Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 149760" data-attributes="member: 34"><p>Todella kivulias muistutus asioista ja nyt mä oon ihan shokissa koska literally ajattelin vähän aikaa sitten tossa näin: "mä en tienny et se on vielki näin paha"</p><p></p><p>Ja mä en oikeesti tienny. Mä tiesin et se on jotain edelleen mut mä en tosiaan tienny et se on vielki näin paha.</p><p></p><p>Arvaas mitä, tää on niin typerää mutta must tuntuu et mä rakastan villua ihan tosissaan. Ja nyt siis niiku tarkotan et ihan tosissaan. Ei se voi olla mahdollista? Mut on se. Must tuntuu et mä rakastan sitä syvästi.</p><p></p><p></p><p>I AM A CLOWN</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 149760, member: 34"] Todella kivulias muistutus asioista ja nyt mä oon ihan shokissa koska literally ajattelin vähän aikaa sitten tossa näin: "mä en tienny et se on vielki näin paha" Ja mä en oikeesti tienny. Mä tiesin et se on jotain edelleen mut mä en tosiaan tienny et se on vielki näin paha. Arvaas mitä, tää on niin typerää mutta must tuntuu et mä rakastan villua ihan tosissaan. Ja nyt siis niiku tarkotan et ihan tosissaan. Ei se voi olla mahdollista? Mut on se. Must tuntuu et mä rakastan sitä syvästi. I AM A CLOWN [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja