Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 149730" data-attributes="member: 34"><p>😰😰</p><p></p><p>Ok tiedän että jos joskus tapaisin eunkwangin, tai jos tapaisin sen fr tai sitten tollanen video call mitä noil joillaki näyttää olevan, niin eeei :D mä itkisin. Mä itkisin aivan varmasti ja se ois niin embarrassing hahahahah 😂😂😂 imagine me just crying and being like "omg i'm sorry" hahahahahahaaaaaa omg.</p><p></p><p>Tbh en vaan voi kuvitella esim tota video call juttua mut sit toisaalta alan olla vähän epätoivoinen niin puoliks tosissaan sitä jo harkitsen ..... :Dd en kyllä yhtään tiedä mistä jengi niitä edes repäsee. En oo vielä ymmärtänyt sitä lol, ostaako ne jonku lipun tai jotakin ku ne on niiku... Fansigns?? Mutta video calls vaan mut öööö where do they get them? Ja onkse niiku aina comebackien yhteydessä vai häh? Varmaan. Mut... Where do they get them XD en nimittäin nyt wind and wish comebackin aikaan nähny ite ainkaa missää mitää tollasta :D hahahah no joo mut ihan sama.</p><p></p><p>Anyways.</p><p></p><p>Ehkä parempi etten edes yritä :D id just mess up lol</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 149730, member: 34"] 😰😰 Ok tiedän että jos joskus tapaisin eunkwangin, tai jos tapaisin sen fr tai sitten tollanen video call mitä noil joillaki näyttää olevan, niin eeei :D mä itkisin. Mä itkisin aivan varmasti ja se ois niin embarrassing hahahahah 😂😂😂 imagine me just crying and being like "omg i'm sorry" hahahahahahaaaaaa omg. Tbh en vaan voi kuvitella esim tota video call juttua mut sit toisaalta alan olla vähän epätoivoinen niin puoliks tosissaan sitä jo harkitsen ..... :Dd en kyllä yhtään tiedä mistä jengi niitä edes repäsee. En oo vielä ymmärtänyt sitä lol, ostaako ne jonku lipun tai jotakin ku ne on niiku... Fansigns?? Mutta video calls vaan mut öööö where do they get them? Ja onkse niiku aina comebackien yhteydessä vai häh? Varmaan. Mut... Where do they get them XD en nimittäin nyt wind and wish comebackin aikaan nähny ite ainkaa missää mitää tollasta :D hahahah no joo mut ihan sama. Anyways. Ehkä parempi etten edes yritä :D id just mess up lol [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja