Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 149910" data-attributes="member: 34"><p>Lmao whos the clown here sen sanon vaan et herätys sä oot aivan hilkulla rakastumassa naimisissa olevaan mieheen YRITÄ nyt edes vastustaa vähän </p><p></p><p>NIIKU ? YRITÄ :D</p><p></p><p></p><p>I mean.. mähän yritin :D just yritin ku mitä, pari päivää sitte, hoin jatkuvasti sitä että en mä siit tykkää ja vieläpä uskoin siihen mutta sitten kun taas altistuin sille niin se meni siin. Ko olin ollu siin hetken sillee et i'm fine sen suhtee. Enkä niin välittänyt. Mut sit altistuin sille lisää, kiitos vain elämää lmaooooooooooo, niin oli mahdoton enää siin vaiheessa torjua tunteita 🙂</p><p></p><p></p><p>Vielä kerran sanon saman asian: kuinka epänormaali oikee oon 😂😂 sitä paitsi kun kuulin vain sen nimen ennen kun koko ohjelma alkoi niin en ajatellut siitä olevan vaaraa tai varmaa kenestkää muutenkaa lol. En oikeest aatellu. Ja viel ekan jakson aikana en tuntenu mitään tai jos tunsin niin se oli jotain mitä en oikee tajunnu ees. Alitajuista? En tiiä. Mut annan päivänä olin sillee ööh, ihastuminen????????????</p><p></p><p>Sit sen päivänä ehk se syveni vaa tai en tiiä??</p><p></p><p>Nyt oon sillee oon niin syvällä koht rakkauden suossa et alan itkee 😂</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>A literal clown 😩🤡</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>En tiedä mitä sanoa miks mun täytyy pitää tollasia henkilöitä kuumana ja muutenki sellasia jotka on alkanut olee yhdessä jonkun kanssa jo ennen ku oon ees ite syntynyt niin do u think i had a chance lol nope cause i wasnt born hahahahahhhahhh</p><p></p><p>Sit voin olla nyt vaa sillee lolololol this age fetish thing is starting to really kinda kill me 😃</p><p></p><p></p><p>Age fetish xdddd no mut tarkotan et.... Muija mikä sun ongelma on voitko hyvin.. why are u basically getting turned on bc of a 56 year old man 💀</p><p></p><p>Mä tiedän että papat on mun erikoisalaani mut oikeesti 💀 its so unreal like okaayyyyy yea my taste is 👌</p><p></p><p>se on vaan niin 🥵</p><p></p><p></p><p></p><p>my sexual orientation is... Well.. it is something. But anyways... Proud of it 😂👁️</p><p></p><p>i mean you should always be proud of your sexual orientation bc everyones orientation is unique and it's so cool u know</p><p></p><p>but IT'S PAIN</p><p></p><p>oh The eternal pain caused by my orientation and the confusion it makes me feel</p><p></p><p></p><p>THE CONFUSION</p><p></p><p></p><p>WHEN YOU'RE LOST AND CONFUSED</p><p></p><p></p><p>and you don't feel good enough just because of that.</p><p></p><p>but lmao.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 149910, member: 34"] Lmao whos the clown here sen sanon vaan et herätys sä oot aivan hilkulla rakastumassa naimisissa olevaan mieheen YRITÄ nyt edes vastustaa vähän NIIKU ? YRITÄ :D I mean.. mähän yritin :D just yritin ku mitä, pari päivää sitte, hoin jatkuvasti sitä että en mä siit tykkää ja vieläpä uskoin siihen mutta sitten kun taas altistuin sille niin se meni siin. Ko olin ollu siin hetken sillee et i'm fine sen suhtee. Enkä niin välittänyt. Mut sit altistuin sille lisää, kiitos vain elämää lmaooooooooooo, niin oli mahdoton enää siin vaiheessa torjua tunteita 🙂 Vielä kerran sanon saman asian: kuinka epänormaali oikee oon 😂😂 sitä paitsi kun kuulin vain sen nimen ennen kun koko ohjelma alkoi niin en ajatellut siitä olevan vaaraa tai varmaa kenestkää muutenkaa lol. En oikeest aatellu. Ja viel ekan jakson aikana en tuntenu mitään tai jos tunsin niin se oli jotain mitä en oikee tajunnu ees. Alitajuista? En tiiä. Mut annan päivänä olin sillee ööh, ihastuminen???????????? Sit sen päivänä ehk se syveni vaa tai en tiiä?? Nyt oon sillee oon niin syvällä koht rakkauden suossa et alan itkee 😂 A literal clown 😩🤡 En tiedä mitä sanoa miks mun täytyy pitää tollasia henkilöitä kuumana ja muutenki sellasia jotka on alkanut olee yhdessä jonkun kanssa jo ennen ku oon ees ite syntynyt niin do u think i had a chance lol nope cause i wasnt born hahahahahhhahhh Sit voin olla nyt vaa sillee lolololol this age fetish thing is starting to really kinda kill me 😃 Age fetish xdddd no mut tarkotan et.... Muija mikä sun ongelma on voitko hyvin.. why are u basically getting turned on bc of a 56 year old man 💀 Mä tiedän että papat on mun erikoisalaani mut oikeesti 💀 its so unreal like okaayyyyy yea my taste is 👌 se on vaan niin 🥵 my sexual orientation is... Well.. it is something. But anyways... Proud of it 😂👁️ i mean you should always be proud of your sexual orientation bc everyones orientation is unique and it's so cool u know but IT'S PAIN oh The eternal pain caused by my orientation and the confusion it makes me feel THE CONFUSION WHEN YOU'RE LOST AND CONFUSED and you don't feel good enough just because of that. but lmao. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja