Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 150507" data-attributes="member: 34"><p>Räääääääääääääh</p><p></p><p></p><p>Mun tavarat on yhtä kaaos ku mä itse. Toi kuusiki on sillee "äää mä kaadun" 😂😂😂😂😂😂😂😂 ja kaikki hujanhajan Paperit ja vihkot keskellä lattiaa ja kaapin laatikko jääny auki varmaa viikon ajaks vähintään ja iso kasa vaatteita joita kaikkia oon käyttänyt eikä ne oo viel likasii sit käytän niit sillee kerran ja jätän ne tohon kasaan ja otan randomisti uusia vaatteita pyykist taas ja sit noi lojuu tossa kune ei oo tarpeek likasii pyykkiin 😂😂😂😂😂😂🗿sit nää vaatteet mitkä mul on nyr päällä niin on jo hikisii mut en oo viel saanu vaihettuy niitä :DDDD LISÄKS mul on toppi olkkarin sohvan nojalla ja sit vessan vaatekasassa shortsit mitä käytin kerran ja sit taas jätin kasaan ku ne ei ollu vielä likasii. :D sit en oo käyttänyt niit nyt varmaa ainakaa kolmeen päivään:D sit viel hamekin on siellä mut hameethan ei koskaan likaannu ku ne ei mee hikisiks eikä niihin valu mitään pillusta toisin kuin housuihin. Ainoo jos niihin tulee ruokatahra tai jotakin nii siks oon käyttäny tota hametta nyt taas varmaan kymmeniä kertoja eikä se vieläkään oo mitenkään pyykkikunnossa. Sit käytän näit kaikkii vaatteit sillee aivan miten sattuu ja otan taas uusia kasasta koska "hei impulssi!!!! Haluunki käyttää nyt tätä" xDD ei se haittaa mut ne on vaa hujanhajan mut miyä muuta voi odottaa infp:ltä 😌💅 slay </p><p></p><p></p><p>sit eunkwang jossai haastattelussa "i'm actually tidy" ja mä vaa sillee "lmao how can someone be tidy"</p><p></p><p></p><p>eikä pidä unohtaa mun räkäpapereita kosk mun pitää niistää niin usein niin sit niitäkin kertyy vähän sinne sun tänne :DDDDDDDD ei niitä nyt heti viiti laittaa roskiin jos sitä samaa voi käyttää pari kertaa</p><p></p><p>yea i guess we infps are such pigs 😂😂🗿</p><p></p><p>no mut ainakin mun huone kuvastaa mun luonnettani eli the kaaosta</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>kuitenkin hassu jutska on se että aina kaikki sanoo et oon niin rauhallinen, huolellinen, tarkka, pidän tavaroistani huolen (t. Mutsi)</p><p></p><p>no nii pidänki sillee et tarkistelen aina etten vaa oo hävittänyt mitään esim avaimia tai mitään muutakaan. Jos mul on taskussa jotain tarkistan 351 kertaa et se on edelleen tallella. Ja jos kadotan jotain (kerran yks heijastin joka oli niin söde ja mulle tärkee) niin syytän itteeni siit 8 vuotta. Samoin ku lapsena kadotin yhen hatun + pompulan niin ahdistuin kovasti xDDDD se oli todella vakava asia, ja tietysti ajattelen edelleen että "olisit ollu huolellisempi perkele" </p><p></p><p>joten kyllä, pidän tavaroistani huolta :D mutta hujanhajan ne kyllä on, se on varmaa</p><p></p><p>enkä ota mitään joulujuttuja pois ainakin toi kuusi on ollu viime joulusta tossa</p><p></p><p>se vaan jäi siihen</p><p></p><p>jotenki nää kuukaudet vaa meni :D</p><p></p><p>anyways................ Slay?</p><p></p><p></p><p>kaikki vaan aina jää, se suihkussa käyminenki on jääny muutamien päivien ajalta aina vaan mut tänää mun piti nyt käydä suihkussa jossain vaiheessa you know kun äsken heräsin mut katotaa </p><p></p><p>mun unirytmiki on yhtä kaaos ku mä itse ja mun huone</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 150507, member: 34"] Räääääääääääääh Mun tavarat on yhtä kaaos ku mä itse. Toi kuusiki on sillee "äää mä kaadun" 😂😂😂😂😂😂😂😂 ja kaikki hujanhajan Paperit ja vihkot keskellä lattiaa ja kaapin laatikko jääny auki varmaa viikon ajaks vähintään ja iso kasa vaatteita joita kaikkia oon käyttänyt eikä ne oo viel likasii sit käytän niit sillee kerran ja jätän ne tohon kasaan ja otan randomisti uusia vaatteita pyykist taas ja sit noi lojuu tossa kune ei oo tarpeek likasii pyykkiin 😂😂😂😂😂😂🗿sit nää vaatteet mitkä mul on nyr päällä niin on jo hikisii mut en oo viel saanu vaihettuy niitä :DDDD LISÄKS mul on toppi olkkarin sohvan nojalla ja sit vessan vaatekasassa shortsit mitä käytin kerran ja sit taas jätin kasaan ku ne ei ollu vielä likasii. :D sit en oo käyttänyt niit nyt varmaa ainakaa kolmeen päivään:D sit viel hamekin on siellä mut hameethan ei koskaan likaannu ku ne ei mee hikisiks eikä niihin valu mitään pillusta toisin kuin housuihin. Ainoo jos niihin tulee ruokatahra tai jotakin nii siks oon käyttäny tota hametta nyt taas varmaan kymmeniä kertoja eikä se vieläkään oo mitenkään pyykkikunnossa. Sit käytän näit kaikkii vaatteit sillee aivan miten sattuu ja otan taas uusia kasasta koska "hei impulssi!!!! Haluunki käyttää nyt tätä" xDD ei se haittaa mut ne on vaa hujanhajan mut miyä muuta voi odottaa infp:ltä 😌💅 slay sit eunkwang jossai haastattelussa "i'm actually tidy" ja mä vaa sillee "lmao how can someone be tidy" eikä pidä unohtaa mun räkäpapereita kosk mun pitää niistää niin usein niin sit niitäkin kertyy vähän sinne sun tänne :DDDDDDDD ei niitä nyt heti viiti laittaa roskiin jos sitä samaa voi käyttää pari kertaa yea i guess we infps are such pigs 😂😂🗿 no mut ainakin mun huone kuvastaa mun luonnettani eli the kaaosta kuitenkin hassu jutska on se että aina kaikki sanoo et oon niin rauhallinen, huolellinen, tarkka, pidän tavaroistani huolen (t. Mutsi) no nii pidänki sillee et tarkistelen aina etten vaa oo hävittänyt mitään esim avaimia tai mitään muutakaan. Jos mul on taskussa jotain tarkistan 351 kertaa et se on edelleen tallella. Ja jos kadotan jotain (kerran yks heijastin joka oli niin söde ja mulle tärkee) niin syytän itteeni siit 8 vuotta. Samoin ku lapsena kadotin yhen hatun + pompulan niin ahdistuin kovasti xDDDD se oli todella vakava asia, ja tietysti ajattelen edelleen että "olisit ollu huolellisempi perkele" joten kyllä, pidän tavaroistani huolta :D mutta hujanhajan ne kyllä on, se on varmaa enkä ota mitään joulujuttuja pois ainakin toi kuusi on ollu viime joulusta tossa se vaan jäi siihen jotenki nää kuukaudet vaa meni :D anyways................ Slay? kaikki vaan aina jää, se suihkussa käyminenki on jääny muutamien päivien ajalta aina vaan mut tänää mun piti nyt käydä suihkussa jossain vaiheessa you know kun äsken heräsin mut katotaa mun unirytmiki on yhtä kaaos ku mä itse ja mun huone [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja