Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 150023" data-attributes="member: 34"><p>[MEDIA=youtube]cylyJ62_9QY[/MEDIA]</p><p></p><p>Tää on muute kans yks klassikko mitä AINA oon kattonu sillon tällön tasaisin väliajoin sillonki ku on ollu "rauhallisempaa". Silti toi on vaa sellai klassikko mitä aina tulee katottua joskus ja sit vähintään lievästi aina joka kerta kriiseilly sitä kuinka "voi vittuuuuuuuuuuu apua" juuh elikkäs</p><p></p><p>Siis selkeämmin sanottuna niin katon ain tota ja lankeen siihen uudestaa ees vähän vaikka luulin olevani yli siitä</p><p></p><p>Tai niiku sillee muistaa sit vaa kaiken ja on sillee "ainii villu... Tää ikuisuus keissi"</p><p></p><p>Koska se oli AINA ikuisuus keissi</p><p></p><p>Siis läpi 2020 ja läpi 2021 ja jopa 2022 sillon tällön oon aina välillä jauhanu siit yms kattonuki kaikkee jopa. Läpi kaikkien niiden vuosien. Sillon tällön edes. Ja jatkuvasti olin sillee "ei taas villua, ei taas villua" ja löysin jopa tämmösen jostai wapist "ihan mitä tahansa muuta mut ei villua taas" :DDDDDDDDDDDDD KERTOO TARPEEKS 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂</p><p></p><p>Villu: *breathes*</p><p>Minä: EI EI EI EI TAAS, MEE MUUALLE SIIT</p><p></p><p></p><p>:DDDDD</p><p></p><p>noniin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 150023, member: 34"] [MEDIA=youtube]cylyJ62_9QY[/MEDIA] Tää on muute kans yks klassikko mitä AINA oon kattonu sillon tällön tasaisin väliajoin sillonki ku on ollu "rauhallisempaa". Silti toi on vaa sellai klassikko mitä aina tulee katottua joskus ja sit vähintään lievästi aina joka kerta kriiseilly sitä kuinka "voi vittuuuuuuuuuuu apua" juuh elikkäs Siis selkeämmin sanottuna niin katon ain tota ja lankeen siihen uudestaa ees vähän vaikka luulin olevani yli siitä Tai niiku sillee muistaa sit vaa kaiken ja on sillee "ainii villu... Tää ikuisuus keissi" Koska se oli AINA ikuisuus keissi Siis läpi 2020 ja läpi 2021 ja jopa 2022 sillon tällön oon aina välillä jauhanu siit yms kattonuki kaikkee jopa. Läpi kaikkien niiden vuosien. Sillon tällön edes. Ja jatkuvasti olin sillee "ei taas villua, ei taas villua" ja löysin jopa tämmösen jostai wapist "ihan mitä tahansa muuta mut ei villua taas" :DDDDDDDDDDDDD KERTOO TARPEEKS 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Villu: *breathes* Minä: EI EI EI EI TAAS, MEE MUUALLE SIIT :DDDDD noniin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja