Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 149747" data-attributes="member: 34"><p>[MEDIA=youtube]M8piBoR8cyg[/MEDIA]</p><p></p><p>Söpö</p><p></p><p>Oikeest mun järki ei koskaan toimi villun kanssa. Nytkin must tuntuu et vaa tärisen sillee lievästi ja sydän meinaa alkaa hakata liian kovaa. Mun järki ei toimi sen kanssa ikinä. Vaikka kuinka yritän keksiä asioita minkä takia mun EI PITÄISI tykätä siitä ollenkaan, niin sydän ei vaan kuuntele. Kyllähän mä nyt sen uskon etten tuu koskaan olee sen kaa. Uskon uskon. Todennäköisesti en oo ikinä. Mut sydän ei silti vaa jotenki pysty vastustaa. Et oon niiku vieläkin heikkona siihen. Nää fyysiset tuntemukset jo kertoo sen, kyllä tuntuu taas rinnassa lol. Se jotenki.... En tiedä mitä se tekee?? Se repii kaikki mun suojamuurit alas. En pysty vastustaa. Oon ihan avuton ku katon sitä, toi söps hymy ja sit muistan sen ajan niin kirkkaasti vaikka siitä alkaa olee jo muutamia vuosia, mut.... Muistan sen niin hyvin ja nostalgia iskee päälle ja :D mä oon vaan niin rakastunut siihen vieläkin</p><p>..</p><p></p><p></p><p>Voi hitto :D </p><p></p><p>Siis jos maaliskuus 2020 oisin tienny et viel syyskuussa 2023 ajattelen näin niin oh boy :D toisaalta sillon just kyl tuntuki silt et saatan olla ikuisesti jumissa siin ni ehkä en ois ollu ees nii yllättyny ku olin periaatteessa sillee et nii tietysti mä oon vielä 3 vuoden päästä rakastunut siihen, totta kai, mitä sä oikee kuvittelit</p><p></p><p></p><p>Voi herranjumalaaaaa</p><p></p><p></p><p>Se tunne ku mul on kans gallerias varmaa enemmän kuvii villust ku eunkwangist</p><p></p><p></p><p>Hmmmmmpg</p><p></p><p></p><p>EEI tää on niin urpoo siis 100 % urpoo mut en voi tuntee muuten kuin näin sitä kohtaan, tekee mieli itkeä koska rakastan sitä niin paljon. Vittu tää kuulostaa mielenvikaiselta mutta totta se on.</p><p></p><p></p><p>Aaaa ei oikeesti</p><p></p><p></p><p>No ei se mitää</p><p></p><p>Oon tottunu tähän koska jo tammikuussa 2020 oltiin tässä tilanteessa.</p><p></p><p>Tai oikeastaan jo kesällä 2019 mutta hyvin hyvin pienesti et se ei silleen ollu melkein mitään vielä sillon.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 149747, member: 34"] [MEDIA=youtube]M8piBoR8cyg[/MEDIA] Söpö Oikeest mun järki ei koskaan toimi villun kanssa. Nytkin must tuntuu et vaa tärisen sillee lievästi ja sydän meinaa alkaa hakata liian kovaa. Mun järki ei toimi sen kanssa ikinä. Vaikka kuinka yritän keksiä asioita minkä takia mun EI PITÄISI tykätä siitä ollenkaan, niin sydän ei vaan kuuntele. Kyllähän mä nyt sen uskon etten tuu koskaan olee sen kaa. Uskon uskon. Todennäköisesti en oo ikinä. Mut sydän ei silti vaa jotenki pysty vastustaa. Et oon niiku vieläkin heikkona siihen. Nää fyysiset tuntemukset jo kertoo sen, kyllä tuntuu taas rinnassa lol. Se jotenki.... En tiedä mitä se tekee?? Se repii kaikki mun suojamuurit alas. En pysty vastustaa. Oon ihan avuton ku katon sitä, toi söps hymy ja sit muistan sen ajan niin kirkkaasti vaikka siitä alkaa olee jo muutamia vuosia, mut.... Muistan sen niin hyvin ja nostalgia iskee päälle ja :D mä oon vaan niin rakastunut siihen vieläkin .. Voi hitto :D Siis jos maaliskuus 2020 oisin tienny et viel syyskuussa 2023 ajattelen näin niin oh boy :D toisaalta sillon just kyl tuntuki silt et saatan olla ikuisesti jumissa siin ni ehkä en ois ollu ees nii yllättyny ku olin periaatteessa sillee et nii tietysti mä oon vielä 3 vuoden päästä rakastunut siihen, totta kai, mitä sä oikee kuvittelit Voi herranjumalaaaaa Se tunne ku mul on kans gallerias varmaa enemmän kuvii villust ku eunkwangist Hmmmmmpg EEI tää on niin urpoo siis 100 % urpoo mut en voi tuntee muuten kuin näin sitä kohtaan, tekee mieli itkeä koska rakastan sitä niin paljon. Vittu tää kuulostaa mielenvikaiselta mutta totta se on. Aaaa ei oikeesti No ei se mitää Oon tottunu tähän koska jo tammikuussa 2020 oltiin tässä tilanteessa. Tai oikeastaan jo kesällä 2019 mutta hyvin hyvin pienesti et se ei silleen ollu melkein mitään vielä sillon. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja