Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 150214" data-attributes="member: 34"><p>Tuntuu oudolta kuunnella jeesuksesta kertovaa kappaletta koska se kappale on bängeri.</p><p></p><p>Mutta siinä jauhetaan synnistä ja oon saanu enemmänkin kuin tarpeeksi siitä synnistä jauhamisesta. Its all meaningless to me.</p><p></p><p>Eikä muutenkaan oikein kiinnosta enää mitkään vastaukset mihinkään, ei jumala eikä muutkaan. Mä vaan elän. Mua lakkas kiinnostamasta. Antakaa mun olla kiitos :D ei kiinnosta meediotkaan yhtään. Ei mua kiinnosta onko ne totta. Mä teen mun omaa juttua, ei mua muiden jutut kiinnosta. Siinähän teette ja uskotte mitä uskotte. Mut älkää tulko mulle urputtaa mitään :D mua ei kertakaikkiaan kiinnosta teidän kryptiset maailmankaikkeuden selitykset ja arvoitukset. I'm doing my own thing. Jättäkää mut rauhaan xd</p><p></p><p>Silti, tietyt kappaleet on liian hyviä joten niitä on välillä kuunneltava.</p><p></p><p>Kuitenkaan, en usko syntiin enää ollenkaan. :D ei ole olemassa sellaista kuin synti, for me anyway.</p><p></p><p>Kuulun tietenkin evankelis-luterilaiseen kirkkoon mutta enpä taida sydämeltäni olla sellainen. Paperilla vain. Koska en usko mihinkään syntiin ja "pelastukseen". Tunkekaa ne perseeseenne xD ei millään pahalla toki. Syntiä ei joka tapauksessa ole olemassa mulle. Uskokoon ken tahtoo, mut suuri osa kristityistä on kyllä pellejä. Siis. Suuri osa. Ja tää on ihan omalla kokemuksella todettu siis. Suuri osa kristityistä, suuri osa muslimeista, ehkä muistakin uskonnoista? En henkilökohtaisesti vain pidä. Mut tietenkin se riippuu paljon siitä kuinka paljon se on henkilökohtainen asia ja kuinka paljon niitä omia oppeja työntää muille..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 150214, member: 34"] Tuntuu oudolta kuunnella jeesuksesta kertovaa kappaletta koska se kappale on bängeri. Mutta siinä jauhetaan synnistä ja oon saanu enemmänkin kuin tarpeeksi siitä synnistä jauhamisesta. Its all meaningless to me. Eikä muutenkaan oikein kiinnosta enää mitkään vastaukset mihinkään, ei jumala eikä muutkaan. Mä vaan elän. Mua lakkas kiinnostamasta. Antakaa mun olla kiitos :D ei kiinnosta meediotkaan yhtään. Ei mua kiinnosta onko ne totta. Mä teen mun omaa juttua, ei mua muiden jutut kiinnosta. Siinähän teette ja uskotte mitä uskotte. Mut älkää tulko mulle urputtaa mitään :D mua ei kertakaikkiaan kiinnosta teidän kryptiset maailmankaikkeuden selitykset ja arvoitukset. I'm doing my own thing. Jättäkää mut rauhaan xd Silti, tietyt kappaleet on liian hyviä joten niitä on välillä kuunneltava. Kuitenkaan, en usko syntiin enää ollenkaan. :D ei ole olemassa sellaista kuin synti, for me anyway. Kuulun tietenkin evankelis-luterilaiseen kirkkoon mutta enpä taida sydämeltäni olla sellainen. Paperilla vain. Koska en usko mihinkään syntiin ja "pelastukseen". Tunkekaa ne perseeseenne xD ei millään pahalla toki. Syntiä ei joka tapauksessa ole olemassa mulle. Uskokoon ken tahtoo, mut suuri osa kristityistä on kyllä pellejä. Siis. Suuri osa. Ja tää on ihan omalla kokemuksella todettu siis. Suuri osa kristityistä, suuri osa muslimeista, ehkä muistakin uskonnoista? En henkilökohtaisesti vain pidä. Mut tietenkin se riippuu paljon siitä kuinka paljon se on henkilökohtainen asia ja kuinka paljon niitä omia oppeja työntää muille.. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja