoehtoisen version mikä ois enemmän tuo niin kuin tuo mun versio xd tuo kuulostaa niin hienolta mun mielestä tää jannan versio kuitenkin. Mutta. Jollain tavalla se olis hienompi jos siinä ois tollanen erilainen tarina 🌝</p><p></p><p>Se ois traagisempi ja hienompi.</p><p></p><p>Nyt pls. Jannaaaaa you missed your chance! 😭 missed opportunity! Vaikka toikin on hyvä mutta..... KAIVELEE nyt kyllä. Jonkun on joskus tehtävä tosta biisistä tuollainen mutta jotenkin rakastuin tuohon versioon jannan äänellä hmphhhhhh</p><p></p><p>Nyt joku tekee sen paremman ja traagisemman tarinan siihen</p><p></p><p>Muuten toi on niin täydellinen ja se sopisi tuohon synkkyyteen hirmu hyvin</p><p></p><p>ÄSH :D MISSED OPPORTUNITY</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 149523, member: 34"] Haluaisin kyllä jannalta tämmösen vaihtoehtoisen version mikä ois enemmän tuo niin kuin tuo mun versio xd tuo kuulostaa niin hienolta mun mielestä tää jannan versio kuitenkin. Mutta. Jollain tavalla se olis hienompi jos siinä ois tollanen erilainen tarina 🌝 Se ois traagisempi ja hienompi. Nyt pls. Jannaaaaa you missed your chance! 😭 missed opportunity! Vaikka toikin on hyvä mutta..... KAIVELEE nyt kyllä. Jonkun on joskus tehtävä tosta biisistä tuollainen mutta jotenkin rakastuin tuohon versioon jannan äänellä hmphhhhhh Nyt joku tekee sen paremman ja traagisemman tarinan siihen Muuten toi on niin täydellinen ja se sopisi tuohon synkkyyteen hirmu hyvin ÄSH :D MISSED OPPORTUNITY [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja