Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 150350" data-attributes="member: 34"><p>Also when you're wlw but you feel like a fake one</p><p></p><p>Siks vaa kosk en vieläkään ymmärrä miten MEITSI voi olla yks niistä</p><p></p><p>Hirvee haloo yhdestä ihmisjoukosta aina since forever ja sit paljastuukin et oot ite yks niistä</p><p></p><p>En ikinä voi unohtaa kun salkkareissa käsiteltiin helin lesboutta, olin aika muksu ja en ajatellut kai yhtään siinä vaiheessa että tässä puhutaan millään tavalla musta xddd</p><p></p><p>Silleen i guess mulla oli silloin konsepti lesbo jo niinku olemassa mut en usko että tajusin sen liittyvän itseeni mitenkään</p><p></p><p>Tai no en ainakaan muista silloin sellasia ajatuksia</p><p></p><p></p><p>Sitte siks aina ku sanon kelle vaa et oon wlw oon sillee "öö ethän ole?? Mitä sä valehtelet" XDDDD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 150350, member: 34"] Also when you're wlw but you feel like a fake one Siks vaa kosk en vieläkään ymmärrä miten MEITSI voi olla yks niistä Hirvee haloo yhdestä ihmisjoukosta aina since forever ja sit paljastuukin et oot ite yks niistä En ikinä voi unohtaa kun salkkareissa käsiteltiin helin lesboutta, olin aika muksu ja en ajatellut kai yhtään siinä vaiheessa että tässä puhutaan millään tavalla musta xddd Silleen i guess mulla oli silloin konsepti lesbo jo niinku olemassa mut en usko että tajusin sen liittyvän itseeni mitenkään Tai no en ainakaan muista silloin sellasia ajatuksia Sitte siks aina ku sanon kelle vaa et oon wlw oon sillee "öö ethän ole?? Mitä sä valehtelet" XDDDD [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja